Ga naar inhoud

bv wellnesskliniek dr.verdonck - hoe snel terug aan de slag?


excited

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben een jonge mama van 2 prachtige kids en na 4 jaar twijfelen had ik dan eindelijk vorige week een consult gehad bij dr. Verdonck en ik voelde me helemaal op mijn gemak... ik was zo zeker van mijn zaak dat ik diezelfde avond mijn bv operatie heb vastgelegd op 2 juni :-) 380cc achter de spier...

Mijn vraagje... hoe snel zou ik terug kunnen gaan werken?

Ik zou een briefje krijgen voor 2 weken, maar ik ben heel slecht in thuiszitten...

Iemand ervaringen te delen? Ik oefen een bureau job uit waar ik heel vaak telefoons op moet nemen.

Sowieso al super happy met de snelle operatie datum ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum!

Ik heb de twee weken die Verdonck voorschrijft wel nodig gehad na de operatie. Had weinig pijn, maar voelde me toch niet goed genoeg om te gaan werken. Heel snel moe en last van rug en nek. Na twee weken ben ik terug halftijds begonnen. Heb ook een bureau job. Ging goed, maar ik was wel heel blij dat ik na die vier uurtjes terug thuis was.

Maar ieder herstel is anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor iedereen anders hoe ze herstellen, maar het is wel heel belangrijk dat je de tijd hier voor neemt.

4/6 weken lijkt heel veel, maar op al die jaren dat je van je boobies kunt genieten is het natuurlijk niks. Ik denk dat veel het onderschatten. Je bent wel geopereerd! Er zijn eigenlijk 2 operaties geweest. Je linker en je rechter borst, Je zal ook merken dat beide borsten een eigen tempo zullen hebben in het genezing proces. Ik denk dat het zeker verstandig is die 2 weken te nemen en het daarna langzaam te gaan opbouwen. Ik ben zelf bijna 4 weken vrij geweest en ben rustig aan begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.