Ga naar inhoud

Welke cup? Ben maar een mini-vrouwtje


toshiba

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :-)

Ik ben 28 jaar, heb 2 kindjes achter de rug. Heb momenteel een kleine B maar mijn borsten zijn helemaal niet meer stevig en zou graag een borstvergroting willen. Heb het altijd gewild, en m'n manliefje gaat akkoord :-)

Hij wil natuurlijk een D-cup maar ik denk dat het mij belachelijk gaat staan. Ik heb 2 juni een afspraak met de pc.

Ik ben maar 1m52 ongeveer en weeg 50 kilo.

Iemand raad?

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toshiba,

Veel foto's bekijken en dan ga je vanzelf merken wat jij mooi vindt!

Ik ben 1.60m en weeg 51kg, heb nu een 70A. Ik ga dinsdag 325cc ronde mentor prothesen dual plane krijgen en dan kom ik als het goed is uit op een volle C!

Hoe wil je dat het eruit gaat zien? Natuurlijk of met wat meer ronding?

Heb je al een consult gepland staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyheey, ik ben 1,58 en weeg 44 kilo. Ik kwam van een B af, en heb met 300 en 350 cc nu een D/E cup. Zit er een beetje tussenin. Vind ze ook helemaal niet overdreven bij mijn lichaam staan, je moet maar zo denken, nepborsten ogen altijd een maat kleiner dan dat er in je bhlabel staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties!
Volgende week maandag heb ik mijn eerste consult.
Ik wil graag dat ze er natuurlijk uitzien, ik ga jullie raad opvolgen en foto's mee nemen. Pfff spannend.. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de operatie door gaat, mijn vriend is deze zomer 5 weken thuis en met de 2 kinderen zou het wel fijn zijn als hij er is, anders zal ik moeten wachten.
Ik wil echt niet dat ze te klein gaan zijn, dat vind ik het geld niet waard. Mogen goed vol zijn!

We gaan de verbouwingen een jaartje uitstellen speciaal voor de boobies dus moet perfect zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Toshiba,

Volgende week ga ik op consult en ben ook van plan foto´s mee te nemen van wat ik mooi vind. Ik wil ook natuurlijkogende borsten. Zelf ben ik vrij tenger. Ben daarom ook bang om ´te groot` te gaan. Succes met zoeken.

xTracie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben 1.64m en momenteel 53kg. Ik had voor mijn operatie echt helemaal niets en 270cc, anatomisch dual plane gekregen. Zit nu op sportbh 70C en normale bh 70D. Ze niet niet gigantisch, maar wel natuurlijk en passen hierdoor goed bij mij lichaam.

Ze zouden op zich best iets groter kunnen, maar dan staat het niet meer natuurlijk bij mijn lichaam en dat vond ik wel heel belangrijk! Moet zeggen dat de maten wel heel snel wennen hoor!

Heel veel succes met het maken van je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.64 en weeg 50. Ik heb 525 extra high profile. Klinkt heel wat maar het valt echt mee. Ik heb wel cup 70F maar geloof me, met kleding aan zie je het niet en is het gewoon normaal en natuurlijk.

Staar je niet blind op het aantal cc's en cupmaat. Veel passessies doen en veel foto's bekijken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb slecht nieuws gehad :-(

Mag van mijn reumatoloog geen borstvergroting doen... Ik heb nl. Lupus (reumatische ziekte) en het zou de ziekte zelfs opwekken dus ja... dit had ik even niet zien aan komen. Traantjes gelaten!

Toch bedankt voor de reacties allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een rot nieuws , en kan me zo goed voorstellen dat je wat traantjes hebt gelaten en dat is in dit geval heel normaal, en ondanks dat je gezondheid ten alle tijden voorgaat zal dit een behoorlijke tegenvaller zijn, want je ziet toch een droom in rook opgaan.

Het kan idd dat protheses bij mensen met een auto immuumziekte de ziekte extra kan opwekken en dat is iets wat je ook zeker niet wilt,

Neem de tijd om dit even te verwerken en sterkte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Toshiba,

Veel foto's bekijken en dan ga je vanzelf merken wat jij mooi vindt!

Ik ben 1.60m en weeg 51kg, heb nu een 70A. Ik ga dinsdag 325cc ronde mentor prothesen dual plane krijgen en dan kom ik als het goed is uit op een volle C!

Hoe wil je dat het eruit gaat zien? Natuurlijk of met wat meer ronding?

Heb je al een consult gepland staan?

Fijn dat iemand ongeveer dezelfde maten heeft, alleen ben ik 6 kilo zwaarder. ben nl. onzeker over de cc's en als ik dit lees geeft het me toch n goed gevoel dat het bij me past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toshiba, wat erg dat je lupus hebt! Wel heel goed van je reumatoloog dat jij je waarschuwt. Lupus en sclerodermie worden steeds genoemd in de brochures van prothesefabrikanten als contraindicatie (als voorbeelden van autoimmuunziekten). Ik heb ook een autoimmuunziekte, en heb nu 8 jaar prothesen. Nog geen ergere klachten voor zover ik weet, maar ik ga wel voor explantatie. Ik ben destijds niet goed geinformeerd. Kun je misschien wel lipofilling doen? Of is een operatie helemaal geen goed idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.