Ga naar inhoud

Borsten zakken verschil met voor de spier of erachter?


Aanbevolen berichten

Een vraagje.

Lees veel over dat borsten nog moeten zakken en dit soms echt wel een aantal weken duurt.

Zit hier verschil in of het voor de spier of erachter is?

Ik ben nu 3 weken po en heb voor de spier. Mijn ene borst is echt super mooi, maar de andere zit wat hoger en zie je boven aan meer een ronding lopen wat je bij de andere borst niet zo ziet.

Nou heb ik bij de borst die hoger staat een flinke beurse plek gehad, die is al aardig aan het weg trekken, maar nog niet helemaal mogelijk komt het hier ook nog door?

Iemand ervaring of antwoord hierop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb Dual plane dus deels achter de spier en ben 2,5 week po en heb vanaf het begin dat de ene borst gelijk al natuurlijk ging hangen en bij de andere bovenaan een grotere bolling zit. De chirug zei na een week dat ik het de tijd moest geven maar heb het gevoel dat er niets veranderd en sinds ik weer meer doe lijkt het verschil zelfs groter. Ik dacht dus misschien omdat het de rechterkant is is mijn spier sterker of meer ontwikkeld en daardoor boller. Ik had 7 jr geleden wel voor de spier en nergens last vast toen waren ze gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.