Ga naar inhoud

Jeuk


Marbo

Aanbevolen berichten

Dames,

1 mei heb ik m'n operatie gehad. 320 cc anatomisch dual plane. Erg blij mee maar heb sindsdien allen maar jeuk. Jeuk aan de zijkant van m'n borsten, jeuk rond m'n littekens. Jeuk, jeuk en nog eens jeuk. Om gek van te worden.

Zijn er meer die er last van hebben en liever nog.....heeft iemand de gouden tip. Andere bh? Ik heb nu de Anita sportbeha van de kliniek gekregen....je weet wel, zo'n a-sexy ding ;-).

T is zo irritant dat t me uit de slaap houdt.

Lfs M

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeuk is idd een goed teken, maar wel vreselijk lastig, ze zeggen wel, jeuk is erger dan pijn. en ja tijdens kraam worden borsten ook groter, maar dat gaat geleidelijk aan, en nu word je huid in 1 klap opgerekt.

het enige wat je kan doen is voorzichtig insmeren met een vit E creme om de huid iets soepel te houden, en als je korstjes weg zijn bij de hechtingen kan je ook de littekens insmeren, verder is er weinig wat je zelf kan doen

en verder inderdaad geduld :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik zit ook met het probleem jeuk jeuk en nog eens jeuk.

Maar ik ben al 9 weken po en de jeuk begon op 7 weken po.

Mijn borsten en littekens jeuken zelf niet alleen rondom mijn borsten verschrikkelijke jeuk.

Vanaf mijn nek tot aan mijn borsten en vanaf de onderkant tot ong. Bovenkant van m'n navel en aan de zij kant van m'n borsten. Het jeukt zo erg dat ik een paar keer per nacht wakker word.

Ik ben heel bezorgd omdat ik bang ben dat ik allergisch op mijn implantaten reageer en bang ben dat ze eruit moeten. Het is namelijk ook niet rood je ziet ook geen uitslag op mijn huid ( zoals bultjes)

Weet iemand of dit normaal is en of het met genezing te maken heeft?

Gr. Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij heeft geholpen tegen de jeuk van de littekens om een creme te gebruiken tegen de jeuk te koop bij de apotheek of eventueel een andere vette creme

En dan als bescherming wattenschijfjes en die onder je beha aanbrengen.

Want de beha kan ook irriteren op de littekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nies,

Iedereen geneest anders hoor, en de 1 heeft wel jeuk en de ander niet, dat is per persoon verschillend, dus geen jeuk wil niet zeggen dat het dan niet goed gaat.

ok begon me al haast zorgen te maken :blink::blink:

overmorgen ken ik eindelijk zien hoe me wonden eruit zien dus ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.