Jump to content

Postoperatieve bh

Recommended Posts

Dag dames,

Ik heb een vraagje :)

Volgende week dinsdag krijg ik eindelijk mijn borstvergroting.

Nu heb ik van mijn chirurg een website gekregen om een postoperatieve bh te bestellen.

Ik weet alleen niet zo goed wat het verschil is en welke ik best kan nemen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Dit is de website : http://www.online-care.eu/pd/160/nl-BE/postoperatieve-bhs/lipoelastic-bh

Ze worden voor de spier geplaatst, ik weet niet of dat uitmaakt bij het kiezen? Hebben jullie zelf ervaring met een van deze bh's?

Alvast bedankt :)

Bedankt voor de reacties.

Welke bh hebben jullie van lipoelastic?

Er staan verschillende modellen op de website maar weet niet zo goed wat het verschil is.

Guest Maris

hee

ik ben nu 2 dagen PO en draag de fila, maar deze drukt erg op me litteken. Heb vandaag de lipoelastic PI extra new besteld. Deze word aangeraden de eerste twee weken PO en daarna worde Unique aangeraden voor de rest van de 6 weken.

xx

hee

ik ben nu 2 dagen PO en draag de fila, maar deze drukt erg op me litteken. Heb vandaag de lipoelastic PI extra new besteld. Deze word aangeraden de eerste twee weken PO en daarna worde Unique aangeraden voor de rest van de 6 weken.

xx

ja precies zo!

Ik heb de extra new. Wilde ook de opvolger maar helaas is die er niet in mij maat :(

Ik heb de care fix anna en deze knelt nergens... mijn omvang is 75 en ik heb 350cc gekregen. Volgens de maattabel moest ik een maatje m bestellen maar deze had ik gepast bij t consult en zat vrij strak dus heb een maatje l nu en hij zit heerlijk!

Kunnen jullie mij helpen met de maten?

Ik heb nu borstomtrek 88cm en onder de borst 80cm

Ik krijg na de operatie een D-cup (+-350Cc)

Gaat een L dan passen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.