Ga naar inhoud

Borsten22 : 20 mei 2014


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Voor mij komt de spannende dag nabij, de dag waar ik lang naar heb uitgekeken!

Ik heb nu een cup C (hunkemoller BH's 70D) en wil graag naar een grote D / kleine E cupmaat.

Er zijn voor mij de volgende protheses besteld:

- Natrella Inspira TRX 310 cc

- Natrellla Inspira TRF 265 cc

Tijdens het consult heb ik gekozen voor de 310 cc maar heb terug gebeld of ze ook één stapje kleiner wilden bestellen omdat ik twijfelde of ze niet té groot zouden worden. Met dat ene stapje terug kwamen ze uit op 265 cc (aangezien ik wel de rondste protheses wil)

Ze worden via de Dual Plane methode geplaatst, ronde protheses en dan heb ik gekozen voor de meest ronde, aangezien ik graag een decolleté wil.

Het is al bijna zover en ik ben er nog steeds niet uit voor welke protheses ik ga kiezen.

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben net van 320 naar 495 gegaan

deze keer ook trx dat wil volgens mij zeggen dat ze al echt een borstvorm hebben

die protheses he? Ik moet zeggen ik had D met de 320 maar ik vind ze nu met

de 495 niet echt groter lijken nu zijn ze wel gelift dus ze hebben zowieso een andere vorm.

Heb je gepast van te voren ?

Na mijn idee lijken ze uiteindelijk altijd kleiner :44:

haha maar ik hou van groot

nadeel is wel leuke lingerie kopen bij hukemoller kon ik hiervoor al bijna niet kiezen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Wat is het verschil tussen Trx en trf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

TRF is Full projection en TRX is Xtra Full

de TRF 265 cc heeft een breedte van 11 en een projectie van 4.5

de TRX 310 heeft een breedte van 11 en een projectie van 5.4

er zou bij allebei een tussenmaat zijn, maar het gaat er dan om dat de TRF minder bolling aan de bovenkant geeft

Je komt dan uit op: TRF 295 cc, heeft een breedte van 11.25 en een projectie van 4.6

en de TRX 285 cc, heeft een breedte van 10.5 en een projectie van 5.0

en het verschil tussen de TRF 265 en de TRF 295 is eigenlijk te verwaarlozen

ik zou het nogmaals even met je pc doornemen, want het ligt er ook aan of je een cup grote D, kleine E wilt , of voor het zicht

succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat weet je dat goed ayelliki, werk je in de cosmetische wereld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi nee hoor, ik heb toevallig ooit de catalogus eens gekregen, omdat ik zelf heel erg op zoek was naar de maten etc, heb ook alleen maar die van Natrelle, omdat ik nu deze protheses heb, en weer ga krijgen

maar er zijn ook diverse catalogussen te downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt allemaal!

Ik heb aangegeven de bolste protheses te willen, maar toch misschien 1 stapje terug qua maat.

Toen kwam de PC op 265 TRF. Lastige keuze dus! Ben beetje bang dat ik van een C naar een grote E ga met 310 cc, ik wil graag een grote D kleine E cup en ik denk dit te bereiken met een 265 cc. Echter is deze iets minder bol, zoals Desert-Rose zegt (thanks voor de info!)

Dus ja wat te doen...

Morgen is de ingreep dus ben helemaal in de zenuwen!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo everybody!

5 dagen geleden ben ik eindelijk onder het mes gegaan! Ik ben van een C cup naar een volle D, kleine E gegaan. 310 cc Natrelle TRX (Xtra Full) via de Dual Plane methode. Het zijn dus extra ronde protheses.

Ik vind alleen dat ze nog een beetje te ver naar buiten staan, aangezien ik graag wil dat ze meer een vol decolleté effect geven.

Maar ja, het zal natuurlijk wel een week of 6 duren voordat ze helemaal naar vorm gevormd zijn.

Gaan ze dus nog meer naar binnen staan?

Verder ben ik echt super tevreden over hoe de operatie gegaan is en alles hier rondom heen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet teveel zorgen maken, en niet teveel naar je boobs blijven staren :D ook al is dat moeilijk. Je kan het best zijn gang laten gaan en nog niet teveel piekeren. Ik zie nu al een groot verschil bij mezelf. En heb dit bij foto's van andere meiden ook al gezien.

Het is denk ik echt een kwestie van tijd en geduld. Je lichaam moet zich aanpassen en de protheses natuurlijk ook. Zolang je je houdt aan de richtlijnen van je chirurg komt dat wel goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke thanks gaat dus helemaal goedkomen!

Morgen op controle en hechtingen verwijderen (1 week na operatie).

Mn borsten beginnen al iets soepeler te voelen, heb geen pijn meer en hou me zeker aan de richtlijnen!:D

Nu nog hopen dat ze dichter naar elkaar toe gaan staan.....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.