Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik weet niet zo goed hoe dit werkt maar ik hoop dat ik het goed doe :)

Mijn naam is Leigh-Ann en ik ben 27 jaar.Ik ben alleenstaande moeder van een lieve dochter van 11. Zoals jullie kunnen merken ben ik heel jong zwanger geraakt. Sinds na de geboorte van mijn dochter droom ik over een borstvergroting. Vóór mijn zwangerschap had ik een volle B, tijdens mijn zwangerschap een grote D en nu een slappe C. Ben er totaal niet trots op!!

Nu heb ik eindelijk de knoop door gehakt. Ik ben vandaag op consult geweest in Kliniek Amstelveen: 28 juli ga ik onder de mes. :43:

Ik wordt door D. Schiettecatte (via Diana Gabriels) geopereerd en krijg 425CC mentor, high profile , rond en voor de borstspier. 425CC is het maximaal dat ik kan krijgen, ik hoop zo tenminste op een E te komen. Schiettecatte zei wel dat als ik voor het maximale gaat kiezen dat de randen van de prothese gevoeld kan worden en als ik dit niet wil dat ik dan voor minder moet gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? En voel je de randen dan echt of geeft het toch een normaal gevoel? Ik ben toch voor het maximale gegaan, maar vraag me wel af hoe dit dan aanvoelt? :huh:

PS. Niet op mijn schrijf foutjes letten. Ik ben geen Nederlander en het schrijven gaat niet zo makkelijk als het spreken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je een datum hebt! Ik had je al een mail gestuurd ,..

Heel veel succes de 28e!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Leonie: dankjewel! Ja ik had je antwoord gegeven. Kijk maar even naar je status! :)

@ Iris: wat leuk! Zodra ik te horen krijg hoe laat ik moet laat ik je het weten misschien komen we elkaar nog tegen! :) Spannendddd! Nog 69 dagen ahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Ik denk dat wel bij die E zal komen hoor. Ik heb zelf niet dat ik randen voel van mijn prothese voel zitten.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.