Ga naar inhoud

Liesjeee : 13 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen.


Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik zit nu al een maand op dit forum en elke dag vermaak ik me hier prima! Ik sta met het forum op en ga ermee naar bed, haha m'n vriend wordt er gek van. Ik heb veel informatie van dit forum want toen ik bij die charmante dokter Schiettecatte was waren mijn woorden op ^^

Ik ben dinsdag 13 mei geopereerd om 08.45 door dokter Schiettecatte. Ik had cup aa en er is 375 cc mentor prothese ingegaan, ik hoop dat er een mooie D uit zal komen, maar daar zal ik nog wel even geduld voor moeten hebben. Operatie was goed gegaan en werd al wakker toen ze die slang uit m'n keel haalde en had al praatjes voor 10 op de operatie tafel en trok gelijk de dekens omhoog en zei jeetje wat een meloenen, dokter Schiettecatte zei ook ja dat wou je toch ook haha.

ik had mezelf helemaal gek gemaakt dat ik heel erg pijn zal krijgen vanwege de dual plane methode. Ik vind persoonlijk wel meevallen alleen een drukkend gevoel op de borst, ik ben alleen benieuwd hadden jullie het ook benauwd en deed ademen zeer? Ik belde de kliniek of dit normaal was en zei oh dat weet ik eigenlijk niet.

Ik werk zelf in de zorg ben dus heel eigenwijs om naar de dokter te gaan want speel zelf graag zustertje maar na 5 dagen benauwd te zijn ben ik het wel zat, vandaar mijn vraag.

Omdat ik haast geen pijn heb ben ik ook bang dat ik teveel doe, na hoelang gingen jullie naar buiten om wat leuks te doen? En hadden jullie veel last van harde tieten? Ik heb soms het gevoel dat ze ontploffen haha :-).

Met dit mooie weer is het natuurlijk heerlijk om buiten te zitten maar mag dit ook? Als ik een topje over m'n sport bh aantrek? Ik voel me een beetje opgelaten om de kliniek te bellen daarom vraag ik het eerst maar hier haha ^^

Ik hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden en dat mijn verslag bij het juiste kopje staat.

Zelf ben ik nu al trots op m'n watermeloenen ondanks dat ze erg opgezwollen zijn. :-D

Groetjes Liesje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

allereerst gefeliciteerd met je boobies, en wat fijn dat je helemaal tevreden bent

Het opgeblazen gevoel, pijn met ademen hoort er allemaal bij, doordat het half achter de spier zit, gaat de spier een beetje tegen sputteren, maar na verloop van tijd laat de spier de spanning los, en verdwijnen ook een heleboel klachten, ook word het pijnlijke adem halen veroorzaakt door vocht, net zoals het opgeblazen gevoel in je borsten,

en om dit af te laten nemen is het verstandig om veel te drinken, water, groene en brandnetel thee

Je kan best even lekker naar buiten, maar probeer ook wel je rust te nemen, want in het begin zal je ook merken dat je na een inspanning best behoorlijk moe kan zijn.

Ik mocht zelf niet volop in de zon zitten, en ik merkte ook( toen ik dat eigenwijs wel even deed) dat mijn borsten minder lekker aanvoelde, en gingen zwellen, maar dat is iets wat je zelf even moet bekijken hoe het voelt, maar dan zou ik ook niet te lang in de zon gaan, en lekker de schaduw opzoeken

Met dual plane is het belangrijk om je echt aan de regels te houden, hoe moeilijk dat ook is,als je bijna helemaal geen pijn hebt

nu lekker genieten van je watermeloenen, en ik wens je verder een goed herstel

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben toch naar de dokter gegaan vanwege langdurig benauwdheid en slapeloze nachten.. 3 man om me heen de arts, fysiotherapeut en de manuela therapeut en ze zijn eroveruit dat mijn ribben aan de linkerkant gekneusd zijn :-(. Heb me nog nooit in m'n leven zo geschaamd en mijn uber sexy bh met opgezwollen borsten.

Dus mag alleen maar plat liggen en nog meer medicijnen slikken mehh, achja komt vast weer goed!

Bedankt voor het advies van de zon! Heb het indd geprobeerd en ze werden ergg hard haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss gefeliciteerd met je boobsters!

Ik hen ze achter de spier en de eerste paar dagen had ik echt wel moeite met goed doorademen en nu 2 weekjes PO als ik me heel druk heb gemaakt ofzk ben ik nog wel kortademig hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch maar even langs dokter bent geweest, gekneusde ribben doen idd heel erg zeer, nou meid, dan nu maar even heel rustig aan

en precies, even wegblijven uit die zon, is sneu, maar borsten vinden dat zonnetje nu niet lekker :6:

succes met je verdere herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Meid neem de tijd om te herstellen en laat je gewoon lekker verwennen.

Voor je het weet is dit voorbij en kun je alleen nog maar genieten van je nieuwe aanwinsten ;)

Ik heb je titel een klein beetje aangepast zodat deze gelijk is met alle andere. Verder staat hij precies goed hoor.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.