Ga naar inhoud

Twins2013 : 4 juni 2014 : Dr. Malfeyt : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb morgen mijn 2 de gesprek bij dr. Malfeyt in Valkenburg.

Ik wil graag een DD heb nu en kleine b maar twijfel heel erg welke sillicone.

Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden borstkanker gehad en nu ben ik bang dat ze

Het bij mij dadelijk niet kunnen opsporen met de sillicone.

Hebben jullie tips bij welke dat ze borstkanker toch goed kunnen opsporen.

En hoeveel cc raden jullie aan want ben echt bang om te klein te gaan.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mammografie kan gewoon.. en een blaaspijpje is de toekomst! Dus tegen de tijd dat we dat moeten hoef je waarschijnlijk alleen maar in een pijpje te blazen..

mijn moeder heeft ook borstkanker gehad en ik hoop er op dat het een generatie over slaat ;)

Ik ga t daar in ieder geval niet voor laten want ik wil te graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Over dr. Malfeyt.. Ik zou het niet doen..

Ben twee jaar geleden zelf door hem geopereerd. Ik vond zijn verhaal plausibel, en wilde zelf (net als jij) van een B naar een DD

Ik kreeg van hem medium profile prothesen, 450 cc. Deze waren echter te breed voor mijn lijf. Na de operatie heb ik heeeeeeel lang heel veel last gehad van vocht, en pijn aan de zijkanten. Het leek wel of de protheses mijn rug op wilden.

Naderhand kwam ik erachter dat de prothesen gewoon te breed waren.

Ben toen bij een andere pc (dr. De Meyere in Gent, van kliniek Artemedis) voor een hersteloperatie gegaan. Mijn verhaal staat ook hier op het forum, maar dit is het in een notendop.....

Het is de bedoeling dat prothesen gebruikt worden die binnen jouw borstbreedte passen. Dus (las ergens dat jouw borsten 13 cm breed zijn? dacht ik, dan moeten jouw prothesen eigenlijk niet breder zijn dan tussen de 11 en maximaal 13 cm. Eigen weefsel moet je ook nog aftrekken, want de prothese moet bínnen je eigen borst passen.

Malfeyt houdt hier een eigen theorie op na, helaas.. Hij zegt: hoe breder, hoe mooier...

Hij is ook geen fan van high profile, maar ik weet uit ervaring dat dit mooier is, als je graag borsten wilt, die uitzien als een natuurlijke DD. Laat je dus niks door hem wijsmaken, ook al komt hij over als een man met veel ervaring (hij loopt al tegen de 70 dus je denkt gauw: die man zal het wel weten)

Zoek hier op het forum anders eens naar goede verhalen. Rijd liever een uur of twee voor een goede pc (plastisch chirurg) dan dat je twee keer moet herstellen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zie jullie reacties nu pas, dankjewel voor de reacties.

Ik word 4 juni geopereerd door dr malfeyt.

Ik hoop wel echt dat het idd niet te breden prothese worden.

Maar nu ik dit gelezen heb zal ik zeker weten nog eens goed uitleggen voor de operatie

Dat ik absoluut niet breder dan me eigen borst wil.

Hebben jullie ook ervaring met voor de spier, want hij zei dat het bij mij alleen voor de spier kan.

Niet dat ik zon opgeplakte borsten krijg.

Nicole ja hopelijk is er idd dat een betere methode.

En ik heb toch ook de keus gemaakt om er voor te gaan, niet prettig in je lijf zitten is het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.