Ga naar inhoud

Krampen in rechter borst


Samantha1989

Aanbevolen berichten

ik denk dat je toch al teveel doet en je iets meer rust moet gaan nemen, dual plane is best ingrijpend en je borstspier gaat nu waarschijnlijk tegen sputteren, of het nu al kapselvorming kan zijn is moeilijk te zeggen, maar de eerste 6 weken is natuurlijk wel belangrijk om niet al te veel te doen, bepaalde bewegingen niet te maken, omdat in die weken het natuurlijk kapsel word gevormd, dus luister echt goed naar je lichaam en anders even een stapje terug gaan nemen

Het is lastig vooral met je werk, maar het is wel belangrijk, want je zit niet op complicaties te wachten, je hebt al genoeg gehad toch ?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik ben ook kapster en ik word as maandag geopereerd.ik hen 3,5 week vrij voordat ik weer ga werken en heb kunnen regelen dat het wassen van de haren en het föhnen door de leerlingen gedaan gaan worden.

Vind ik best fijn zo kan ik rustig aan beginnen met alleen knip en kleur werkzaamheden.

De vrouw van onze baas is ook verpleegkundige/arts en die vindt ook dat ik het rustig aan moet doen dus mag niet eens te veel gaan doen hahah.

Ben benieuwd hoe dit in de praktijk uitpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.