Ga naar inhoud

scripture : 21 juni 2014 : Dr. Kappel : Zwolle


Aanbevolen berichten

Hi dames,

Is er iemand die monobloc hydrogel implants heeft? Ik heb gistr consult gehad bij dr kappel. T was een erg fijn consult.

Ik ben 1.58 ik weeg ongeveer 58 kilo. Ik krijg waarschijnlijk tussen de 400 en 450 cc. Zelf heb ik een a cup.

T wordt waarschijnlijk een grote c kleine d cup.

Ik krijg ze op de spier, ik had wel genoeg weefsel. Heeft iemand ervaring hiermee. Ik hoor dat boven de spier de pijn minimaal is en echt een groot verschil met onder de spier. Ook zei dr kappel dat t veel natuurlijker oogt en voelt. Ze zouden meer meebewegen dan stijfstaan.

Voor mij heel spannend. De datum voor operatie wordt nog doorgebeld. Ik kan al binnen paar weken terecht.

Ik heb hier zo lang mee gewacht en hak de knoop gewoon door. Alle reacties zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

zie mijn voorsteltopic, ik heb dezelfde vraag nml ook gesteld. Maar blijkbaar is er hier weinig ervaring mee, want nog geen reactie.

Wat veel cc krijg jij! Is dat jouw eigen wens of het advies van Dr Kappel? Haar advies aan mij was ongeveer 275 cc, en ik ben en een stukje langer en een stukje dikker ( 1,68 en 67 kilo).

Mijn enige dilemme is eigenlijk het voor de spier plaatsen. Ik ben erg bang voor rimpelvorming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met hydrogel, wel met voor de spierplaatsing van siliconen. Ik ben 1.62 en 56,5 kilo en als ik meer dan drie kilo afval zie je de rimpels bovenin. Nu voel je ze alleen aan de zijkant. Ik vind 400 cc ook veel klinken, ik heb 270 cc en ging 4 cupmaten omhoog. Wat is jouw onderwijdte? De mijne is 73, ik draag bh maat 70.

Vraagt dr Kappel naar je medicijngebruik ivm methyleenblauw in de prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik krijg in juli hydrogel prothese bij dr kappel. Ik ben 1.68 weeg 59 kilo. Krijg 275 of 295 cc. Ik krijg ook op de spier. Je kan bij Ebb kijken is ook bij dr Kappel geweest, zij heeft 320 cc. Al best veel dames op het forum hoor die geen risico's met silleconene willen!400 cc is veel hoor! Maarja als het past, dan past het! Ik heb 100x benadrukt dat dr. Kappel maar moet kijken wat het grootste is wat ik kan hebben zonder extra kans op rimpels is, dus dat overal genoeg spek en weefsel laagje zit en het niet helemaal strak komt te staan. Ze kan altijd vet weghalen uit je buik en bijspuiten he, omdat het zo'n kleine hoeveelheid is hoef je niet bang te zijn voor al die nadelen als je een hele borst met lipofilling wil opvullen.

@ lodieke: Kappel vraagt naar je medicijnen gebruik

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Zou het advies van dr kappel opvolgen hoor, ook gewoon voor de spier. Klinkt misschien veel maar hydrogel heeft beperkte projectie dus lijkt vaak kleiner daardoor. Zelf heb ik 440 dual plane en overweeg soms om ze naar voor de spier te halen, lijkt me veel fijner. Dr kappel zou niet zoveel voor de spier plaatsen als dat niet zou kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi dames,

Mijn dank voor jullie reactie, ik wordt de 21e geopereerd. Ja ze gaf wel aan dat 450 cc veel is. Maar 400 cc kon er wel in zei ze. Ze zou tijdens de operatie kijken hoe groot de holte is en wat beter past bij mij. Daar vertrouw ik op. Wat betreft rimpeling. Ze gaf aan dat t altijd met lipofilling verholpen kon worden.

En inderdaad. Ik merk wel dat ik nu ietsje ben aangekomen en meer weefsel heb daardoor. En als ik afval zie ik t wel weer. Ik heb me voorgenomen er niet te veel aan te denken. Het heeft me echt vermoeid, haha.

Heb er lang naar uitgekeken. Had wel meer fotos willen zien van mnobloc vergrotingen, maar helaas niet kunnen vinden. Ik moet er gewoon op vertrouwen. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Mijn dank voor jullie reactie, ik wordt de 21e geopereerd. Ja ze gaf wel aan dat 450 cc veel is. Maar 400 cc kon er wel in zei ze. Ze zou tijdens de operatie kijken hoe groot de holte is en wat beter past bij mij. Daar vertrouw ik op. Wat betreft rimpeling. Ze gaf aan dat t altijd met lipofilling verholpen kon worden.

En inderdaad. Ik merk wel dat ik nu ietsje ben aangekomen en meer weefsel heb daardoor. En als ik afval zie ik t wel weer. Ik heb me voorgenomen er niet te veel aan te denken. Het heeft me echt vermoeid, haha.

Heb er lang naar uitgekeken. Had wel meer fotos willen zien van mnobloc vergrotingen, maar helaas niet kunnen vinden. Ik moet er gewoon op vertrouwen. Ik houd jullie op de hoogte

Ooh ja sorry, en ja dr kappel heeft ook gevraagd naar medicijngebruik. Trouwens had al een consult bij dr nio. Ben blij dat ik t nietheb gedaan. Ik zou 500 cckrijgen achter de spier. Dr kappel was vakkundig, meelevend en nam echt de tijd voor me. Een bijzondere vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op Friday, May 23, 2014om15:29 zei BoooBBS:

Hallo,

Ik krijg in juli hydrogel prothese bij dr kappel. Ik ben 1.68 weeg 59 kilo. Krijg 275 of 295 cc. Ik krijg ook op de spier. Je kan bij Ebb kijken is ook bij dr Kappel geweest, zij heeft 320 cc. Al best veel dames op het forum hoor die geen risico's met silleconene willen!400 cc is veel hoor! Maarja als het past, dan past het! Ik heb 100x benadrukt dat dr. Kappel maar moet kijken wat het grootste is wat ik kan hebben zonder extra kans op rimpels is, dus dat overal genoeg spek en weefsel laagje zit en het niet helemaal strak komt te staan. Ze kan altijd vet weghalen uit je buik en bijspuiten he, omdat het zo'n kleine hoeveelheid is hoef je niet bang te zijn voor al die nadelen als je een hele borst met lipofilling wil opvullen.

@ lodieke: Kappel vraagt naar je medicijnen gebruik

Groetjes en succes!

Hoi meis,

Erg mooi gedaan je borsten. Hoeveel cc heb je precies laten zetten en hoeveel had je eerst? Ik ga binnenkort ook hydrogel laten zetten. Ik dacht zelf aan 320-360cc. Omdat ik hoorde dat monobloc wel wat kleiner kan uitvallen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.