Ga naar inhoud

Voorstellen/ Consult Velthuis Moojen


tracie

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Graag stel ik me voor. Met de zomer in aantocht is bij mij de jaarlijks terugkerende frustatie weer aangewakkerd. Maar dit jaar is de knoop eindelijk doorgehakt ´ik ga het doen!´. Uiteraard is hier een jarenlange periode van twijfelen aan vooraf gegaan. Of ik er wel goed aan doe, stel ik me niet gewoon aan, snijden in een gezond lijf, dat hoort toch niet, enzovoort. Maar...één van de redenen om er toch voor te gaan is ´Ik leef maar 1 keer´ en wil de, zoals eerder beschreven, jaarlijkse frustatie gewoonweg niet meer voelen. Begin juni is het consult en dan 19 juni is de grote dag.

Ik lees al een tijd mee met jullie ervaringen, waar ik erg veel aan heb. Nu ik aangemeld ben voor dit forum, kan ik hopelijk hetzelfde voor anderen gaan betekenen.

Groeten Tracie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Tracie ..

Ga je voor een Bv of Bvk ??

Idd , je leeft maar 1 keer en wilt dus ook van het leven genieten .

En daar hoord je goed voelen bij ....

Goed hoor dat je nu die beslissing hebt genomen er voor te gaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties. Het gaat om een BV. Dat was ik idd vergeten te melden.. Fijn te lezen dat dr. Moojen fantastisch is, want nu de data van het consult en de operatie bekend is, wordt het toch wel weer heel spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.