Ga naar inhoud

Ankietjuhh : 29 juni 2014 : Dr. Hawinkels : Elkerliek Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Ankie en ik ben 17 jaar oud. Momenteel heb ik cupmaat 65G. Ik zou graag naar een C cup willen gaan.

Volgende week heb ik mijn 2e consult bij de PC.

Zijn er mensen die ook op zo'n jonge leeftijd een BVK hebben laten doen en tips voor mij hebben?

Groetjes,

Ankie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ankie ...

Ik heb 11 weken geleden een Bvk laten doen ...maar ben geen 17 meer ..hi hi .

Verslag en foto,s staan op het forum ..

Waar /bij wie heb je je consulten ?

Groet Jeanette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is alles heel erg meevgvallen Ankie .

Maar ging dan ook super positief de operatie in .

Mentaal was ik er helemaal klaar voor , liever gisteren dan vandaag .

Pijn heb ik ook niet echt gehad , kon het af met alleen paracetemol .

Het herstel ging ook hartstikke goed , dus heb alles heel erg positief ervaren ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zoiets om naar uit te kijken ....

Namelijk het resultaat na de operatie .

Zelf ben ik van een F cup naar B gegaan .

Ben er zo blij mee .

Vandaag mijn eerste nieuwe bikini gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ankie,

Ik ben zelf 23 en ook dus niet oud :), ik ben nu vol spanning op mijn datum aan het wachten.

De bedoeling is dat mijn BVK tussen 14 en 18 juli plaats gaat vinden zodat ik volledig in de zomervakantie kan herstellen.

Wanneer is het bij jou de bedoeling dat het plaats gaat vinden? Ik vind het ook wel een beetje spannend maar meer het herstel als de operatie en zoals Jeanette zegt ook ik kijk er vooral heel erg naar uit. Het spannendste vind ik nu vooral de datum en dan alles regelen.

Ik vond het erg fijn dat mijn moeder mee ging op gesprek, zeker omdat ik jonger ben en het zo graag wil vond ik het wel fijn om iemand bij mij te hebben die realistisch mee kon denken. Heb jij ook iemand meegenomen naar je gesprek en woon je nog thuis voor tijdens je herstel?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel een weekje na de operatie bij mijn broer en schoonzus in huis geweest , aangezien ik single ben

en dus alleen woon .

Tillen , strekken etc mag namelijk voorlopig niet .

En het is natuurlijk heerlijk je te laten verwennen ha ha ...

na een weekje ben ik naar huis gegaan , was blij weer in mijn eigen bed te kunnen slapen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum dat ik geopereerd word, weet ik nog niet. Ik moet a.s. vrijdag op voor een 2e consult. Ik ga dan definitief zeggen dat ik het wil gaan doen. Dan moet de goedkeuring van de verzekering nog aangevraagd worden, en dan nog plek in het ziekenhuis zijn. Ik heb ook geen idee hoelang dat gaat duren.

Het liefste wil ik zo snel mogelijk geopereerd worden zodat ik kan herstellen in de zomervakantie. Ik hoop vrijdag meer te weten!

Bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom wil ik ook in de zomer geopereerd worden, want weet je wel wat ongeveer de wachttijd is of nog helemaal niet?

Succes met je gesprek vrijdag en hou ons op de hoogte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Donna01

Hai Ankie,

Spannende stap heb je gezet. Heel moedig. Ikzelf heb 3 dagen geleden mijn operatie gehad. Was erg nerveus maar heb doorgezet. Veel steun gehad aan mijn man en de lieve verplegers. Ik zou zeker je moeder meenemen. Door de spanning vergeet je snel iets te vragen of luister je niet goed. En spreek je angst uit. Dan kunnen anderen deze voor je wegnemen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Mijn moeder is mee geweest naar mijn 1e consult en blijft ook meegaan. Ik heb erg veel steun aan haar, omdat ik zelf erg bang ben.

Ik heb net even op internet gekeken en de wachttijd voor de behandeling is ongeveer 3 weken.

Ik zal jullie op de hoogte houden wat er allemaal gebeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een prive kliniek is de kans dat je sneller aan de beurt bent wel groter Ankie ...

Bij mij zaten tussen consult en OP 5 weken .

En op de dag van mijn consult had ik al toestemming van de zorgverzekeraar .

Lees net hierboven 3 weken wachttijd ...dat valt nog mee .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Vandaag ben ik voor een 2e consult gegaan bij mijn PC.

De goedkeuring bij de verzekering is aangevraagd. Nu hopen op snelle reactie.

Nu het slechte nieuws. Mijn PC had een wachtlijst van 7 weken. Ik had heel erg gehoopt om nog in de vakantie geholpen te kunnen worden (vanwege school), maar ik denk niet dat dit gaat lukken. Ik heb dit wel aangegeven bij mijn PC maar hij kan mij natuurlijk ook niks garanderen.

Als de verzekering een goedkeuring gegeven heeft, kan de datum van de BVK pas ingepland worden.

Groetjes,

Ankie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad hopen dat de zorgverzekeraar snel is. Ik had hem binnen 4 dagen al. Hopelijk kan je alsnog in de vakantie geholpen worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ...de goedkeuring is binnen ...

Wel jammer dat je nog 7 weken moet wachten op tot de operatie ...maar het is niet anders .

Dat word turven op de kalender ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.