Ga naar inhoud

Louboutin 22 : 15 maart 2014 : Dr. Moojen- Zaal : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Daphne, 22 jaar uit en woon in Apeldoorn.

Vandaag had ik mijn tweede consult (Veldhuis kliniek) maar had een week eerder ook al een consult bij het Bergman kliniek.

Nou had ik een veel beter gevoel bij het Veldhuis vandaar dat ik gelijk voor over twee weken mijn operatie daar heb geplant. Super spannend allemaal!! Kon sinds mijn eerste consult al slecht slapen (ben net soms een klein kind als het daarop aan komt). Ben zo zenuwachtig!

Ik heb zelf een 34 A en heb gekozen voor 325 cc anatomisch. En 1,71 - 53 kg.

Ik hoop hiermee een volle c te behalen.

Verder heb ik vorig jaar de diagnose MS gehad en ben ik ook heel benieuwd hoe dat zal uitpakken.. Misschien dat er hier nog een dame met MS is die mij wat persoonlijk ervaring kan geven daarin...

In ieder geval : leuk om hier te zijn en ik zal heel veel meelezen maar ook zeker mijn ervaringen opschrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg, krijg je voor of achter de spier?

Heb wel eens gelezen dat door silliconen je ziekte ( niet perse ms) versterkt / versneld word..maar of dat echt onderzocht is, durf ik niet te zeggen

Waarom had je beter gevoel bij Velthuis? Echt spannend he, vind ik ook hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leonie,

Ik plaats ze achter de spier!

Ik heb uiteraard veel research gedaan mtb ms en siliconen maar heb niks

concreets kunnen vinden, daarnaast heeft mijn neuroloog ook gezegd dat ik er nu voor moet gaan omdat ik ik mij goed voel. Wel heb ik vernomen dat ik na de operatie een schub (Ms aanval) kan krijgen. Maar dat heb ik ervoor over!

Het velthuis kliniek kwam bij mij véél vriendelijker over. Ook in het gesprek met hun kreeg ik veel informatie. Daarnaast had ik het gevoel dat ze bij de Bergman niet erg veel maten hadden mtb anatomische. En no offense voor de dames met ronde siliconen hoor(!) ik vind anatomische gewoon natuurlijker bij mij staan omdat ik slank ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Ikzelf ben bij de Bergman geweest in Den Haag. Vond het helemaal geweldig. Vanaf het eerste consult tot het einde. Ik heb idd ook ronde protheses en ben ook slank. Vind het juist supernatuurlijk staan! Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je even in je album gekeken en zoals je zei zien ze er echt natuurlijk uit.

Je bent slank maar het valt niet op en je kan het hebben!

Ik daarin tegen ben super slank (XS) dus als ik ronde prothese zou nemen 325 cc staat het nep, en dat wil ik dus niet. Maar goed ieder zijn voorkeur natuurlijk! Zou wel een saaie wereld zijn als iedereen hetzelfde wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je helemaal hoor! Toen ik 22 was en nog geen kind had had ik ook maatje XS met mijn 1.,78 cm! haha..

Nu ik maatje M heb ben ik superblij dat ik een grotere en ronde prothese heb gekozen. Hou er rekening mee dat je misschien niet heel je leven maatje XS zal hebben he meid en dan kunnen ze later kleiner uitvallen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan is t helemaal waard toch :)!

Dat zou best eens kunnen, maar tegen die tijd vervang ik ze wel. Ben alleen bang dat als ik deze operatie doe ik verslaafd kan raken haha kan echt niet wachten!

Ik wil zelf ook niet te groot beginnen want met kou lichaam kun je je maat borsten hebben, maar als ik dat doe dan zie je eerst me tieten en dan pas me kop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeee joh haha dat bedoel ik absoluut niet! Excuses als dat zo over kwam!

Ik bedoel alleen te zeggen dat jouw borsten niet op mijn lijf passen!

En daarmee bedoel ik het absoluut niet lullig maar ik ben maar een sprietje en als ik dubbel D op me lichaam plak dan lijkt het op een F cup!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem meid haha! Je moet idd gewoon doen wat je zelf het beste lijkt..het gekke is dat ik nog best wel wat groter had gewild. Op de foto zien ze er best groot uit en de cup liegt er ook niet om maar in het echt valt het reuze mee! In shirtjes zou niemand denken dat het siliconen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kan er denk ik Max 350 cc in.... En wat betreft onder gewicht ik ben altijd al so geweest ik kan eten wat ik wil maar ik kom maar niet aan.. Nu gebruik ik medicatie voor mijn MS waar ik gelukkig van aankom! Maar dat ter zijde ik ben zelfs bij een diëtist geweest om aan te komen maar het lukt maar niet. Ik was heel erg onzeker over dat ik zo dun was.

Nu uiteindelijk hou ik steeds meer van mijn lichaam. Maar daarnaast heb ik wel brede heupen en een kont dus het is niet zo dat ik een recht figuur heb, alleen de tieten missen nog :)!

En Oja ik vind t figuur van kelly ook mooi, maar ik ben ook blij met mijn figuur. Maar zolang je maar van je eigen lijf houd want daar moet je het uiteindelijk mee doen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Je moet natuurlijk altijd doen wat jij het mooiste vind. Smaken verschillen en dat is maar goed ook ;)

Mocht je vragen hebben dan moet je die gewoon stellen. Je kunt ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Ik weet niet of er meiden zijn die ook dezelfde diagnose hebben gehad, maar misschien kom je wat tegen via de zoekbalk?

Veel leesplezier!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik word over drie weken geopereerd en ik heb dus ook ms. Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar verhalen daarover. Kan ook niks concreets vinden.

Ik vind het heel erg spannend allemaal, want een operatie, narcose, slecht slapen, zijn natuurlijk allemaal factoren die niet heel gunstig voor ms zijn. Hopelijk reageert mijn ziekte niet te heftig op de borstvergroting, want heb nog net zo lang geleden een terugval gehad.

Dus fingers crossed en hopelijk gaat het allemaal goed bij ons! En gebeuren er geen gekke dingen met onze ms,

Groetjes

mirsan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx administrator, ben ik het helemaal mee eens!

Nou wat toevallig Mirsan dat jij ook MS hebt! Wel heel vervelend voor je.

Ik wordt eerder als jou geopereerd dus misschien kan ik er wat over vertellen (ook al is iedereen anders, misschien heb je er wat aan:) ).

Oh ja ik heb net ook een schub gehad! Het gekke was dat het is aangewakkerd doordat ik mijn boven lip wat had opgevuld. Stel dat je hierdoor een schud kreeg, zou jij dat het dan waard vinden? En weet je ook of je een prednison kuur mag vlak na je BV als je een schub krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Hey

Ik ben 8 april door dr moojenzaal geopereerd en kan niet anders zeggen dat het me echt heel goed is bevallen :)

Heel veel sterkte en succes bij de operatie !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Lina :).

Ze was ook super aardig net als de consulente. Ik ben blij voor je dat het goed is uitgepakt.

Maar dat had ik van Dr Moojen ook niet anders verwacht ik kan alleen maar goede dingen over haar terug lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Ja ik vond haar echt super aardig en de rest van de verpleging ook , ik was echt totaal niet zenuwachtig en denk ook echt dat dat komt hoe alles verliep daar :) ik heb zelf 415 cc high profile dual plane rond ( profiel foto zijn mijn borsten ) ze adviseerde mij ook anathomisch ma ik wou zelf rond en dat was gelukkig helemaal geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik dacht dat het een foto van internet was haha! Echt prachtig!!!!!

Ja dat gevoel wat ik daar kreeg (beetje huiskamer sfeer) heb ik niet ervaren bij de Bergman kliniek. Ik zeg absoluut niet dat de Bergman slecht is (geloof ik ook niet), alleen had ik wel een beetje het gevoel dat het allemaal heel snel ging en ze mij gelijk in een kamertje ernaast voor een afspraak zette mbt operatie. Daarnaast moest ik er ook langer wachten dan bij t Velthuis.

Ik zou eigenlijk voor 325 cc (dual plane anatomische HP) gaan maar ik ben toch een beetje bang dat dat een kleine c wordt, vandaar dat ik ze gister heb gemaild om een wijziging aan te vragen voor 350 cc..

Maar je boobies zijn echt super mooi! Als ik jou was zou ik het hele jaar door met een bikini lopen :). Heb je trouwens voor jou gevoel ook wat aan die spier oefeningen gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Ja ben ook super blij !!! Nooit meer plat in bikinie :)

Weet niet of ik echt wat aan die oefeningen gehad heb , heb echt een week flink last van me borstspier gehad maar dat lees ik hier meer wie dual plane hebben

Ben nu 3 weken 2 dagen po en ben ook nog met oefeningen bezig maar vergeet het nog wel is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vergeet het eerlijk gezegd wel eens .. Maar velthuis is ook de enige die t aanbied dus dacht misschien dat je er niet veel last van heb gehad. Maar goed sommige dames hebben er nog nooit van gehoord en die kunnen na 4 dagen alweer lekker hun ding doen.

Denk dat het ook meer aan t persoon ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat leuk louboutin22, spannend zeg al over 3 dagen! Ik zou eind mei geopereerd worden door dr moojen helaas moest ik het verplaatsen naar begin sep vanwege een nieuwe baan. Ik ben 178 en weeg 63 kilo en krijg 280 cc dual plane. Ben heel benieuwd naar jou verhaal straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat jammer Vlinder! Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe baan :).

Ja al over drie dagen! Probeer het zoveel mogelijk te vergeten dat ik het ga doen anders slaap ik niet haha. Ga zeker laten weten hoe het is afgelopen incl foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook vlinder :)... Dr Moojen is voor mijn gevoel het beste in t vak!

En wat leuk voor je lotje! Ook spannend hoor, zeker als je al zolang met het idee loopt, dan is het extra spannend! En bedankt dat je mee leest :)! Ik ga mijn best doen om alles zo goed mogelijk te beschrijven zoals hoe ik het ervaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.