Ga naar inhoud

Postoperatieve bh


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik heb een vraagje :)

Volgende week dinsdag krijg ik eindelijk mijn borstvergroting.

Nu heb ik van mijn chirurg een website gekregen om een postoperatieve bh te bestellen.

Ik weet alleen niet zo goed wat het verschil is en welke ik best kan nemen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Dit is de website : http://www.online-care.eu/pd/160/nl-BE/postoperatieve-bhs/lipoelastic-bh

Ze worden voor de spier geplaatst, ik weet niet of dat uitmaakt bij het kiezen? Hebben jullie zelf ervaring met een van deze bh's?

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee

ik ben nu 2 dagen PO en draag de fila, maar deze drukt erg op me litteken. Heb vandaag de lipoelastic PI extra new besteld. Deze word aangeraden de eerste twee weken PO en daarna worde Unique aangeraden voor de rest van de 6 weken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee

ik ben nu 2 dagen PO en draag de fila, maar deze drukt erg op me litteken. Heb vandaag de lipoelastic PI extra new besteld. Deze word aangeraden de eerste twee weken PO en daarna worde Unique aangeraden voor de rest van de 6 weken.

xx

ja precies zo!

Ik heb de extra new. Wilde ook de opvolger maar helaas is die er niet in mij maat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de care fix anna en deze knelt nergens... mijn omvang is 75 en ik heb 350cc gekregen. Volgens de maattabel moest ik een maatje m bestellen maar deze had ik gepast bij t consult en zat vrij strak dus heb een maatje l nu en hij zit heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.