Ga naar inhoud

Gezocht; sportbh's 70C :)


DanielleK

Aanbevolen berichten

10juni is het voor mij dan zover boobday!! Kom na vele forums gevolgd te hebben hier uit in het (ver)koop hoekje wat ontzettend handig :) ik waag een poging, en ben op zoek naar sportbh's maat C70 . Uiteraard tegen vergoeding :)

Groetjes Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk wel ? Ik ben geen sportbh-expert

heb de mijne bij decathlon gekocht

speciale bh-s voor na een borstvergroting zullen ook wel beter zijn dan die uit een gewone winkel

Speculeer maar :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Danielle,

Ik kreeg van de PC de raad om een Z Bra met borstfixatieband aan te schaffen wat ik ook gedaan heb via ProMedionics. (de foto is zonder borstband)

Ze hebben mij een 70B opgestuurd. Toen ik die meenam naar de PC zei hij dat het OK was, dat hij niet te klein ging zijn omdat die heel hard meerekt en in 't begin toch redelijk vast moet zitten. Ik heb die 1 week dag en nacht gedragen. Is met voorsluiting vooraan (haakje en ritssluiting). Na m'n BV heb ik 75 C.

Na 1 week ben ik overgeschakeld op Triumph Triaction (die zit zalig) en om gaan te werken heb ik nu een Triumph Trophy N

Deze laatste ziet er uit als een gewone BH maar met de steun van een sportbh.

Indien je wil, mag je die Z Bra wel overkopen. 't Is een zwarte. Is voor een omtrek onder de borst tot 73 cm en voor een B-cup (voor de operatie) en C-cup na de operatie. Kostte 90€. Zeg maar wat je er eventueel wil voor geven.

Stuur me maar een privé-berichtje indien interesse.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh lekker daan! ik was om half 11 aan de beurt (OK in) mocht om 1 uur al lekker naar huis!

dus jij hebt ook nog de hele dag om van de dames te genieten hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je?! Daar hoop ik dus ook zo op he, dat ik wakker word me wel prima voel en niet veel later de deur weer uitloop en thuis kan genieten van m'n kunstwerkjes! Al hoop ik dat het toch wel een beetje 'werken' worden maar ik ben erg smal en tenger dus heeeel veel gaat er niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon lekker slapen! op je gemakkie je thee en bechuitje (of 2 of 3) naar binnen werken ff piesen! en lekker naar huis!

ik was beetje misselijk met weggaan, werd gelijk vol gehangen met natte lappen!

komt helemaal goed hoor schat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.