Ga naar inhoud

Fila BH Diana Gabriels vs Wehkamp


Leigh-Ann

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Weet iemand toevallig of de Fila BH van Diana Gabriels hetzelfde is dan die op Wehkamp wordt verkocht? Ik probeer een of andere product code te vinden om ze te vergelijken, maar op de site van Diana staat amper product informatie. In verband met verzendkosten koop ik het liever op Wehkamp, scheelt me 5,45 euro. Is niks, maar alle beetjes helpen. :46:

Iemand hier op Wehkamp gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leigh-Ann,

Ik ben ook via Diana maar mijn PC adviseert juist niet de fila omdat die schijnbaar op het litteken drukt waardoor deze soms minder goed genezen. Misschien goed om te weten? Hij adviseerde de triaction workout van Triumph, kost €34,95 dus is nog goedkoper ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zowel een fila van Diana gekocht als via de Wehkamp en ze zijn allebei hetzelfde..

Het was alleen uiteindelijk zonde van me geld, want inderdaad.... ze knelde verschrikkelijk tegen me wonden...

(trouwens bij de Wehkamp betaal je ook verzendkosten...)

heb uiteindelijk de Lipoelastic Extra New besteld en die zit heerlijk...

ik zou je die aanraden.. en kost maar 23 euro.. heb je der 2 voor 46... nog een stuk goedkoper als die verschrikkelijke fila..

http://www.online-care.eu/pd/232/nl-BE/postoperatieve-bhs/Lipoelastic-PI-Extra-New

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Nies normaal gesproken betaal je idd verzendkosten via Wehkamp maar ze hebben nu een tijdelijke actie. :)

Bedankt voor je advies!

Trouwens ik zie dat de maten in S M L en XL komen. Ik moet een 80D hebben of 75E, zal dat een M of een L zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik iets gemist??? :blink::blink::blink: geen verzendkosten?? ow ik zat vanmiddag naar een leuk pakkie te kijken voor de kleine maar zat er nog over te twijfelen... maar ga hem nu maar gauw bestellen.. vond 6 euro verzendkosten weer zoveel voor 1 pakkie :3::3:

Mijn omvang is 80 en ik heb met 375 cc een D gekregen... Ik draag nu een L..

je kan hem zowiezo aan de voorkant verstellen.. zitten 2 verstelhaakjes in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de L nemen van Lipoelastic new meid als je voor deze bh kiest... Snap alleen niet waarom je hem de eerste 2 weken alleen aan mag en dus daarna de opvolger...

Ik heb nu de Marena aan en de Triumph triaction, zitten beide top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diaan

Ik denk dat ik de Fila ga bestellen en de Lipoelastic of Carefix van Ana. Dan heb ik er iig twee. Nu twijfel ik of ik een L of een XL moet nemen als ik de Lipoelastic of Ana bestel. :/

Ik ben nu 75C en krijg 425 voor de spier. Zal volgens de chirurg op een E uitkomen. Hij heeft me iig gezegd om een 80D te kopen.

L of XL?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok als jij nu al een C heb en je krijgt 425.. zou ik denk ik voor de XL gaan van de lipoelastic hoor...

Ik had een slappe B en kreeg 375 cc en Schiettecatte zei ook dat ik een 80 D moest kopen :wacko:

neem aan dat je dan toch wel een maatje groter krijgt als mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn fila ook gekocht via wehkamp en zit heerlijk! Draag hem nu 2 weken en drukt niet op mijn littekens ook makkelijk om uit te trekken maar 80 D lijkt me wel iets te klein.. Ik kwam van cup aa en 375 cc erin gegaan en heb sport bh 75 D en die is ook goed gevuld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook blij met de Fila. Maar heb hem wel een maat groter qua omtrek moeten bestellen. Ik kom met geen mogelijkheid in de 70C, maar 75C zit prima!

Kan inderdaad wel druk geven op de littekens, maar de verpleegkundige bij mij zegt dat dat niet uitmaakt. M'n littekens zien er ook heel netjes uit, dus kan niet zeggen dat het slecht heeft gedaan (die bh's). Uiteindelijk moet je ook weer wennen aan beugelbh's en die zijn ook niet zacht... zolang het maar geen kwelling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesjeeee

Toen mijn chirurg zei dat ik 80D moest kopen dacht in eerste instantie waaaaat? Zo klein? Eerst zou ik 375CC krijgen en moest ik 75D kopen. Toen werd de aantal CC's verhoogd naar 425 en zei hij 80D. Ik vind het ook klein maar ja ik weet echt niet hoe mijn borsten eruit komen te zien. Heb wel aangegeven dat ik op een E wil uitkomen en aangezien ik nu al een C ben denk ik dat het met 425 CC wel moet lukken. Wat betreft de maat, ik zal hem maar moeten vetrouwen :( Ik ga iig een XL van carefix ana erbij kopen en dan neem ik ze allebei mee op de dag van de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.