Ga naar inhoud

Even voorstellen.


FunkieAss

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben funkie,

Van de week heb ik na jaren de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen.

Ik ben 32 jaar en moeder van een zoon die deze maand 4 word.

Ben t zo zat om geen mooie jurkjes aan te doen en bikini's en laag uitgesneden truitjes zonder dat ik onzeker ben en altijd maar die bh te zien zitten..

Ben van plan om naar het Bronovo te gaan bij dokter tan...

Wil de operatie plannen in november, want dat is de rustigste periode op mijn werk.. Ik werk in een restaurant dus wel pittig werk waar ik veel sjouw met borden en plateaus glazen.

Vind t erg spannend. Dus ga snel een verwijskaart halen bij de ha, en een afspraak maken

Gr debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Spannend dat je nu echt voor een vergroting gaat. Ik raad je aan om naast dr. Tan ook nog andere pc's te bezoeken, zo krijg je een goed beeld van wat je wilt. Er zijn namelijk heel veel verschillende methodes, groottes, enz. Heb je al een beetje een beeld van wat je wilt?

Succes met je zoektocht :) Voor vragen kan je altijd op dit forum terecht, ik heb er zelf ook veel aan gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Leuk dat je deze beslissing heb genomen en wat je verteld is heel erg herkenbaat voor de meeste van ons.

Op het forum is meer dan genoeg info te vinden dus snuffel lekker rond en heb je vragen dan moet je ze zeker stellen. Je kunt natuurlijk ook rechts boven de zoekbalk gebruiken als je dit zou willen.

Heel veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat boho zegt is zeker waar. De ene pc kan iets anders zeggen dan de ander. Ik ben zelf ook bij dr Tan in het bronovo geweest en bij nog 2 andere pc's en ze hebben alle 3 een ander advies gegeven. Dan is het maar net in wie jij het meest vertrouwen hebt en voor jou gevoel het beste aan je wensen kan voldoen. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje shoppen tussen verschillend pc`s kan inderdaad totaal geen kwaad..Ik ben ook bij dokter Tan geweest en ik ben ervan overtuigd dat het een hele kundige arts is! alleen wilde hij bij mij echt te weinig cc naar mijn zin plaatsen.... Ik ben uiteindelijk bij kliniek amstelveen terecht gekomen en daar ben ik ook geopereerd... Heel veeel succes met je zoektocht en je beslissing daarover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!

Bedankt voor jullie reacties..

Ik had er nooit ook het geld voor en zeker 10 jaar geleden heb ik geprobeerd of ik het vergoed kon krijgen maar helaas.. Nu heb ik de mogelijkheid dus ga ik ervoor.

Voor mijn vriend hoeft het niet, maar ik doe het voor mezelf en weet zeker dat hij het ook mooi zal vinden. Hoeft ie dat gezeik van mij niet meer aan te horen, haha

Heb ik trouwens een verwijskaart nodig als ik in t ziekenhuis een afspraak wil?

De kliniek in Amstelveen bedoel je daarmee die van Diana gabriels?

Een kennis van mij is daar een maand geleden geweest en ze zei dat t haar goed was bevallen...

Lijkt me zo heerlijk dat ik de truitjes enzo kan kopen die ik wil en niet hoef na te denken over hoe het zit en valt...

Ik ben idd al lekker aan t rondsnuffelen...

Ja wat ik wil, ik heb nu denk ik een kleine b..

Zal wel een volle c willen of kleine D..

Mijn postuur is slank, maar het moet wel mooi blijven en bij me passen.

Me zus heeft t ook laten doen jaren geleden, die is naar een volle b gegaan, maar dat viel tegen en wilde liever groter en wat mij betreft heeft/had ze daar gelijk in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.