Ga naar inhoud

Lesley81 : 15 augustus 2014 : Dr. Koeijers : Aesthetic Clinics : Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is Lesley en ik ben 33 jaar. Moeder van 2 kinderen. De jongste is net 5 maanden oud. Nu zijn de borsten gaan hangen. Ik had nooit een grote cup altijd een a-tje maar tijdens borstvoedingperiode altijd een mooie c-cup. Die wil ik nu ik geen kinderen meer ga hebben wel terug. Dus vandaag op consult geweest bij Drs Vito Koeijers via Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Het gesprek was prettig, informatief en duidelijk zowel met de verpleegkundige als met de pc. Hier en daar een grapje dat voelde alsof je gewoon op visite bent. Ik ben erg tevreden en heb nu nadenk tijd. Ik laat het nog even op mij inwerken en dan wil ik beslissen of ik daadwerkelijk wil laten opereren in Amstelveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Wat voor protheses ga je nemen en hoeveel cc ben je op uit gekomen? Waarom koeijers gekozen?

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,

Ik vond het super spannend. Ik wilde een grote C. En dan kwam ik op Anatomische Menthor protheses met 360 cc als ik het goed onthouden heb wat hij zei. Drs Koeijers is niet specifiek door mij gekozen maar dat was de arts die op dat moment voor Amstelveen aanwezig was. Het klikte wel gelijk. Hij is een gezellig, deskundige en aardige arts vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Oké mooi! Ik heb ook een consult bij easthetic maar dan in Veldhoven, wilde je niet naar Veldhoven?

Ik heb met schiettecatte een afspraak in Veldhoven.

Heb je al een OK datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja het consult was in Veldhoven maar de operatie wordt in Amstelveen gedaan. Ok datum wil ik in de zomervakantie doen omdat mijn man dan 3 weken de zorg van onze jongste van 5 maanden op zich kan nemen. Maar de datum staat nog niet vast. Ik hoor deze week of het kan. Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meen je, dus jij wil graag in Amstelveen geopereerd worden,das voor mij ook stuk dichterbij, welke OK plekken had je nog meer de keus in dan?

Ik heb 19juni het gesprek, ik wil in de maand okt of nov geopereerd worden, ik moet de datum ver van te voren op m'n werk doorgeven om evt, 4 weken vrij te krijgen,

En dan is het ook niet meer zo warm, een wond, sport bh dag en nacht en warmte lijkt me geen fijne combi ;)

Hoor je deze week de datum?

Mijn kleinste is dan 8 mnd, en dat tillen lijkt me zo lastig, jij niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kunt in Amstelveen, Boxtel en Maastricht geloof ik geopereerd worden. Ik dacht dat Veldhoven voor borsten de operaties niet daar uitvoeren. Lijkt mij ook niet fijn in die hitte dag-en nacht een bh maar ja das de enige tijd dat mijn man vrij is. In de kerst krijgt hij geen vrij. Ik hoor deze of volgende week de datum. En dat zal rond begin augustus zijn. Dan is mijn kleine ook 8 mnd. Hij is nu al 9.5 kg! Ik ben benieuwd als ie straks 8 mnd is dan zal het nog zwaarder tillen zijn. Daarom kan ik niet anders dan in augustus anders moet ik zelf tillen daar kom je niet onderuit met een baby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat vreemd, laatst las ik hier op de site dat ze bij aesthetic pas een maand van te voren datums door kunnen geven van OK, omdat ik met werk zit, meot ik het ook ver van te voren weten ivm vrij, maar als jij al datums van aug. Krijgt, dan kan het blijkbaar dus wel...?

Ja idd je komt er niet onderuit, wat zei je pc over tillen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicole ook bij easthetic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC zei over tillen liever niet maar als je zoals ik er niet onderuit kan dan goed tillen vanuit je knieen en zorgen dat alles dichtbij staat zodat je niet lang hoeft te tillen. Zo kan ik bijv de kinderwagen naast de box zetten en mijn zoon dan dmv kinderwagen in huis verder vervoeren. Hoef je ook niet te tillen. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké vreemd dus, dat de 1 wel veruit kan plannen en een ander niet... Naja heb nog een gespek daar, zal het dan wel horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou ik ben ook nog aan het wachten op de datum hoor. Ik wou dat ik het al te horen kreeg. Vind het zo spannend en nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geloof ik, maar dat kan dus nog wel even duren die datum als ik dat zo begrijp..

Zijn die datums dan noet elke maand gelijk? Bijv elke 1e donderdag en laatste woensdag van de maand ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, maar dat is pas 19juni..

Hahah heb je zoveel geduld ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes ik ben zo blij!!! Eindelijk mijn datum doorgekregen! Ik loop al bijna 20 jaar met het idee dat ik te kleine borsten heb. Van cup 75AA, naar 80 A, naar een C tijdens zwangerschappen en nu na borstvoeding weer terug naar 80AA. Ook nog eens een bh maat waarin maar weinig leuke bh's zijn te vinden ;-( En nu gaat het toch echt gebeuren! I'm getting BOOBS! 15 augustus gaat drs Koeijers mij opereren in Amstelveen. :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.