Ga naar inhoud

BVK : Marianne


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

Gast mariannev

Hoi Allemaal,

Ik wil me even voorstellen ik ben Marianne, 30 jaar en overweeg een bvk. Mijn cup 80 G zou ik graag kleiner willen naar een 80 D ongeveer. Zodat ik geen last meer heb van mijn nek, rug klachten. Ik ben al een aantal jaren bezig in mijn hoofd met een bvk en heb in 2007 al een consult gehad met dr. Laban.

De goedkeuring van de verzekering had ik ook al, maar ik twijfelde nog heel erg of we nog een tweede kindje wilden.

Persoonlijk zou ik het dan zonde vinden als het resultaat dan niet meer zou zijn als na een operatie.

Nu inmiddels een paar jaar verder heb ik weer een consult aangevraagd bij dr Laban in de Bergmankliniek.

Ik merk dat ik ontzettend aan het twijfelen ben over de techniek en of ik misschien door Dr luijendijk geopereerd wil worden.

Als ik de restultaten bekijk op de site van de bergmankliniek vind ik het restultaat met de ankermethode mooier (deze was gedaan door dr Luijendijk) , dat vind ik ook niet onbelangrijk.

Maar ik heb begrepen dat de litekens met deze techniek vaker infecties veroorzaken. Nu weet ik dat niemand mij daar garantie voor kan geven. Maar de angst voor een infectie of het afsterven van je tepel vind ik heel erg enge gedachten.

Ik vond ook dat de tepels namelijk erg laag geplaatst waren bij de sleutelgatmethode en veel te puntig.

Of zou dit puur toeval zijn geweest?

Ik stop er mee voor dit moment en blijf meelezen en schrijven.

Gr. Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Allemaal,

ik heb een vraagje wanneer open je een operatie verslag op je naam?

Als de operatie al hebt ondergaan? Of mag het ook al als je een afspraak heb voor een consult etc?

Groetjes, Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.