Ga naar inhoud

Mabelle : 25 mei 2014 : Dr. Oelbrandt : Singelbergh Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Wou even laten weten dat ik morgen mijn borstvergroting krijg. Ik vind het zo spannend! Momenteel heb ik een 75A, niet veel dus. In samenspraak met m'n dokter ga ik voor inplants van Polytech, geplaatst boven de borstspier. Inhoud 220cc. Ik ben zo benieuwd !!!

Iemand ervaring met Polytech?

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Veel succes vandaag!
Mag ik vragen wie je arts is? Dan kunnen we dat in je titel erbij zetten.

Polytech prothesen kom je niet vaak tegen hier op het forum, al wordt de Silimed wel vaker gebruikt de laatste tijd. In principe komen deze twee op hetzelfde neer, omdat het gaat om het polyurethaanlaagje op de prothese.

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb m'n operatie laten uitvoeren door dokter Oelbrandt B. In de Singelberghkliniek te Beveren. Dit is zijn privé praktijk.

Alles is zeer goed verlopen. Moest om 10 u binnen, eerst alles nog eens overlopen en om 11 u werd ik geopereerd. Allemaal zeer lieve mensen. Het volgende dat ik weet is dat ik terug in m'n kamer lag en dat het 13.15 u was. Regelmatig kwam er iemand kijken en kreeg ik wat te drinken. Ik ha helemaal geen pijn en voelde me goed, wel nog wat moe. Om 16u is mijn man me komen halen en mocht ik naar huis.

Het eerste wat ik deed thuis is m'n nieuwe borsten bekijken, ik deed m'n BH uit en keek in de spiegel. wat zijn ze mooi!

Nu vooral veel rusten, maar ik voel me goed en heb geen pijn. Hopen dat dit zo blijft. Keep my fingers crossed!

Grtjs en binnenkort post ik wel eens een foto :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben toch moeilijk in slaap geraakt, op de rug slapen is niets voor mij ik slaap meestal op m'n buik. Ik voel me nog steeds heel goed en heb geen echte pijn. Wel zo'n beetje een kneuzend gevoel maar das niet meer dan normaal denk ik.

Heb m'n BH vd dokter al weggedaan, deze knelde teveel. Heb nu een heel comfortabele, sportbeha vd Carrefour met sluiting vooraan, en deze zit niet alleen goed hij is ook nog heel mooi.

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , ben nu 2 dagen po. Mijn herstel gaat goed, beter geslapen deze nacht. Geen pijn en voel me goed. Heb wel langs beide zijkanten grote zwellingen die blauw zien. Is dit normaal?

Op de foto zie je het niet, het is echt langs de zijkant van m'n lichaam.

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat komt soms voor... Zijn bloeduitstortingen, niets om je zorgen over te maken.. Trekt na een paar dagen tot twee weken volledig weg...

Gebeurt dit in je borsten, of 1 borst, en het blijft maar zwellen, dan even je pc contacteren. Maar op je foto zien je borsten er rustig uit! :)

Een goed herstel!! xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt :-)

Aan m'n borsten is niets te zien, gelukkig maar!

De zwelling en bloeduitstortingen is nu al wat uitgezakt naar m'n linkerzij. Is wel gek om te zien, precies een extra set lovehandels erbij ;-).

Morgen ga ik de eerste keer douchen en het verband verwisselen, ben benieuwd. Zaterdag terug op controle.

Heb het moeilijk met stil te zitten. Wil terug gaan sporten :-(

Grtjs x

Hoi hoi

Dat komt soms voor... Zijn bloeduitstortingen, niets om je zorgen over te maken.. Trekt na een paar dagen tot twee weken volledig weg...

Gebeurt dit in je borsten, of 1 borst, en het blijft maar zwellen, dan even je pc contacteren. Maar op je foto zien je borsten er rustig uit! :)

Een goed herstel!! xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zie dat je meerder topic heb geopend over het herstel van je operatie. Ik voeg alles even samen zodat we het overzichtelijk houden. Je kunt hier nu alles over jou herstelverloop plaatsen en dan is alles makkelijk terug te lezen voor iedereen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.