Ga naar inhoud

daantje72 : 22 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Vorige week een intake gesprek gehad bij kliniek Heyendael.

Frans Straaten nam alle tijd voor me en zijn er samen uitgekomen dat ik een dual plane en 400cc mentor rond laat plaatsen.

Ik zou iets meer kunnen maar dat moest in de operatie dan bekeken worden.

Ik heb besloten om het bij de 400cc te houden.

Op dit moment heb ik een zeer magere b-cupje en kijk nu al uit naar mijn volle borsten

Fijn dat er een leuke forum is waar ik jullie ervaringen mag lezen en foto's mag bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Daantje,

Ik ben maandag door Frans geopereerd en hij heeft weer goed werk afgeleverd hihi. Had net nog een vraag aan hem en heb telefonisch contact gehad. Hij vroeg naar hoe het ging met me luisterde goed naar mijn vraag. Echt een goede PC vind ik.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier al heel wat meiden met boobies van Straten :D

Heb je al een datum geprikt voor de operatie?

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier al heel wat meiden met boobies van Straten :D

Heb je al een datum geprikt voor de operatie?

Veel leesplezier op het forum!!!

hej hallo,

Mijn operatie staat gepland op 22 september.

Ben bijna dagelijks te vinden op deze forum om de verslagen en ervaringen van de meiden te lezen.

Ik vind het wel spannend hoor, ik ben maar 1.57 en weeg tegen de 70 kg..

2 jaar geleden 10 kg afgevallen maar door andere levensstijl ben ik weer bijgekomen..

Het zij zo..

ben benieuwd op welke cupmaat ik uit ga komen..zou 2,5 cup er op vooruit gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk ook heel spannend!, maar het komt helemaal goed hoor ;)

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hoi allemaal

Ik moest mij gisterochtend om 7 uur melden bij kliniek Heyendael.

7;50 was ik al kant en klaar om de operatie in te gaan.

Om 8uur was de uur van de waarheid.

Wat een lieve schatten werken daar, had toch gauw gevraagd om een middel dat als ik wakker werd dat ik dan niet misselijk zou zijn.

Dat zou goed komen en inderdaad !

Om half 10 was Daantje alweer wakker, daarna mocht ik mijn booby's bekijken met een spiegel en werd mijn bh aangedaan en tegen 10uur lag ik weer lekker op mijn kamer, waar mijn vriend op mijn wachtte.

Geen centje pijn gehad, alleen het beurse gevoel waar ze veel over spreken op dit forum.

Voor het slapen gaan gisteravond heb ik de Tramadol voor de zekerheid maar ingenomen maar voor mijn gevoel hoefde dat niet

maar op advies van de chirurg die ik gister kreeg toch maar braaf geluisterd.

Vannacht wel wakker gelegen en uiteindelijk weer in slaap gevallen.

Ook ik had een stel kussens geïnstalleerd in bed want anders was ik er niet eruit gekomen.

Moest ik vannacht ook nog naar het toilet en toen voelde de borsten toch wel wat weer zwaarder aan en ook al het bekende borrelgeluid in mijn rechterborst..

Vanmorgen zelf het bed uit geklautert nadat ik mijn paracetamolletjes in genomen had.

Op dit moment nog steeds geen pijn wel een beursere gevoel in de borsten.

Dames als dit het is wat ik voel op dit moment dan mag Daantje niet klagen, ik lees wel andere verhalen, maar... ik ben er natuurlijk er nog niet.

Ik heb nu dus 5 weken vakantie en die ga ik ook lekker rustig aan doen, want ik ben een interieurverzorgster in een verpleeghuis waar ze de nieuwe bouwmaten hebben en aangezien ik

maar 1.57 hoog ben moet ik echt goed herstellen en krijg daarna nog gelukkig wel ondersteuning op het werk wat mij is beloofd..

Lieve meiden die nog op de operatie tegemoet gaan, succes en ik hou jullie op de hoogte

Liefs Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Wat fijn dat het zo goed gaat met de pijn. Ik herken het wel. De pijn vond ik wel te verdragen, alleen het overeind komen uit je bed en opstaan, dat viel altijd even zwaar.. Zeker na een nacht slapen, wat een rugpijn. En inderdaad, hoe meer je beweegt, hoe soepeler je wordt en hoe minder pijn!

Wel goed je rust nemen! Geniet van je boobs!

Ben trouwens benieuwd of wel meer dames af en toe last hebben van een soort branderig gevoel in één borst rond de tepel? Had het de eerste dagen na de operatie absoluut niet en daarna wel. Erg vervelend gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag toch maar een Tramadolletje genomen om wat spanning van de borsten eraf te krijgen en wat koeling erop gelegd.

Ik moet zeggen dat dat wonderen verricht en een lekkere bijkomer is dat je ook nog lekker bij in slaap valt.

Maar inderdaad uit bed komen is een vak apart!!!

Verder heb ik vandaag aan de linkerkant het meeste hinder ervan en dan waar de borst begint.

De littekens zien er mooi uit zag ik gisteren toen ik gedoucht had, ik vond het best wel eng om te gaan douchen moet ik toegeven maar achteraf gezien viel het wel mee.

Was blij dat ik de sportbh weer aan kon doen.

volgende week donderdagmiddag mag ik op controle en dan krijg ik de martelband...hihi

wordt vervolgd...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Congrats met je boobies!

Gelukkig is alles zo fijn verlopen voor je!

Knap dat je zelf uit bed kan komen :) ik maak m'n vriend nog steeds wakker om me omhoog te takelen haha! Gemak dient de mens;)

Doe wel rustig aan ondanks dat je je zo goed voelt, je kan maar 1x herstellen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lelizz ik heb gisteren een bed-dag genomen...

vanmorgen ging het opstaan ook weer prima moet ik zeggen en voelt allemaal ook wat beter aan pfff

Ook weer redelijk goed geslapen moet ik zeggen..

deze dag maar afwachten hoe het verder verloopt..

wordt vervolgd x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ladies

na de zoveelste onrustige nachtrust heb ik vannacht de hele kussen circus uit mijn bed gegooid en gewoon lkkr op mijn eigen kussen gaan slapen..

ik dacht ik zie wel hoe ik mijn bed morgen uitkom,met in gedachten dat mijn jongste van 11 een studiedag heeft..

nou ik ben heerlijk om half 5 in geslaap gevallen en om 9uur werd ik pas wakker..

heb eerst wat bewegingen in bed gedaan om de spieren weer wat soepeltjes te krijgen, inademen en met omhoog komen weer uitademen!!

heerlijk!!!

heb heel voorzichtig boven de toilet gepoetst en de wastafel afgedaan..

zit nu dus ff lkkr bij te komen en heb ook al de was opgevouwen en gesorteerd voor te strijken, dat doe ik nog maar niet..

verder geen Tramadol meer ingenomen,maar nog wel de paracetamol die ik vandaag maar eens ga afbouwen.

Ik heb wel wat blauwe plekjes onder de borst,daar zal de beurse pijn wel vandaan komen denk ik..

ik sta iedere dag de bobby's te bewonderen..van de bovenkant vind ik het reuze meevallen maar als ik een blik en de spiegel werp dan denk ik "ZO",die zijn niet mis... hihi

tot zover, wordt weer vervolgd. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.