Ga naar inhoud

Help! Welke maat en welk merk sport bh?!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik weet gewoon echt NIET welke maat sport bh ik moet kopen voor na de BV.

Ik snap dat een bh met voorsluiting het handigste is.

Welke maat ik na 1 juli zal hebben, echt geen idee. Op sommige sites gaan de sport bh's tot cup D en sommige hebben alleen maat S, M of L.

Ik ben niet heel slank. Ben 1.78 en gewicht is rond de 75 kilo ?

Mijn omvang van bh is nu 80 en ik krijg 1 juli een BV met 415 CC op de spier. En heb geen idee wat voor bh maat ik uiteindelijk moet hebben.

Ladies help me Out! Want ik weet het ff niet.

Vanmiddag wel een stevige bij de Hema gezien (weliswaar met achter sluiting, maar dat maakt niet uit) en die was er ook in 80E maar dat zag er niet eens heel groot uit.

Ik hoor graag tips van de kenners ;)

Thanks alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik heb zelf die van de hema en dan de heavy sport ( lichter moet je niet nemen, die geeft minder steun) dan heb ik ook de Tri action van Triumph, heb deze gekocht bij Livera, deze vind ik zelf perfect steun geven, ook wel achter sluiting, maar ik vond het niet vervelend

Ook heb ik heel even de carefix anna gedragen, maar ik vond dat deze veel te weinig steun gaf, zit wel heel lekker

op deze site staan nog er nog meer en ik zie hier op het forum ook wel dames die de lipoelastic dragen, deze geeft meer steun

http://www.online-care.eu/pc/29/nl-BE/postoperatieve-bhs

Ook heeft Hunkemoller een aantal sport bh's , zowel met voor als achter sluiting

je moet wel kijken voor een heavy of level 4 sport bh

hoop dat je hier iets mee kan

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft sowieso de zelfde omvang houden.

Ik weeg heel wat minder maar heb wel als omvang 80 ook na mijn bv.

Ik had 375cc en had als sport bh 80C dat is ook uiteindelijk mijn maat geworden Volle C kleine D.

Bij jou zal het ook wel ongeveer neerkomen op 80D.

Klopt sowieso een met vooraansluiting te koop bij hunkemoller of online even googlen op het merk filla.

sowieso is het handig als je de bandjes kan verstellen en dat de sluiting van voor zit.

http://www.annamamelle.nl/nl/84-fila-zwarte-sport-bh-met-voorsluiting-voor-na-borstoperatie.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Nou wij hebben best wel een vergelijkbaar lichaam en situatie dan! Ik ben 1,78, weeg 68 kilo, ik had een cup A en heb links 450cc en rechts 425cc gekregen. Wel heb ik qua omvang 75. Nu moet ik wel zeggen dat ze bij mij wel dual plane zijn geplaatst en ik weet van op de spier dat ze dan wat groter zijn.

Maar koop zeker geen maat S of M. Dat gaat níet lekker zitten! Maar wat voor een bh maat heb je nu dan? Want dat scheelt ook. Ik had zelf een Fila 75D sportbh en een Carefix Anna maat L. Die Fila 75D had echt niet kleiner moeten zijn, vind 'm nou ook voor geen meter meer zitten (te strak).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had van de PC een folder gekregen waar ik een sportbeha met band kon bestellen :

Ik heb toen gebeld en moest m'n maten van voor de BV opgeven : onder de borst en op de borst. Ik kreeg toen een 75B opgestuurd. Omdat ik die nogal klein vond heb ik die nog eens meegenomen naar de PC. Volgens hem was de maat ok omdat een sportbh heel hard meerekt.

Deze week BV gehad en sportbh aan en hij zit goed. Hij zit wel strak maar dat moet volgens PC : na BV beter een BH die iets te strak zit dan te los. Is met een voorsluiting.

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt Ingetje, sommige pc's werken met een bepaald soort bh,soms krijg je er ook 1 van de kliniek, maar het ligt helemaal aan de pc of je een band moet dragen of niet, ik heb zelf al een aantal keer een her gehad en ik heb nog nooit een band gedragen, denk dat dit niet voor iedere bv nodig is

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 1,80 en weeg 70 kilo dus ongeveer wel gelijk..

Mijn omvang is ook 80 en en heb 375 cc gekregen..

Ik draag de lipoelastic extra new maat L en die zit heerlijk..

Denk dat de maat L ook wel goed is voor jou..

ken je bestellen op online-care.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hem een stretch sport bh gehaald maar dan zonder rand. Een kleine rand onderin lijkt mij al pijn te doen met hechtingen of valt dat wel mee? ik moet as dinsdag nl. onder het mes. profielfoto zegt wel genoeg :102: ik ben maar 1,58 en weeg 57 kilo en heb al een L omdat het strakker zit dan een normale bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb ondertussen ook de triaction workout van Triumph, die zit heerijk. Die doe ik 's nachts aan om te slapen.

En overdag om te werken heb ik de Triumph Trophy N, is een sportbh die zit zoals een gewone bh en met voldoende stevigheid.

Je voelt 'm niet en zie je niet onder gewone kleding. Echt een aanrader. Besteld via Zalando.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.