Ga naar inhoud

Lieske73 : mei 2014 :


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraagje, weet denk ik antwoord al, maar wil het toch even aan jullie vragen, er zijn namelijk veel ervaringsdeskundigen onder jullie

ik heb vorige week dinsdag een bv gehad, ik heb er van de week de pleisters (leucopor) vervangen en voelde toen dat het lange litteken aan beide zijde wat bobbelig is, er zitten oplosbare hechtingen in

trekt dat nog bij?

ik denk dat ik alles te snel wil, een week po kan het natuurlijk nog niet perfect zijn

het is voor mij tot nog toe allemaal super verlopen, heb geen pijnstilling meer, ook geen pijn, wel een soort jeukend gevoel onder de huis

vind het moeilijk om aan de leefregels te houden, maar weet dat het voor beste herstel wel moet ......... dus!

hoe is het allemaal bij jullie verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de littekens weet ik niet.. Ik durf er zelf niet aan te zitten haha maar denk dat het wel bij trekt!

Super van je herstel :) en jeuk ja dat hoort erbij helaas gewoon voorzichtig wrijven doe ik en heb dan ook een excuus om weer aan m'n boobies te zitten haha.

Zelf heb ik ook heel moeilijk om aan de leefregels te houden ik denk persoonlijk ook dat ik teveel doe, maar mijn chirurg zei zolang je lichaam het toelaat en geen pijn aan geeft kan je het doen.. Ohja mocht alleen geen kratten bier tillen of stofzuigen (helaas).

Geniet van je boobies en doe voor je goed bij voelt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heel normaal dat je bobbeltjes voelt bij je littekens, heb ik ook gehad.. Je moet de hechtingen wel de tijd geven om op te kunnen lossen ;)

Probeer je toch wel een beetje aan de leefregels te houden anders krijg je later echt spijt hoor... Ik heb zelf ook totaal geen pijn gehad en alles liep voorspoedig dus ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is, vond ik ook...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo, ik ben 15 dagen po borstverkleining, vandaag pleisterwissel gedaan, de hechting naar beneden vanaf de tepel lijkt een verdikking te zitten, wild vlees? er komt ook een beetje pussig vocht uit

iemand idee wat dat kan zijn

maandag staat de eerste controle gepland, zou ik tot dan kunnen wachten?

alles voorloopt voorspoedig, hier baal ik dan verschrikkelijk van

zou ik dan toch teveel hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht een beetje ontstoken , als je beschrijft over pussig vocht ? ..

En mocht je het echt niet vertrouwen neem je even eerder contact op met de kliniek ,

misschien kunnen ze je telefonisch vast een tip gegeven .

Succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 weken po . En alles ziet er prima uit , geen last .

Je kunt zodra de hechtingen zijn opgelost beginnen met litteken crème .

Op dit forum is ook een onderwerp hier over met heel veel tips !

Succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

jezus, jeanette dat ziet er goed uit, hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat genezen!

ik ben een beetje te ongeduldig, wil allemaal van alles, ik heb verder ook nergens last van, heb er niets mee geleden zeggen ze dan, maar ja toch maar naar de leefregels luisteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , ben heel erg blij met het resultaat ...zal binnenkort weer eens recente foto,s plaatsen .

Heb boobies als toen ik 16 of zo was :63: , fris en jeugdig ha ha

1 Juli heb ik eind controle ...time flyes

Tja , ook al heb je nu nergens last meer van ...hou je in de herstel periode aan wat je mag en niet mag .

Sport je ook ...begin na 6 weken weer rustig en niet zoals ik meteen volle bak ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeanette,

Het is moeilijk maar houd me wel zo veel mogelijk aan de leefregels.

Ik werk in de zorg, ben gisteren weer therapeutisch begonnen, administratief werk en een beetje kletsen met de bewoners, daar is nu tijd voor.

Een bewoner vroeg aan me om haar in de rolstoel te verplaatsen, maar dat mag niet, dat zeg ik ook tegen de bewoner

Normaal sport ik wel een aantal keer per week, mis dat erg. Heb abb sportschool voor een poos stopgezet.

Na de controle van zes weken (bij mij 7 weken gepland) ga ik dat weer oppakken. Ik zou nu wel kunnen gaan om te lopen en te fietsen, maar dat kan ik buiten ook, dus wacht er nog even mee.

De controle van afgelopen maandag was alles goed, dat plekje was inderdaad een klein beetje ontstoken. Over vier weken opnieuw controle, dan zie ik de arts ook, dacht die bij de eerste controle ook te zien, maar dat was niet.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik deze maat boogies had, had al vrij jong een grote cup...... Dus ben nu echt superblij!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel ander gevoel he met een mooie maat boobies ...

Je zult je een heel stuk beter er mee voelen , en al heel snel een verbetering in nek en schouders merken .

Tenminste ik wel ...

Met tillen , trekken , overstrekken , herhaal bewegingen moet je echt in het begin oppassen .

Klint heel lullig tegen iemand te moeten zeggen mag ik niet ...doe het echt niet ook al denk je dat het kan .

Als je weer gaat/mag sporten , probeer iig rustig borst en bovenrug spieren te beginnen .

lekker cardio kan natuurlijk meteen ...

Succes met je herstel verder nog en uiteraard met je nieuwe boobs ...

verheug je je al op het BH ,s shoppen ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Jeanette , ik ben toevallig vandaag even naar winkelcentrum geweest, daar zit een Hunkemöller, maar kon alleen niet slagen. Ik weet niet wat lekker zit ofzo. En niets moois. Ben natuurlijk gewend om naar oerdegelijke bh's te kijken.

Is een hele omslag.

Veel leuke reacties van de mensen. Mensen die niet weten van operatie denken dat ik weer enorm veel ben afgevallen. Streelt mijn ego wel, moet ik zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn eerste nieuwe BH ,s ben ik naar een lingerie winkel geweest , en heb me goed laten meten .

De verkoopsters pakken dan ook een bh die meteen goed zit .

Moet wel zeggen dat ik weer heel erg heb moeten wennen aan het dragen van een beugel bh .

Als ik jou was zou ik ook een simpele katoenen bh zonder beugel kopen , zodat je wat kunt wisselen .

Ik had er toen 2 voor 12 Euro bij de Hema .

Ha ha ...herkenbaar ,men ziet wat "anders" al weet men niet wat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die bhs zien liggen bij de hema, zal er eens op terug gaan, leken me wel prettig zitten

heb er ook bijpassende slips bij, dat vind ik nu wel leuk om setjes te hebben

ik ga ook even bij v en d kijken, de opruiming komt er ook aan, dat is wel gunstig! haha

van de week voelde ik draadjes van de oplosbare hechtingen, heb er met een schoongemaakte schaar afgeknipt

smeer jij iets van vaseline, litteken crème ouzo?

is dat op advies van de pc?

als je zo met mensen over de ok hebt, jezus wat komt het vaak voor, iedereen kent wel iemand die het ook heeft laten doen, lijkt wel

fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aanstaande zaterdag met mijn schoonzusje afgesproken te gaan shoppen .

Heb er echt zin in ...

Bij de V&D kan ik ook altijd goed slagen , heb nog een waardebon liggen van mijn verjaardag .

En mijn schoonzusje haar zus werkt daar dus gaat haar personeelspas mee . :1:

Heb voor de zomer en mijn vakantie nog het een en ander nodig .

Mijn littekens heb ik 2 maanden met het Bergman serum gesmeerd .

Nu gebruik ik Bio oil 2 X per dag .

Vind het sowieso enorm hoeveel dames een borstvergroting laten doen .

De Bvk zijn hier op het forum echt onder geschikt .

Ook jij een fijne avond .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar ...ik mocht gewoon na 4 weken een gewone BH dragen .

Moest 2 weken dag en nacht sport BH , en 2 weken overdag een sport BH ...

Maar kan me wel een beetje voorstellen dat hun liever voorzichtig zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lieske ; De eerste weken heb ik ook weer aan een beugel Bh moeten wennen .

Vandaar dat ik in het begin wat gewisseld heb met een simpele beugel loze katoenen BH .

Verder wel alles goed nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.