Ga naar inhoud

Sylvia : 5 februari 2010 : Dr Jaquet : Havenziekenhuis


Gast sylvia

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

Ik ben net als nieuw lid aangemeld.Zal mezelf ff voorstellen mijn naam is sylvia ben 48jaar en ben 5 februari geopereerd,na jaren twijfelen omdat ik het niet durfde. Nu achteraf ben ik zo blij dat ik het jaren eeder had moeten doen.Had 85g nu een mooie D. Ben geopereerd door Dr jaquet een hele fijne kerel waar je je direct op je gemak voelt.Zal hem bij iedereen aan raden. Hij zit in het zuider ziekenhuis maar opereerd ook in het haven ziekenhuis, waar ik zelf geopereerd ben.Een heel goed ziekenhuis waar je echt goede verzorging krijgt.En mijn borsten,nou deze chirurg heeft echt vakwerk geleverd!! En pijn heb ik niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sylvia

Welkom op het forum

Allereerst proficiat met je verkleining. Goed dat je er zo op terugkijkt. Hoe is je herstel gegaan? Misschien leuk voor de meiden en dames hier om een klein verslagje van je voorbereiding, operatie en herstel op te schrijven.

Ik pas even je topictitel aan, zo vindt iedereen je makkelijk terug.

Veel plezier op t forum!

Groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sylvia

welkom :1:

wat fijn dat je alles al achter de rug hebt.

wil me best is verdiepen in de omgedraaide wereld,ik heb een vergroting gehad,maar wil best het fijne weten van een verkleining ook.

dus als je wilt,wat kaat al vroeg,zet je verslagje en je herstel eens neer,leuk!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Sylvia,

ik heb ook een G cup.

word zelf 30 maart geopereerd, leef er echt naar toe. zZie dat jij oook heel tevreden bent.

Zou ik je foto's mogen zien of heb je die niet?

ik hoop ook een d cup over te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap 't niet! Jij hebt geen pijn, terwijl sommige soort van liggen te kermen van de pijn :unsure:. Maar ik ben blij dat jij geen pijn hebt! Ligt 't dan aan de pc of je pijn hebt of niet? Komt 't door 't opereren op een bepaalde manier? (ik roep ook maar wat :) )

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Bedank voor jullie reactie hier een verslag.Begin oktober naar de huisarts geweest half oktober naar pc Dr jaquet in het zuiderziekenhuis.Hij legt alles goed uit en je kan alles aan hem vragen.Dan zit je in de molen en een paar weken later werd ik gebeld dat ik 5februari geopereerd kon worden.Wel ff schrikken dan al!!!De dag kwam snel 's morgens om 7uur in het havenziekenhuis zijn,op je kamer aangekomen je operatieschort aan en krijg je een tabletje om rustig te worden.Dan 8uur naar de ok en word je voorbereid en moest ik op de rand van het bed gaan zitten en werden mijn borsten afgetekend,dan krijg je iets ingespoten waar je heerlijk van gaat slapen en voor je het weet lig je weer op je kamer. was niet misselijk en had geen pijn , om een uur of 1 dacht ik laat ik mijn nieuwe borsten eens bewonderen , ze zaten in een soort doorszichtig folie met pleisters en een drain erin.. moes even schrikken dacht dat ik niks meer overhad , maar het zat nogal strak ingepakt. Van een grote G uiers ..... naar een grote D Borsten :106: wel kreeg ik om de 6 uur 1000mg Paracetamol , heb dat thuis ook nog een paar dagen door gezet . andere dag mocht ik naar huis . Maandag 8 februari gingen de drains eruit voelde er bijna niks van , en dinsdag 16 februari gingen de hechtingen er uit voel je ook niks van . dan een paar weken rustig aan doen , maar naar ruim 3 weken mocht ik vandaag eindelijk weer 4 uurtjes achter de computer op me werk . De borsten zijn nog wel gevoelig en af en toe steken , maar dat is een teken dat het aan het genezen is . heb nu siliconen pleister voor onder mijn borsten waardoor de littekens beter moeten genezen . sorry voor die gene ik heb wel foto's maar zet ze niet op de site . voor de gene die nog twijfelen of geopereerd moeten worden . Zet door gewoon doen ! en veel sterkte het is mijn 200% meegevallen heb echt geen pijn gehad , maar wel gevoelig . ik had trouwens de anker methode. Groetjes Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sylvia

moest wel lachen om je oneerbiedige G-uiers. als je een bvk hebt gehad leer je al weer snel relativeren

maar je hebt gelijk, niet twijfelen, gewoon doen. je krijgt er meer voor terug dan alle pijn en moeite die de operatie je kost.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.