Ga naar inhoud

ellen89 : 16 mei 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Ik ben een vrolijke 23 jarige met de borsten van een 40-jarige( 10kg gewichtsverlies 5j geleden). Ze zijn op zich niet archielelijk maar gezien mijn leeftijd en de fleur van mn jonge leven kan dit beter... Ik weet dat ik deze stap wil zetten, maar vraag me af wat de gevolgen gaan zijn eens ik kinderen gehad heb... Verer ben ik op zoek naar zen goeie betrouwbare dokter en van alle foto's die ik online al gezien heb springen die vandokter d'hondt van de royal beautykliniek er voor mij uit. Iemand ervaringen hiermee? En alle andere tips zijn zeker welkom!

Grts ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Ellen89!

Via de zoekfunctie kan je op trefwoord zoeken, bijvoorbeeld naam van een arts. Dit werkt echter alleen bij woorden van 4 letters of meer. Bij artsen als Nio of Tan kan je dan weer zoeken op de kliniek naam of de naam van een ziekenhuis.

Artsen die hier op het forum worden bestempeld als het hebben van gouden handjes zijn o.a. dr. de Meyere en dr. Nio.

Heb je al een consult gehad of ga je binnenkort op consult? Wil je bij een chirurg bij je in de buurt of maakt het je niet zoveel uit, zolang het maar mooi wordt?

Ik heb zelf 1 kind die ik borstvoeding heb gegeven en er was daarna echt niks meer over. Nu ben ik terug naar iets groter dan toen ik stuwing had, vind het zelf erg mooi geworden.

Ga je lekker oriënteren hier en als je vragen hebt, stel ze gerust! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen,

Ik ben vorige week geopereerd door dr Laura Moojen in Velthuiskliniek in Hilversum. Ik ben erg over haar te spreken en ook over de kliniek! ik ben echt top behandeld!

Groetjes colleta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ellen!

Veel succes met het zoeken naar informatie.

Ik ben vorige week geopereerd door van Onselen, nu al erg tevreden over het resultaat.

Hij heeft bij mij erg goed ingeschat wat er bij mijn lichaam past, vind ik.

Liefs,

MaryH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen!

welkom hier!

Je hebt al een idee bij wie je op consult wil, wat wordt aangeraden is dat je bij meerdere chirurgen op consult gaat. (heb ik overigens zelf niet gedaan). ik ben 21 juni door dr. de Blecourt geopereerd en het is echt prachtig geworden!!

belangrijk is dat je bij het kiezen van chirurg goed weet wat jij zelf wil en wat je wensen zijn. mijn wens was met name natuurlijk en niet groot (ik wilde geen D of groter). en dat is goed gelukt.

als je weet wat je wilt en hoever je er ongeveer voor wilt rijden kan je beter een keus maken tussen chirurgen. en tenslotte moet je een goed gevoel hebben bij je chirurg. als dat er niet is kan je beter even verder zoeken.

x

heeel erg veel succes met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh en ik wilde eigenlijk ook nog reageren op het puntje wat nou als je kinderen krijgt en je borsten gaan veranderen.

daar heb ik zeker ook even bij stil gestaan!! maar al snel kwam ik erachter dat dan juist nu het moment is om mijn borsten te laten vergroten. Ervan uitgaande dat de protheses na 10-15 jaar vervangen moeten worden, zal dat hoogstwaarschijnlijk in de periode zijn dat ik klaar ben met het baren en voeden van kinderen. (ik ben nu ook 23 en hoop op mijn 33 ongeveer wel kinderen te hebben of al klaar te zijn :44: ) mochten de zwangerschappen en de voedingen hun tol op mijn lichaam hebben geëist dan kan het moment van een prothese wissel niet beter zijn toch? :105:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh en ik wilde eigenlijk ook nog reageren op het puntje wat nou als je kinderen krijgt en je borsten gaan veranderen.

daar heb ik zeker ook even bij stil gestaan!! maar al snel kwam ik erachter dat dan juist nu het moment is om mijn borsten te laten vergroten. Ervan uitgaande dat de protheses na 10-15 jaar vervangen moeten worden, zal dat hoogstwaarschijnlijk in de periode zijn dat ik klaar ben met het baren en voeden van kinderen. (ik ben nu ook 23 en hoop op mijn 33 ongeveer wel kinderen te hebben of al klaar te zijn :44: ) mochten de zwangerschappen en de voedingen hun tol op mijn lichaam hebben geëist dan kan het moment van een prothese wissel niet beter zijn toch? :105:

x

Haha, in mijn geval was dit precies hetzelfde! Zelfs de leeftijd klopt :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hi Iedereen,

Ik had door gewichtsverlies last van afhangende borsten en daarbovenop waren ze nog eens ongelijk ook, vandaar dit hulpmiddel als oplossing!

Links werd 275cc gestoken Rechts 350cc van het merk Mentor cohesive gel met ruwe wand.

Vandaag B-day!! Om half 11 mocht ik de privépraktijk van de mooie villa betreden bij Dr De Meyere.

Ik werd vriendelijk onthaald door een van de verpleegsters die al volledig in "scrubs" stond van de vorige operatie.

In de dokter zijn kantoor moest ik nog even wachten tot de vorige patiënte naar de uitrustkamer werd gebracht.

Vervolgens kwam de anesthesiste (zeer sympathieke dame overgins) de medische vragenlijst met mij overlopen.

Dr De Meyere verwelkomde me en zei dat ik absoluut niet nerveus moest zijn.

Hij overliep nog even mijn wensen en voorkeuren die ik adhv foto's mocht toelichten.

Vervolgens werd het financiële aspect in orde gebracht.

Daarna werden enkele foto's van mijn "buste" genomen en bracht hij de tekenlijnen aan.

Ik werd naar het operatiekwartier geleid en werd zachtjes in slaap gebracht met een gasmaskertje en een infuus tijdens de operatie.

Bij het ontwaken was ik nog redelijk in de war, maar 2 verpleegsters brachten me snel naar de uitrustkamer waar ik lekker in een verwarmd bedje mocht opwarmen en bijkomen.

Eens thuis en nu 8h PO ben ik toch blij dat ik lekker in mijn zeteltje mag liggen en mijn pijnstillers bij de hand heb, bij het rondlopen voel ik dat de zwaartekracht vat begint te krijgen dus hou ik ze lekker vast.

Zodra mijn boobies uit hun verpakking zijn zet ik een foto online!

Veel Succes aan al wie nog aan de beurt is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Hoe is het nu met je herstel? is alles een beetje soepel verlopen?

Ik voeg hier je voorsteltopic even toe zodat het overzichtelijk blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.