Ga naar inhoud

Verschil in 'stap' Prothesen Mentor


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Een tijd geleden ben ik bij dr Straten geweest voor een consult. Eigenlijk stond bv gepland voor april maar dat is helaas niet gelukt.. Nu uitgesteld tot januari :) kan niet wachten!

Wat hij mij toen heeft geadviseerd was 400cc links en 450cc rechts of een stapje kleiner 375cc links en 425cc rechts. Nu het volgende .. Als ik kijk in die matentabel van Mentor dan is het verschil tussen de twee opties niet hetzelfde. Tussen de 400 en 450 Cc scheelt het in diameter 0,4 en projectie 0,1 en het verschil tussen de 375cc en 425cc 0,5 diameter en 0,2 projectie.

Ik ga het sowieso nog aan hem voorleggen want wil voor die tijd nog een consult.. Maar ben benieuwd of misschien iemand hier ook tegen aan is gelopen en het hierover heeft gehad met de pc?

Alvast bedankt! Groetjes Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Het verschil tussen de stappen is echt heel minimaal (0,1) K neem aan dat jou boobs verschillen van elkaar. Als je bijv 400 en 425 zou nemen dan is dat verschil te klein om je boobs zodanig te vullen dat ze "even" groot zijn.

(corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor, maar is dat ongeveer wat je bedoeld?)

Zo denk ik dan :56: maar ben geen arts ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje, (ik wil je niet aanvallen hoor hihi) maar mijn borsten verschilde voor operatie behoorlijk. Dit heeft ie bij mij ook kunnen oplossen door 50cc meer in de kleinere te doen. Als haar verschil iets minder is, dan denk ik dat die 25cc nog wel eens het verschil kan maken om ze beide gelijk te laten ogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Javaantje!

Nee niet helemaal hahah :D het is bij beide opties 50 Cc verschil omdat mijn boobs behoorlijk verschillen.. Alleen bij de een is het verschil in implantaat groter dan bij de ander. Het verschil tussen 375cc en 425cc is groter (diameter en projectie) dan bij 400 en 450 Cc.. Zeg ik dat zo duidelijk? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje! Bij mij is het verschil ook 50cc.. Best groot :o Hoe is het met jouw boobs? Al helemaal hersteld? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyheey, goed hoor, denk wel zo goed als hersteld al hoor :) al merk ik met te zware dingen tillen dat mn spieren er toch nog wel meer moeite mee hebben als voorheen. Zag net dat we al vrienden waren. Dus als je wilt je kan altijd bij mijn foto's kijken. Daar staat ook nog een foto tussen van voor de operatie :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super! Ja klopt :) ben erg fan van jouw borsten haha dat klinkt een beetje gek maar als ze zo worden dan zou ik erg gelukkig zijn :P je staat tussen mijn voorbeelden haha

Jouw voorsituatie is wel iets anders.. Ik zit nu op een 80 A waarvan de ene een AA is vrees ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.