Ga naar inhoud

Extra zweten van siliconen door veel sporten?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Sinds een paar maanden sport ik iedere dag. Met sportbeha en sporttop of shirt natuurlijk.

Nu houd ik wel van een beetje doorwerken lekker veel cardio en zo en in combinatie met de vaak synthetische sporttopjes gaat het in mijn decollete letterlijk flink zweten.

Nu vraag ik me af of de protheses hierdoor ook figuurlijk meer gaan zweten. Ofwel meer deeltjes afgeven.

Het wordt natuurlijk iedere dag flink warm daar in dat gebied ;-)

ik heb eigenlijk ook nooit goed geweten wat er bedoel wordt met het zweten van de protheses en of dit dus verergerd wordt door warmte.

Ik stel me nu wel eens voor dat er nu iedere dag steeds meer deeltjes door mn borst zweven en das nie echt een fijn idee.....

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saartje,

goede vraag eigenlijk.. ik zou het niet weten. ik heb vanavond een intake bij de pc en dat is een van mijn vragen, wat dat zweten precies is en hoe dit komt.

zodra ik wat weet zal ik hier een berichtje achterlaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.informatieborstvergroting.nl/2104/1/siliconen-prothesen-zwetende-protheses.html

Silliconen protheses zweten altijd, alle soorten , oud , nieuw maakt niet uit.

Maar door sporten extra zweten weet ik niet , maar het zou wel logisch zijn door extra wrijving , werking van de protheses dat ze meer silliconen deeltjes los laten...

Ben benieuwd wat de pc zal zeggen vanavond......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pagina legt zweten nog iets duidelijker uit

www.gezondbeterworden.nl/digitaal-tijdschrift/risico-siliconen-implantaten.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je t wil laten weten lotjekapotje, heel graag! Ben benieuwd wat voor uitleg je pc hierover geeft. Ik heb er iig nooit op door gevraagd. O en veel succes en plezier met je consult vanavond natuurlijk!

Jij ook bedankt Leonie voor de link!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik doen saartje!

@leonie tnx voor de links, ik weet niet of ik er nou echt blij van word als ik dat zo lees...
Moet eerlijk zeggen dat het me wel nu een beetje beangstigd om een bv te nemen, bijv. bij een mammografie dat het lastig te zien is of je borstkanker hebt, slik.
Het komt wel voor in mijn familie en zit er niet op te wachten omdat ik nu perse mooie borsten wil, dat het later lastig te ontdekken is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou je voor een mri moeten gaan lotje, als ik prothesen heb zou ik

Sowieso geen mammo laten maken, dat ding knijpt zo hard dicht, dat is vragen

Om problemen ..

Voordat je een bv neemt moet je idd goed onderzoek doen naar de evt

Complicaties , voordelen etc, en als je dat tegen elkaar afweegt een beslissing maken

Waar je 100% voor gaat.

Ik heb 19juni m'n consult , maar sta nog niet 100% axhter

M'n besluit hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook door de dingen die ik lees over zweten , kapselcontractie, her ok's etc,

Ik wil gewoon in 1 keer mooie borsten , geen her's etc, maar ja dat

Kan niemand garanderen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saartje!


Ben gister op consult geweest en heb het nagevraagd over het zweten van protheses. wat mijn pc eigenlijk alleen maar zei is dat zweten iets van protheses is van 15 jaar geleden en dat dat nu niet meer voorkomt.. dus meer kan ik je eigenlijk niet vertellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotjekapotje!

Thx voor de info. Nou ja ze zitten erin, ik heb er absoluut geen spijt van en dan ga ik maar gewoon door met sporten ook....haha

hoe ging je consult verder? al n keuze gemaakt?

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de enveloppen van prothese nog het zelfde als 15 jr geleden, alleen de inhoud is veranderd..

Wanneer is je OK datum lotje? Via welke kljniek ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saartje, sorry dat ik je niet meer kan vertellen ~!

@saartje en leonie, Consult ging erg goed, ze hebben zo ruim de tijd voor me genomen, voelde echt heel prettig!
Ik ga in kliniek Heyendael in Groesbeek bij dr Straten, de datum is 21 juli aaaahh!!

dat is de een na laatste dag dat het mogelijk is, daarna gaan ze een maandje sluiten voor vakantie.
dus nu de aanbetaling doen en dan is het definitief aaah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.