Ga naar inhoud

lipoelastic strakker zetten...


Aanbevolen berichten

HALLO!!!

Ik heb draag nu de lipoelastic extra new en daar zitten 2 verstelbare haakjes in aan de voorkant..

Ik heb hem al een week op de laatste staan, maar ik vraag me af of het kwaad kan als ik ze op de strakste zet?

waarom... ? Ik wil me borsten wat dichter bij mekaar en ik vroeg me af of dit kon door hem wat strakker te zetten, maar daardoor ben ik weer bang dat ik mischien plooien krijg omdat die dan toch wat te strak staan.. of denk ik nou heel raar??

klinkt mischien raar, maar ik heb heel de dag al ruzie met dan ding... gaat strakker nee toch weer losser toch weer strakker :blink::blink:

denk vraag het uiteindelijk maar hier want word zo ook niet goed van mezelf :155::155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok thanx voor je antwoord :)

hij zal niet echt knellen maar me tieten komen dan zeker 1 cm dichter bij elkaar en ik dacht misschien is dat slecht voor het dunne kapseltje wat om me implanten zit omdat ik ze dan ineens anders ga zetten zeg maar...

ik ga hem morgen denk ik ff strakker zetten kijken hoe het voelt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb de eerste week een Fila gedragen en ben daarna overgegaan op de lipo.. Ik had hem ook op zn strakst de eerste dag deed het best wel zeer want de lipo ondersteund echt bter dan mijn Fila. Misschein is mijn Fila ook iets te groot ... Maar nu zit hij perfect. Ik had namelijk het zelfde bedacht,, als ik hem strakker zet gaan ze meer naar elkaar staan hahaha maar of dat ook echt zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk moest die wel strakker want anders ondersteunde hij niet genoeg meer ;)

dus had deze topic eigenlijk voor jan *** gemaakt :P

als ik nog een x onder het mes moet komt er nog een lipo bij.. want die fila is echt te killing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.