Ga naar inhoud

Voorstellen!


Michelle94

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben Michelle, sinds afgelopen dinsdag 20 en heb volgende week mijn borstvergroting. Met dit idee liep ik al sinds ik een jaar of 15 was en zag hoe iedereen om mij heen grotere cups krijgen. Ik wist wel dat ik me er niks van aan moest trekken en blij moest zijn met wat ik had, maar toch was het elke keer iets waar ik me gewoon zelf niet goed bij voelde en heb toen toch de beslissing genomen voor een borstvergroting en 6 juni is het dus zover. Ik ga van een cup AA naar cup C en zit vol met vragen, maar die zijn volgens mij bestemd voor een ander gedeelte.;)

Ik studeer HBO verpleegkunde en zit in mijn tweede leerjaar. Mijn hobby's zijn paardrijden, fitnessen, lezen, tekenen en winkelen.

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog meer zou kunnen vertellen. Als er nog vragen zijn stel ze gerust (:

Groetjes,

Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom op het forum!

Hoe is je operatie verlopen meid? Bij wie ben je geweest voor de operatie?

Hoop dat alles goed gaat met je herstel en je lekker genieten kunt van je boobies. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.