Ga naar inhoud

Dual Plane borstvergroting


Rokkie

Aanbevolen berichten

Ha Allemaal,

Ik had al even meegelezen maar wilde mijzelf ook graag aanmelden en voorstellen.

Ik heb 13 dgn geleden een dual plane borstvergroting gehad en het gaat wel goed eigenlijk.

Ik had zo'n 22 jr geleden mijn eerste vergroting van A naar C volledig onder de borstspier. Na 15 jr wilde ik het laten vervangen en kreeg toen een vergroting op de borstspier en helaas na 7 jr kapselvorming en nu dus net weer een operatie achter de rug en nu Dual Plane. Dus ik heb alle drie de methodes mogen meemaken :) .

Weer een C cup dat vind ik wel prima bij mijn lijf passen. Het zit nog wel wat hoog en hoop dat het nog zakt maar volgens alle verhalen gaat dat nog gebeuren hoop ik.

Nou dat was het wel.

Tot schrijfs dan

Gr Rokkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Je hebt alle methodes gehad zeg je, welke heeft op dit moment je voorkeur? Heb je zelf verschil gemerkt tussen voor en achter de spier? Of ziet het er allemaal hetzelfde uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

ik ben deze week bij 2 verschillende chirurgen geweest en kreeg 2 verschillende adviezen.

Momenteel heb ik enorme hangborsten met weinig borstweefsel. Ik wil meer volume in mijn borsten en geen hang borsten meer.

Ik wil geen grote borsten, maar volle stevige borsten...

De ene chirurg adviseerde dit : Dual plane methode met ronde silicone en eventuele tepellift.

De ander chirurg adviseerde : Anatomische silicone met tepellift...

Iemand tips..? alvast hartelijk dank! :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hallo,

Hier ook dual plane, 7 dagen po.

Geduld is indd the magic worth hahaha,

bij mij zitten ze ook nog redelijk hoog en van onder voelt het nog wat leeg en platgedrukt door de sportbh,

heb jij daar toevallig ook last van of valt het bij jouw wat mee?

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

De eerste keer onder de borstspier vond ik het minst mooi. Met de tweede keer was ik erg tevreden en dat was op de borstspier en de pijn was stukken minder. Maar dat kon niet vanwege weinig borstweefsel. Erst was ik bang dat ze erg gingen lijken op de eerste keer maar door Dual plane methode zakken ze wel naar beneden. Althans dat is de bedoeling. Ik heb zelf rond en aan de ene kant 280 cc en de andere 300 cc.

Lss tepellift is vaak als je borst hangt. Het is dat of anders op je borstspier maar dan moeten ze je hele borst opvullen en zijn ze groot.

Denise mijn sport bh irriteert wat op de littekens maar drukt het niet in. Misschien heb je de bandjes iets te strak.

Bedankt voor jullie berichtjes. Wel fijn allemaal meiden die met hetzelfde bezig zijn.

Gr Rokkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Wat jammer dat je nu maar 7 jaar met je protheses heb kunnen doen. Je bent een hele ervaringsdeskundige met al die verschillende methodes hihi.

Veel leesplezier op het forum!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rokkie! Wow, al 3 borstoperaties achter de rug! Maar dan ook niet echt in een korte tijd natuurlijk, alleen jammer dat je de laatste keer kapselvorming hebt gekregen..

Mijn vraag is waarom je na die 15 jaar vervanging wilde.. Zag het er gewoon niet meer mooi uit? Want ik krijg 20 mei mijn borstvergroting en de pc en de mensen van de kliniek zeggen dat je in principe nooit hoeft te laten vervangen, behalve wanneer je er last van krijgt of je lichaam verandert te veel, of ze verslijten evt na een lange tijd..

Ik vind het nogal vaag en weet niet meer of je nou wel, niet of soms wel vervanging nodig hebt na bijv 10-15-20 jaar.

+ hoe zag het eruit toen je kapselvorming kreeg? Ik kan het wel op google intoetsen maar ziet het er dan echt zo uit? Of zijn dat alleen extreme gevallen.. want vind die fotos nogal schokkend :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha GirlyL,

De eerste keer had ik zoutwateroplossing en daar stond een vervanging termijn van 10 a 15 jr voor. Ik had geen klachten en geen kapsel maar het hing zo boven mijn hoofd omdat ik dacht het is nu 15 jr en dus heb ik zelf de stap gezet. Achteraf gezien vond ik het de tweede keer mooier. Maar ja de eerste keer had ik zelf een A cup en ging naar C en dan ben je blij en vond ik het sowieso mooi. De tweede keer raakte de chirurg een slagader in mijn schouder en daar kwamen ze pas uren later achter. Door het bloed was die kant helemaal opgezwollen. Toen ik 7 jr later aan precies die kant vervormingen voelde ik mijn borst ben ik gaan googlen en dan zie je dat je meer kans hebt op kapsel als tijdens de operatie veel bloed of wondvocht aanwezig is. Hij heeft het ook gratis over gedaan hoewel de protheses heeft het ziekenhuis voor hun rekening genomen en het uithalen van de protheses is bij mijn zorgverzekeraar geclaimd. Kapsel kan heel erg zijn zoals op de foto's maar bij mij voelde je net of je een punt van die prothese kon wegduwen zowel boven als onder. Hoewel het qua uiterlijk nog niet erg te zien was. Ik ben gelijk terug gegaan en nu ben ik dus 13 dgn verder en het gaat er mooi uitzien nu.

Protheses gaan niet levenslang mee hoor meestal 15 jr als je klachtenvrij bent. Misschien in heel sommige gevallen maar je kan er echt vanuit gaan nu jij zo jong bent dat het meerdere keren op je pad gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En meid... Is de andere borst eindelijk ook aan t zakken?

Bij mij zakken ze half geleidelijk, de vorm onderin maak ik me zorgen over... Lijkt wel of er een deukje zit.

Ging ff bij je foto's kijken, maar kan ze niet zien.. Of je hebt geen foto's geplaast?

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Carolina,

Je gaat het niet geloven. Ik las gisteren van 1 van die meiden ( wie weet ik niet meer) dat na 17 dgn in de nacht haar borst wat gezakt was. Dus ik denk nog shit ik ben al 22 dgn en volgens mij is het vannacht wat gezakt zeg pff dat is wel heel toevallig. Ik ga straks nog eens goed kijken haha. Ik heb inderdaad geen foto's geplaatst. Ik heb ze wel hoor maar was eigenlijk zo teleurgesteld dat ik er niet zo blij mee kon zijn en dus heb ik ze niet geplaatst. Misschien doe ik het nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus vannacht eindelijk gezakt? Yesss!!

Lijkt of het nu inene heel snel gaat.. Ze veranderen met de dag.

Heb een pic geplaatst van de de afgelopen 3 weken, om te vergelijken...

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.