Ga naar inhoud

Dr.Vermeulen? Dr.Doornaert?


Benapi

Aanbevolen berichten

Hey! Ben net nieuw hier en heb een vraagje, heeft iemand hier ervaring met dr.Doornaert of dr.Vermeulen? Beiden opereren in Belgie maar ik denk dr.Vermeulen ook soms in Breda. Ik vraag dit omdat ik ben aan het twijfelen over naar welke dokter ik zou gaan. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, en welkom

Ik heb geen ervaring met deze artsen, maar misschien kan je eens kijken met de zoekbalk, rechtsboven in.

Ook is het altijd verstandig om bij meerdere pc's een consult te plannen, zodat je zelf kan kijken waar je je goed voelt en kan vergelijken, en wat de verschillende pc's adviseren qua protheses, plaatsing etc

succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Zes jaar geleden heb ik een bv gedaan bij dr Doornaert, ik ben zeer tevreden en ken nog vrouwen die er geweest zijn en iedereen is er tevreden over.

Heb deze week terug langs geweest bij dr Doornaert omdat ik vind dat na 6 jaar en 2 kinderen mijn borsten verkleind zijn, en ik wil ze terug groter,

We hebben een afspraak begin september om ze terug te laten vergroten.

Mijn eerste bv was met 280cc had in begin een D cup en nu nog een kleine c cup,

In sept plaatst de dr 540 cc omdat ik toch graag grote borsten ziet, zijn hier nog mensen met 540cc?

Ik ben zeer tevreden over dr Doornaert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Zes jaar geleden heb ik een bv gedaan bij dr Doornaert, ik ben zeer tevreden en ken nog vrouwen die er geweest zijn en iedereen is er tevreden over.

Heb deze week terug langs geweest bij dr Doornaert omdat ik vind dat na 6 jaar en 2 kinderen mijn borsten verkleind zijn, en ik wil ze terug groter,

We hebben een afspraak begin september om ze terug te laten vergroten.

Mijn eerste bv was met 280cc had in begin een D cup en nu nog een kleine c cup,

In sept plaatst de dr 540 cc omdat ik toch graag grote borsten ziet, zijn hier nog mensen met 540cc?

Ik ben zeer tevreden over dr Doornaert.

Dankje voor je reactie! Ik laat mijn eigen bv daar ook waarschijnlijk uitvoeren en hoop op een grote D cup :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey allemaal :)

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. Ik ga waarschijnlijk mijn operatie laten uitvoeren door dokter doornaert in gent in december, nou heb ik persoonlijk zeer veel schrik dat er iets zou gebeuren tijdens of na de operatie met mijn borsten, heeft iemand dit ook of heeft iemand dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

Iedereen denkt daar wel eens over na denk ik!

9 september is mijn dag! En ik denk ook wel is van als alles maar goed gaat!

Daarom moet je je ook echt super fijn voelen bij je pc!!!

Die gaat het uiteindelijk doen.... Dus je moet die gene echt vertrouwen!!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat had ik ook hoor! Is volgens mij heel normaal :) het is toch een hele ingreep! Vooral als je dan leest wat er allemaal kán gebeuren.. hier moet je je echt los van zetten en er gewoon voor gaan als je het echt graag wil!! En vaak gaat het gewoon goed, maar die verhalen lees je uiteraard minder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.