Ga naar inhoud

Charley : 13 mei 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Charley, 27 jaar en heb gisteren mijn borsten laten opvullen! Na 3 zwangerschappen was het hard nodig!

Ik heb 310cc in beiden borsten gekregen en heb als het goed is uiteindelijk mijn oude cupmaat terug!

Het is nu 1 dag po en ik voel me behoorlijk fit! Mocht iemand interesse hebben in het hele verslag, dan post ik hem graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

Inmiddels ben je al weer een week verder. Gaat alles nog steeds goed en voel je je nog steeds fit?

Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Late reactie! Sorry!

Herstel gaat helemaal goed! Vanochtend zijn de hechtingen eruit gehaald.

Ze vonden dat ze er goed uitzagen en al behoorlijk soepel waren voor 2 weken po!

Ben blij dat ik weer mag sporten! Althans, benen en lage buikspieren!

Ben echt onwijs blij met het resultaat, ze zien er bijna net zo uit als 10 jaar terug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super! Gefeliciteerd met het resultaat. Ik heb binnenkort een consult bij Dr. Moojen. Ik vraag me af of jullie al heel goed in gedachten hadden wat jullie wilden bereiken met de bv. Hadden jullie foto´s bij je van voorbeeld(ige)-borsten of lieten jullie je meer ter plekke inspireren? Kregen jullie bijvoorbeeld ook voorbeelden van haar voorgelegd waarop je je mening kan geven? Ik weet wel wat ik mooi vind, maar vind het nog lastig om daar de ´perfecte´ foto´s bij te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde heel graag weer mijn oude cupmaat terug, dus ik heb gewoon foto's laten zien van hoe het eruit zag vóór m'n kinderen. Toen heb ik 2 maten protheses gepast en een keuze gemaakt.

Ik denk dat het nog best lastig is om de 'perfecte' foto te vinden, aangezien het bij jezelf heel anders kan uitvallen!

Dr. Moojen heeft meerdere vriendinnen van mij gedaan, zowel vergroten als liften/opvullen, en het ziet er bij hun allemaal mooi uit!

Als je een aantal foto's meeneemt wat jij ongeveer mooi vindt, komt zij wel met suggesties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Charley,

Wat leuk om te lezen en wat fijn dat zo blij bent met het resultaat.

Ga je ook foto's op t forum plaatsen?

Ik word zelf 26 juni door Laura geopereerd. Ongeveer hetzelfde aantal CC's, dus ben benieuwd =D.

Succes met je herstel.

Groetjes Boefje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Boefje!!

Nog maar een weekje!! Spannend hoor!! Wil wel foto's plaatsen ja, maar komt er elke keer maar niet van! Dinsdag ben ik alweer 6 weken po en ben nog altijd super blij met het resultaat!!

Welke cupmaat heb jij nu? 2 vriendinnen van mij hebben namelijk ook ongeveer hetzelfde aantal CC's alleen hebben zij een vergroting gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Charley,

Ja super spannend. Heb er echt zoveel zin in!!!

Staan je vriendinnen ook op het forum? Zijn zij beide ook door Laura geopereerd?

Ik heb nu Cup A (zie mijn treurige voorsituatie in mijn album). Krijg 335 CC met MF (5.1 cm) projectie.

Geef maar een gil als je foto's gaan plaatsen, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.