Ga naar inhoud

raar geluid uit borst


Gast Maris

Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik probeerde met me linkerhand mijn rechter oksel even te wassen en ineens kwam er een heel raar geluid uit me linkerborst. Bij mijn rechterborst heb ik dat niet. Weet iemand wat dit is of heeft iemand dit ook gehad? Is het erg?

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja of krakend ik weet het niet zo goed meer ik durfde het niet nog een keer te doen. Maar ik heb met me pc gesproken en hij zegt dat het lucht is dat mee is gekomen met de operatie. Dit is verder niet erg en trekt vanzelf weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar hebben meerder meiden "last"van. Zelf heb ik dit niet ervaren. Ik heb het wel voelen borrelen, maar geen geluid erbij hihi. Het is dus niet erg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai girls!!!Ik heb het ook....grommende borsten...vooral de rechter bijt een eind van zich af;-) Als ik op mijn huid onder mijn rechterborst druk,voel ik de luchtbelletjes ook. Is dus Echt niet erg zo te lezen?trekt echt weg?xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa heb ik ook gehad!! Is echt lucht en t gaat vanzelf weg. Zakt allemaal naar benee... Daardoor kon ik als ik op mijn middenrif drukte zo de luchtbellen weg drukken, kraakte. En mijn Boobs lieten windjes! Hihi!

Geloof dat het met een week wel weg was... Zat allemaal in mijn buik, leek wel 5 mnd zwanger!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai dames jah ik heb het ook geen geluidjes maar wel aan de rechter kant een klotsende borst alosf er belletjes inzitten die tegen elkaar aan klotsen heel irritant gevoel hoop dat het ook weg trekt bij me eerste operatie ook gehad ook aan de rechterkant na 3 maanden had ik nog steeds klotsend gevoel en nou weer ben bang dat het niet wegtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.