Ga naar inhoud

AmberM : 11 juli 2014 : Dr. Verdonck : Dijkhof Clinic


Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met Dr Kristoff Verdonck, en of jullie deze ervaringen met mij zouden willen delen?

Volgende maand heb ik een consult bij Dijkhof Clinic bij dr Verdonck,

maar over de kliniek is weinig te vinden.

Omdat hun relatief goedkoop zijn besloot ik de kliniek te bellen om te kijken hoe dat precies zat.

Ik ben keurig te woord gestaan en had/heb er een heel goed gevoel bij, vandaar dat ik een afspraak gemaakt heb, om te kijken of het ook echt iets is.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Amber,

Ik ben in februari geopereerd door deze dokter.

Wel in de Wellnesskliniek in Genk. Ik veronderstel dat het over dezelfde Kristoff Verdonck gaat :)

Heel tevreden van de dokter. Voelde me er na het consult meteen goed bij en heb ook meteen de operatie gepland.

Ik ben ook heel tevreden met het resultaat. Je kan foto's op mijn profiel zien. Er zijn er hier verschillende die ook door hem geopereerd zijn.

Weet je met welk merk van implantaten ze werken?
Ik heb de Monobloc soft one implantaten. Er is hier op het forum wel wat te vinden over deze implantaten, niet altijd positief.

Maar Verdonck heeft mij verzekerd dat het goede implantaten zijn.

Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nath,

Bedankt voor je reactie!

Ik geloof dat ze het over Sedin hadden als merk van prothese maar weet dit niet zeker.

Daar hoor ik 16 mei denk ik meer over.

Over monobloc heb ik inderdaad niet zulke positieve dingen gelezen.

Fijn dat je helemaal tevreden bent over deze dokter,

dat is ook de reden dat ik graag bij Verdonck ga.

Ik weet alleen niet of dijkhof dezelfde kwaliteit levert als de wellness kliniek.

Het is wel 100% zeker dat Verdonck de operatie uitvoert bij me ( als ik het doorzet ).

Verder twijfel ik heel erg over het aantal cc..

Ik heb nu zelf een B cup, maar zou graag naar een mooie volle (natuurlijke) D gaan.

Hoeveel cc heb jij gekregen en welke cup maat heb je nu?

Groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je net toegevoegd als vriend.

Denk dat het nu wel moet lukken. Heb pas wat met de instellingen aan het prutsen geweest en denk dat je nu bevriend moet zijn om ze te zien.

Ze staan er in ieder geval nog :)

Kben er zeker van dat je na je consult met Verdonck wel overtuigd zal zijn. Zeker als er geen sprake is van de Monobloc implantaten. Had zelf dan ook liever daar gegaan dan in de Wellnesskliniek.

Ik had 75A en heb 300 cc gekregen. Heb heel fel getwijfeld tussen 280 en 300cc, maar Verdonck zei me op de operatietafel dat 300 echt het mooiste zou zijn. Nu denk ik dat 330 ook wel had gemogen. Ik kom nu uit in bhmaat 70E, maar qua uitzicht is het eerder een grote C denk ik.

Met kledij vind ik ze groot, zeker groot genoeg. Zonder kledij vind ik ze aan de kleine kant.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt, ik heb ze gezien.

Heel mooi gelukt hoor meid!

Dat hoor je bijna altijd, dat ze achteraf toch misschien iets groter mochten.

Ik wil m'n borsten zo natuurlijk mogelijk, dus sowieso achter de spier maar had ook begrepen dat hij niet anders werkt.

Ben heeeel benieuwd naar dr Verdonck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er zijn genoeg meiden hier op het forum geopereerd door Verdonck.

Ik denk dat als je via de zoekbalk hier rechts boven zoekt je wel operatieverslagen tegen zal komen van meiden die bij hem zijn geweest.

Veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik heb morgen mijn eerste consult met dokter verdonck in de wellnesskliniek. Ik twijfel alleen tussen de monobloc softone en de hydrogel implantaten. Ik ben allergisch aangelegd, heb hooikoorts, eczeem en ben allergisch voor nikkel. Moeten de hydrogel implantaten ook om de 10 jaar gewisseld worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber,

Ik heb komende vrijdag een consult staan bij Dr Kristoff Verdonck bij de Dijkhof Clinic..., na twee jaar twijfelen...

Twee vriendinnen van mij zijn ook bij hem geweest en zijn erg tevreden, maar ik blijf het spannend vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn antwoorden vandaag allemaal gekregen! En mijn operatie staat gepland voor 28 april. Verdonck heeft me echt gerust gesteld alleen mijn vriendinnen die beide door hem geopereerd zijn hebben 300cc en hun hebben een D/E en de ander E/F hij raadde mij 330/350cc aan en ik wil een D. Ga daarom donderdag met beide vriendinnen terug. Hun zeiden 280/300cc, ben benieuwd!

Weet zeker dat hij jou ook geruststelt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 75A en heb 300 cc gekregen. Heb heel fel getwijfeld tussen 280 en 300cc, maar Verdonck zei me op de operatietafel dat 300 echt het mooiste zou zijn. Nu denk ik dat 330 ook wel had gemogen. Ik kom nu uit in bhmaat 70E, maar qua uitzicht is het eerder een grote C denk ik.

Met kledij vind ik ze groot, zeker groot genoeg. Zonder kledij vind ik ze aan de kleine kant.

Groetjes

Nath

Hoi Nath,

Verdonck heeft mij 330 350 aangeraden ivm ongelijke borsten, ik ben 1.71 en weeg 55kg. Mijn vriendinnen zeggen dat ik echt niet groter moet gaan als 300 maar jij zegt 330 had ook nog wel gekunt. Ik ben bang dat ik dadelijk net te groot of juist te klein kies.. wat denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn antwoorden vandaag allemaal gekregen! En mijn operatie staat gepland voor 28 april. Verdonck heeft me echt gerust gesteld alleen mijn vriendinnen die beide door hem geopereerd zijn hebben 300cc en hun hebben een D/E en de ander E/F hij raadde mij 330/350cc aan en ik wil een D. Ga daarom donderdag met beide vriendinnen terug. Hun zeiden 280/300cc, ben benieuwd!

Weet zeker dat hij jou ook geruststelt! Succes!

Ah helemaal super!

En welke merken protheses kon je uit kiezen?

28 April, dat schiet al op zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden ,

Ik ben ook door Verdonck geopereerd !

super blij met resultaat ! Ik zou die pc aanraden !!

Ook ik heb fotos in mn galerij ! Vandaag 3 weken PO

Ik kwam van een kleine B en heb 330 cc xhp achter de spier gekregen

Ik kom uit op D/E toch wel !!

Veel succes allemaal !!!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik 25 april bv. door dr. Verdonck gehad. Ik had zelf tussen een a en b. Er is 350cc ingegaan. Het zit op het randje van natuurlijk volgens dr. Verdonck. Ik heb ook lang getwijfeld of ik toch niet de 320cc moest nemen dat was het advies namelijk. Ik heb zakjes gevuld met 300, 320 en 350 cc met suiker hahahaha en die in bh gestopt en zo uiteindelijk toch de keuze kunnen maken.

De dr. Is aardig maar weet nog niet of hij mooi werk heeft afgeleverd ;-) ik weet wel dat ik ongelooflijk veel pijn heb! Overreden door een vrachtwagen noem ik het steeds. Onwijs spierpijn tussen de schouderbladen. De borsten en wonden zelf voel ik nauwelijks . Slik me suf aan pijn medicatie.

Oja.... Verdonck zei dat de de cup maat 2 tot 2.5e cup groter wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn antwoorden vandaag allemaal gekregen! En mijn operatie staat gepland voor 28 april. Verdonck heeft me echt gerust gesteld alleen mijn vriendinnen die beide door hem geopereerd zijn hebben 300cc en hun hebben een D/E en de ander E/F hij raadde mij 330/350cc aan en ik wil een D. Ga daarom donderdag met beide vriendinnen terug. Hun zeiden 280/300cc, ben benieuwd!

Weet zeker dat hij jou ook geruststelt! Succes!

20 cc verschil ga je absoluut niet zien.. 50 cc ook misschien niet als je niet te weinig cc neemt.. Ik zou aannemen van de arts wat hij denkt wat het mooiste zou zijn naar jou wensen en dan de grootste aantal cc nemen die hij noemt, anders ben ik bang dat je spijt gaat krijgen dat je niet groot genoeg hebt genomen...

Succes

Je vriendinnen hebben misschien ook een andere voor situatie als jij! Vergis je niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen,

Morgen heb ik eindelijk mijn consult bij Dr Kristoff Verdonck.

Ik heb nu een 75B en zou het liefst naar een grote C kleine D willen, achter de borst spier voor een natuurlijkere look.

Ik was zojuist alles een beetje op papier aan het zetten wat ik wil vragen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou de echt belangrijke vragen zijn.

Zouden jullie me hier een beetje advies over kunnen geven?

Groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.