Ga naar inhoud

Denise78 : 7 mei 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Denise78

Aanbevolen berichten

Gast Denise78

Hello ladies,

@ last so so happy! Vandaag 3 dagen po, eerste 2 dagen goed gerust en heel veel geslapen.

Vandaag 3de dag kan ik al wat langer rondlopen in huis en minder spierpijn gelukkig :)

Alleen last van bolling die boven de bh uitsteekt, draag enkel een sport bh van de kliniek zelf, weet niet of dat normaal is? Heb wel vragen gesteld maar ben alles al vergeten waarschijnlijk nog door de narcose.

Weet iemand ook wanneer je mag starten met masseren en hoelang je dit moet doen elke dag?

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Goodmorning..

Zal morgen eens eff bellen naar de pc en vragen, in de brochure die ik na de ingreep heb meegekregen stond wel iets van maseren maar niet aangegeven wanneer je hiermee mag starten en hoe lang je dit moet doen, beetje onduidelijk allemaal...

Kan me dit ook echt niet meer herinneren vanwege de narcose..

Maar toch bedankt voor je reactie Yara...

And Lizzz,

Congrats met je vernieuwing :)

Als ik t goed lees heb jij een wissel gedaan en last van kapselcontractie gehad?

Had je die bolling dan ook na de eerste keer of enkel nu?

Bij mij is dit links meer dan rechts, voel af en toe ook wat steken in de rechterborst en wat luchtbelletjes??

Iemand wellicht ook 330 cc dual plane?

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb bij mijn linkerborst ook een flinke bolling zie het duidelijk vooral als je van de zijkant kijkt.

Ook voel ik daar een dikke harde rand...

Heb al gebeld en er werd gezegd dat het vocht is en dat ik geduld moet hebben, maar ben zelf bang voor kapselvorming maar goed ben geen arts dus zal idd maar geduld moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Thanx Lizzz :) buiten die bolling ben ik reuze blij dat ik

het eindelijk heb kunnen verwezenlijken hihihi..

Dus dames,

Ontmoediging aan de kant zetten en positief blijven denken en ervan uitgaan dat dit indd vocht is ;)

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je bent nog zo kort po. Dikke kans dat het inderdaad gewoon vocht is hoor.

Je zal ook merken dat beide borsten apart van elkaar herstellen. Lekker veel groene thee drinken om het vocht zo snel mogelijk af te drijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Was vandaag voor het eerst weer frisse neus gaan halen, was het thuis zitten beetje zat en benauwd van te staren naar de muren pfff..

Eenmaal buiten, voelde ik me toch niet zo top alsof ik in de lucht aan t stappen was.

Zal wel beteren zeker?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik de eerste tijd ook niet veel kon lopen en dan licht in mijn hoofd werd. Het was allemaal echt een aanslag op mijn lijf. Rustig alles opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Goedenavond dames,

ben er even tussenuit geweest vandaar dat het stil was..

Goed, eff een update..

Vandaag ben ik op nacontrole geweest ben nu 13 dagen po en de hechtingen zijn eruit :) bolling van boven bleek iets te zijn met m'n eigen weefsel die over spier heen hing en nu dus 6 weken een borstband moet dragen over de sportbh..

Vanaf het moment dat ik de borstband aanhad voelde ik duidelijk meer steken en vochtbubbels denk ik, weet niet of iemand dit herkend..?

Over 3 maanden moet ik terug op controle, normaal zou het met de borstband goed moeten komen en de protheses beter indalen, maar ja niks is zeker en indien dit niet beterd zal er waarschijnlijk terug een ingreep gedaan moeten worden "zucht"..

Dus laten we hopen dat dit niet hoeft, denken jullie dat dit nog kan goedkomen?

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Goedenavond lieve dames,

Ik ben nu 19 dagen po na dual plane, ik weet dat het herstel met dual plane langer duurt en er nog van alles kan gebeuren.

Toch ben ik een beetje bezorgd of het verschil tussen beide borsten nog weg trekt.

Ik merk wel dat ze wat gezakt zijn sinds ik de borstband heb gekregen maar zie nog geen echte verschil tussen linker en rechterborst kwa vorm dan, wel dat de rechter veel meer gezwollen is dan de linker :(

Wat vinden jullie hiervan en denken jullie dat dit toch nog goed kan komen?

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hi Nicole,

Ik hoop het, anders zou ik met 2 verschillende vormen van borsten rondlopen.

Niet zo charming hahaha, links ziet er ook platter uit en als je in m'n galerij bekijkt zie je dat de linker een ietwat haviksneus effect geeft, en rechter meer bolling heeft, niet zo mooi!

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij hadden ze na een half jaar ongeveer hun definitieve maat en vorm..

maar een beetje verschil heb ik nog wel.. zie je op mn foto`s maar daar stoor ik me niet aan!

borsten zijn nooit 100% symmetrisch..

waar ik me wel aan stoor is dat ik ze een stuk groter had verwacht dus ga voor een her!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi denise78

Ben benieuwd hoe het nu gaat? Heb je nog steeds een dikke rand?

Bij mij veranderd er eigenlijk weinig.... nog steeds een dikke rand aan de bovenkant:(

Wel zijn mn borsten wat zachter geworden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Werd bij mij trouwens ook gezegd dat het weefsel van mn borst is:(

Moet 9mnd wachten en als er niks is veranderd krijg ik een heroperatie.

Hoe is t nu met je?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.