Ga naar inhoud

Sassi : april 2014 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, ik ben sassi. 5 weken po. Dual plane bv door dr. Van Tits van de Veldhuis kliniek in Eindhoven. 370 g. Operatie ging goed. Alleen nu na 5 weken heel veel pijn. Linkerkant: borstspier naar oksel en arm. nekpijn en schouder... Al met al voel ik me best slecht. Blijkbaar ben ik een van de weinigen met een negatieve ervaring. Hopelijk wordt het uiteindelijk toch een positieve ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Had al gereageerd op je statusupdate, maar zie dat je nu ook een eigen topic hebt :35:

Zoals al gezegd is, ga even naar je pc of naar de huisarts (liefst eerst naar de pc) Zij weten meer van het medische dan wij hier op het forum. Zij zijn de expert :)

Mocht het een pijn vanuit een zenuw zijn, dan kunnen ze je eventueel medicatie geven, maar mocht het vanuit de spier zijn, dan zou het ook verholpen kunnen worden met fysiotherapie. Blijf er maar niet meer te lang mee lopen, want daar wordt je alleen maar onrustiger van. Na vijf weekjes moet je echt wel van de pijn af zijn.

Gewoon ff bellen :)

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve bb en twijfel,

Dankjuliiewel voor jullie reactie! Doet me echt goed!

Ga even kijken of ik pc te spreken kan krijgen. Heb voor de zekerheid alvast een afspraak bij fysiotherapeut gemaakt (volgende week dinsdag) hopelijk gaat dit snel over ;) heel erg bedankt voor jullie steun!!!!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb je misschien iets gedaan wat toch nog te zwaar is geweest , waardoor je nu last van hebt ?

Heel goed neem maar contact op ! lastig .

succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.