Ga naar inhoud

Even voorstellen..


chasingdreams

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Na een aantal keren de website doorgespit te hebben en veel forums te hebben gelezen wil ik me toch even voorstellen,

Ik ben 22 jaar en denk al jaren na over een borstvergroting.

Een tijdje geleden heb ik een neusoperatie moeten ondergaan aangezien ik door mijn smalle neus te weinig zuurstof binnen kreeg, ben nadat ik ben afgevallen na deze operatie van een 75A na een 75AA gegaan. (Ik weeg zo'n 55kg en ben 1.72m) Nu is de knoop doorgehakt en heb ik een consult aangevraagd bij Aesthetic Beauty Clinic in Veldhoven.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisje,

Ik heb alleen ervaring met dr. Van Oorbeek in Beerse, België.

Misschien bij meerdere PC's op consult gaan en zien wat ze zeggen? Heb je al een idee wat je wil? Welke grootte?

Ik heb ongeveer dezelgde grootte en gewicht dan jij. Ik heb 250 cc rond mentor medium profile + gekregen en ben uitgekomen aan een 75C, wat ik wou. IK ben nog maar 6 dagen PO, dus ik hoop dat ze niet meer kleiner worden en zo blijven. Veel succes.

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer heb je je consult? Ik ga daar namelijk ook heen, voor dr. Schiettecatte.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingetje, ik heb nog geen idee qua grootte wil wel op een volle C cup uitkomen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat over een tijdje.. Hoe is je ervaring bij dr. van Oorbeek? Ben hem nog niet veel tegen gekomen in alle topics!

Mijn consult staat nog niet gepland Leonie ben me nog steeds aan het orienteren maar deze kliniek sprak me erg aan, en vooral dr. Schiettekatte inderdaad! Wanneer staat jou consult?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Oke , ik ga 19juni , maar hoorde dat ze niet veruit kunne plannen qua

OK datum , en dat is niet handig voor mij , ik moet ruim van te voren vrij vragen ....

Dus ff afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.