Ga naar inhoud

Roosjex8 : 26 mei 2014 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag 26 mei was eindelijk mijn dag, gek genoeg was ik totaal niet zenuwachtig maar ik had meer zo iets van nu mogen die borsten er wel zijn hahaha.

De operatie was is Bocholt zeer mooi kliniek maar vooral waren alle medewerkers daar zeer vriendelijk en spraken ze goed Nederland, er waren zelf een aantal Nederlandse werknemer.

Nadat ik mij had gemeld werd ik na 10 min al opgehaald werd alles nog eens besproken en uitgelegd door Conny assistent pc zeer aardige Nederlandse vrouw na nog geen 10 min kwam dr van onselen om foto's te maken en de aftekeningen erop te zetten en eventuele vragen nog te beantwoorden, nou had ik die niet echt dus hebben we gezellig zitten kletsen en hij zei we zullen er eens een mooi feestje van maken hahahah stelde me op mijn gemak.

Nou en toen werd ik wakker en had ik borsten hahahahaha, echte borsten was zo blij kon wel janken.

Toen heerlijk gegeten en alles besproken voor de nazorg en een aantal oefeningen meegekregen.

En na een aantal uur mocht ik naar huis.

Vandaag twee dagen po en voel me goed vandaag heerlijk gedoucht en kon ik eindelijk effe de zogenaamde martel band afdoen, en zo zag ik weer het mooie resultaat oké oké het is nog maar 2dagen maar zoals ik bij iedereen lees dat het alleen maar beter wordt gaat dit super worden.

Kortom zeer tevreden en blij met mijn boogies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is. Ook ik word door van Onselen geopereerd. Komende maandag is mijn dag, om 10 uur ben ik aan de beurt. Silimed natural 410 hp, dual plane. Wat heb jij gekregen en ook dual? En hoe gaat het betreft pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè 100%me

Ik heb ook dualplane 360 cc hp

Ja pijn ik vindt het goe te doen optijd paracetamol nemen en rust ik vind het alleen onhandig dat je zo veel spierpijn heb maar dat is nu nog geen 3 dagen geleden al echt minder.merk dat het nu elke dag beter gaat,

Alleen die band zit zo strak maar ach het is voor een goed doel.

Alvast veel succes maandag

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosje,wat goed te lezen dat het je zo goed is afgegaan en dat je blij bent met het resultaat! Hierdoor krijg ik zelf ook nog meer zin in de bv!! Heb je al een idee op welke cupmaat je nu bent uitgekomen?? Veel beterschap met het herstel en gefeliciteeeeeerd met je tweeling!!!! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Louise 27

Ik denk dat ik wel op zeker een goeie d zal uitkomen dit is voor mij ook voldoende ben vrij smal en niet groot,

Wanneer moet jij precies en hoeveel cc krijg je

Ik kwam trouwens van een a af had eerst altijd een mooie b maar na twee zwangerschappen verdwenen zoals bij wel meerdere hier hahah die kinders toch ook .

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gefeliciteerd met je boobs en wat fijn dat het zo goed is verlopen.

Ik zal je titel even aanpassen zodat deze gelijk is met alle andere.

Heel fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.