Ga naar inhoud

Prothese voor de borstpier/Vraagje


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik had even een vraagje aan de dames waarvan hun prothese voor de borstspier geplaatst is:

Wordt je cup maat na weken/maanden na de borstvergroting groter? Dus stel ik heb een sport bh maat 80D gekocht? Worden mijn borsten na het zakken en verlies van vocht dan groter of kleiner als ik ze voor de borstspier heb? Ik wil op een E cup uitkomen en moest van mijn chirurg een sport bh maat 80D kopen (mijn omvang is eigenlijk 75). Zullen me borsten dan toch op een E kunnen uitkomen ook al mijn sport Bh een 80D is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de spier zullen ze niet groeie/naar voren komen zoals bij de dual plane techniek..

maar van sportbh zegt niet alles hoor! kan goed dat je met een normale bh een andere maat hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linny,

Nou dat wou ik dus niet horen. :(

Ik vind het wel raar dat hij mij ene groterr omvag heeft laten kopen. Om mezelf een beetje gerust te stellen zeg ik 75E kan een beetje gelijk zijn aan 80D >.< Maar weer natuurlijk niet of dit klopt misschien hou ik mezelf voor de gek. Maar ja ik kan niet groter gaan, 425 is max wat ik kan hebben. Dus hier moet ik het maar meedoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

80E heeft dezelfde cupgrootte als een 75E, alleen de omvang is ruimer, wat je waarschijnlijk in het begin wel nodig hebt omdat je veel last van zwelling kan krijgen! (Had ik ook).

Dus don't worry haha, en niet teveel vastpinnen op de maat in het label, maar om hoe het er uit ziet! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ava

Ik ga mijn best doen hahaha ik stress echt met de cup maat van mijn sport Bh.

Ik ben nu 75C, met 425cc kan ik toch niet alleen maar 1 cup groter gaan! Dus hopelijk wordt het wel een E.

Oh dat wist ik niet! Dat wordt sowieso wel groter dan een E dan, maak je daar maar geen zorgen om haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc doet waarschijnlijk ook alleen maar een gokje met welke maat sportbh je moet halen. Ik moet zelf 3 verschillende halen, het is natuurlijk maar afwachten waar je op uit komt. Maar met 425cc zit je inderdaad wel goed hoor, zeker voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, niet zo druk maken joh! Doe ik ook hoor heel de dag door, ben mezelf helemaal gek aan het denken, maar hij wil er gewoon niet meer in doen dan 400cc dus eigenlijk heeft het geen zin om mezelf er gek over te maken, het blijft hier toch bij haha. Je hebt nu al een C, je maakt mij niet wijs dat dat een D wordt uiteindelijk! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.