Ga naar inhoud

Niet blij met littekens bijna 2 jaar later


liesje2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

In september 2012 ben ik in de Bergman kliniek geholpen aan een borstoperatie / correctie.

Ik ben erg blij met het formaat en de correctie laten we dat voorop stellen.

Echter ben ik heel erg ontevreden over het grote "lange" litteken

En onder mijn linkerborst is het litteken ook nog niet echt mooi ( wat gekarteld )

Is hier nog wat aan te doen? heeft iemand voor en na beelden?

Wie kan mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi liesje,

Ik weet niet hoe je je litteken hebt behandeld de afgelopen 2 jaar (dun insmeren met littekencreme of masseren met vitaminecreme), maar mocht je dit wel hebben gedaan, maar niet heeft geholpen, kun je je ook altijd laten informeren over littekenverwijdering zoals bijv je litteken weg laten laseren. Er zijn geloof ik nog veel meer opties. Misschien een idee om even op consult te gaan bij een dermatoloog?

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze ook wel mooi, maar snap je wel...

Ik heb zelf littekens in mijn gezicht laten weg laseren, dat is idd ook wel een optie voor je. Je kan je altijd eens bevragen. De dermatoloog zei me altijd dat ik een jaar moest wachten tot een litteken zou blijven zoals het is. Daarna zou het nog amper veranderen. Dus ja, je hebt lang genoeg gewacht.

Hou er wel rekening mee dat je ooit zal wisselen van protheses en dan nieuwe littekens krijgt. Dus moest je van plan zijn om al vrij snel te wisselen zou ik niet laseren. Zonde van het geld dan :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Mocht je nog altijd ongelukkig zijn over de littekens en je wil je hart eens uitstorten... :103: Ik maak op dit moment een reportage waarin vrouwen die niet helemaal tevreden zijn over hun operatie hun zegje kunnen doen. Dat mag gerust ook anoniem. Stuur je me een berichtje? :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje2,

Ik ben ondertussen 4 maand po en niet tevreden van mijn linker litteken. Op 3 maand po controle gehad en het al aangegeven aan de pc. Ze zei dat er idd een verdikking is. Kan het laten corrigeren. Mss kan jij dat ook laten doen...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.