Ga naar inhoud

GirlyL : 20 mei 2014 : Dr. van Rappard : Velthuis kliniek Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik heb me nog niet voorgesteld in het voorsteltopic, dus doe het nu even meteen.

Ik ben 22 jaar en ben, sinds ze eindelijk begonnen met groeien, al niet blij met mijn borsten. heb cup A en ben altijd heel erg bezig geweest met het groter laten lijken. Nu is dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer met die maximize bh's etc. Maar ik ben er gewoon klaar mee. Ook bikini's zoeken en dragen heb ik altijd een ramp gevonden. Of wanneer ik bij vriendinnen bleef slapen hield ik snachts heel vaak mijn bh aan. Zit er al een aantal jaar aan te denken alleen de laatste paar maanden was ik steeds serieuzer bezig met het idee. Ik besloot toen toch maar een gesprek te plannen en ging voor velthuis kliniek in Eindhoven op 11 april samen met mijn vriend. Had goede dingen gelezen op internet en ik dacht een gesprek kan altijd.

Ik wilde alssss ik het ging doen het liefst voor de zomer nog, maar had eigenlijk gedacht dat dat niet meer zou gaan lukken. Aan het einde van het gesprek vertelde de consulente dat ze 20 mei nog plek had. Ze heeft die datum toen voor me gepland, omdat hij anders misschien al weg was als ik het zeker wist. Ik kon binnen een week nog erop terug komen en hem annuleren. De datum wijzigen kon daarna nog wel maar dan zou het pas na de zomer worden.

Het ging allemaal erg snel (eigenlijk iets te) want ik wilde alleen een beetje orienteren bij dat gesprek en toen ik daar wegging was er al een datum gepland! Ik had een beetje het idee dat ik onder druk stond maar heb het er toen serieus met mijn moeder over gehad. Die wist wel dat ik een gesprek had gepland maar niet dat er al een datum was etc. En nu ga ik het toch doen!!

20 mei is de datum! Dus over een week al :63: Wanneer ik er aan denk ben ik de ene keer super blij en denk ik ja ik ga dit doen en ik heb straks eindelijk borsten die ik altijd al heb gewild, de andere keer krijg ik een soort paniek aanval en denk ik help ga ik dit echt doen?! Ik krijg trouwens waarschijnlijk 335 cc anatomisch en dan kwam het uit op een volle C dachten ze.

Ik weet dat ik schijt moet hebben maar maak me veel te veel druk wat anderen er wel niet van vinden.

En zit al over stomme dingen na te denken zoals dat ik las dat je tot 6 weken erna niet onder de zonnebank mag! Dus bedenk me dat ik deze week 3x onder de zonnebank wil gaan om ff snel een kleurtje op te bouwen hahaha :75:

En waar ik vooral bang voor ben is dat ik ze straks niet mooi vind, dat ze bijvoorbeeld super ver uit elkaar staan of iets.

Zie ook erg op tegen het herstel want ik word op een dinsdag geopereerd en mijn vriend is dat eerste weekend erna van vrijdag t/m zondag op voetbalweekend :139: Ik woon nog thuis en mijn moeder gaat me een beetje helpen de dagen dat ze vrij is maar vind het wel heel kut dat hij dat weekend lekker aan het feesten en chillen is met zn voetbal maten en dat ik thuis met zwellingen enzo lig te lijden.. maar ik moet niet zeuren en mezelf zo zielig vinden want dit is wat ik wil!!

Zo ik wist eerst niet wat ik moest typen en toen kwam er ineens vanalles in me op en volgens mij is het nu een nogal onoverzichtelijk, lang en oninteressant stuk maargoed... Kom maar op met die reacties hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik vind het leuk geschreven haha.

Leuk dat je 20 mei word geopereerd ik ook!!! Spannend eh.

Zonnebank mag gewoon hoor als je maar niet topless onder de zonnebank gaat liggen. Even de littekens afdekken en bakken maar.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk! Hoeveel cc krijg je?

En fijn dat ik gewoon kan zonnen daarna, ga namelijk toch wel 1 keer in de week/2 weken!

Vraagje, hoe lang duurt het ongeveer vanaf binnenkomst bij de kliniek totdat je naar huis mag? De operatie duurt ongeveer een uur toch?

Ik wil mijn vriend en moeder meenemen die dag maar weet niet of het heel lang wachten wordt..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg rond 345 cc duale plane hp. Staat ook onder me berichtje hihi...

Ja ik zon ook 1 keer in de week hoor...Dus dat heb ik gelijk gevraagd tijdens mijn consult.

Ja ik weet niet of het per kliniek verschillend is maar ik moet ongeveer 6 uur blijven hadden ze het over.

Ik neem ook me vriend en moeder mee hihi operatie duurt volgens mij iets van 1 1/2 uur ofzo. Weet niet of er verschil in tijd zit of je rond of anatomische prothese krijgt.

Hoezo schrijf je waarschijnlijk 335 cc twijfel je nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk! Hoeveel cc krijg je?

En fijn dat ik gewoon kan zonnen daarna, ga namelijk toch wel 1 keer in de week/2 weken!

Vraagje, hoe lang duurt het ongeveer vanaf binnenkomst bij de kliniek totdat je naar huis mag? De operatie duurt ongeveer een uur toch?

Ik wil mijn vriend en moeder meenemen die dag maar weet niet of het heel lang wachten wordt..?

Laatmaar zie het al in je handtekening :76: Nice! Vind je het spannend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg rond 345 cc duale plane hp. Staat ook onder me berichtje hihi...

Ja ik zon ook 1 keer in de week hoor...Dus dat heb ik gelijk gevraagd tijdens mijn consult.

Ja ik weet niet of het per kliniek verschillend is maar ik moet ongeveer 6 uur blijven hadden ze het over.

Ik neem ook me vriend en moeder mee hihi operatie duurt volgens mij iets van 1 1/2 uur ofzo. Weet niet of er verschil in tijd zit of je rond of anatomische prothese krijgt.

Hoezo schrijf je waarschijnlijk 335 cc twijfel je nog?

Ja ik las op internet en op de site van velthuis dat de operatie 45 min/1 uur duurt ong. van te voren ben je ook nog een half uur bezig met alles doorbespreken etc, en na de operatie lig je dacht ik meestal nog 2 uur daar voordat je naar huis mag. Maar dat zal ook wel verschillen per persoon denk ik en hoe het dan gaat!

En ik ben vrijdag 9 mei nog een keer langs geweest met mn moeder om te passen. En toen had ik 1 maat die ik mooi vond, maar de vorige keer had ik die gepast en een maat groter maar die vond ik weer te groot, dus kozen we voor een tussenmaat, en dat was volgens mij 335 cc. Dus nu ga ik op de dag zelf die 2 maten nog passen want ze moest ze bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga trouwens de 30ste alweer langzaam proberen te werken. Denk alleen dat ik hier nog wel wat problemen mee zal krijgen. Ben bedrijfsleidster in een restaurant.. Maar doordeweeks sta ik gewoon met zn 2en en moet je alles doen, drankjes lopen, eten lopen etc. Dat gaat waarschijnlijk nog niet lukken..

Ik word dinsdag de 20ste geopereerd en vrijdag de 30ste (of zaterdag) wil ik weer langzaam beginnen, maar dan alleen maar met gasten plaatsen, delegeren etc..

Maar wordt wel heel moeilijk om elke keer die dienbladen te laten staan denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Er zijn meer meiden snel na de operatie gaan werken, maar pas wel heel goed op. Die weken herstellen staan er niet voor niks. Zou zonde zijn dat je dingen gaat doen die niet verstandig zijn. Je bent natuurlijk wel geopereerd en je borsten moeten de tijd krijgen om goed te herstellen.

Heel veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Er zijn meer meiden snel na de operatie gaan werken, maar pas wel heel goed op. Die weken herstellen staan er niet voor niks. Zou zonde zijn dat je dingen gaat doen die niet verstandig zijn. Je bent natuurlijk wel geopereerd en je borsten moeten de tijd krijgen om goed te herstellen.

Heel veel leesplezier op het forum!

Ja klopt. De pc zei na 2 weken kun je bij wijze van spreken een beetje stofzuigen, en na 6 weken kun je de handstand overslag :P

Maar ik ga gewoon even kijken hoe het loopt denk ik. Mijn baas weet dat het maar een schatting is dat ik die datum weer op de werkvloer sta + dat ik dan lang nog niet alles kan..

Vind het wel heel erg balen dat mijn baas het niet als ziekte uren wil rekenen. Snap wel dat hij dat niet doet, en dat het gewoon van mijn vrije dagen afgaat.. Maar de manier waarop hij het bracht vond ik nogal schijnheilig. Hij zei nee ik heb gebeld en gevraagd aan degene die voor het personeel zorgt of het echt niet kon, of ze echt niks kon regelen maar dat kon ze echt niet zei ze. Ik dacht echt ja hoooooor bullshit je kunt zelf gewoon invullen ziek, dus je wil het zelf niet, wat ik ook snap, maar ga dan niet doen alsof het bij iemand anders ligt :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben volgende week al aan de beurt he haha dus kan nu niet ineens zeggen dat ik liever in het ziekenhuis wil. Was er al achter gekomen dat het in een ziekenhuis vaak goedkoper is maar toen stond het al gepland en ach, het is sowieso een smak geld en heb altijd gerekend op ongeveer 5000 euro dusja.. goedkoper is ook leuk inderdaad maar is nu niet anders. Toch thanks voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ook ik heb ze! Boobs! Heb ze bloot gezien toen ik in de kliniek in mijn bedje lag, maar ik zag ze alleen vanaf boven als ik zegmaar omlaag keek. en vind ze nog wel beetje ver uit elkaar staan, kan dit nog wat weggaan? En ik voelde me top toen ik bijkwam en thuis ook nog had alleen wat druk op m'n borst en rug bovenaan maar dat was het. Alleen paar uur later begon het toch wel pijn te doen, onder m'n oksel en wanneer ik m'n armen beweeg, dus kan nu niet eens zelf de koelkast openmaken! Maar van de narcose heb ik niks, nul last gehad gelukkig! Ga nu proberen te slapen en zal morgen mijn verslagje typen. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!

Dat ze zo uit elkaar staan is heel normaal en dat gaat allemaal nog veranderen de komende weken.

Doe rustig aan en neem de tijd om te herstellen. Geniet van je nieuwe aanwinsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisterten geopereerd bij Da Vinci in Beerse. Is ook allemaal goed gegaan. Had iets bijgevraagd voor de misselijkheid, dus gelukkig ook geen last gehad. Ik heb alleen een beetje lage bloeddruk en sta nog heel slap om m'n benen.

Veel succes met je herstel

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisterten geopereerd bij Da Vinci in Beerse. Is ook allemaal goed gegaan. Had iets bijgevraagd voor de misselijkheid, dus gelukkig ook geen last gehad. Ik heb alleen een beetje lage bloeddruk en sta nog heel slap om m'n benen.

Veel succes met je herstel

Grtjs

Ingetje

Fijn dat je ook nergens last van hebt gehad! Vervelend dat je nu nog wat slap bent in je benen maar dat zal vast wel bijtrekken! Gewoon lekker veel rust nemen en je, als je iemand daarvoor hebt, lekker laten verzorgen.

Ik heb nu wel dat ik steeds meer last krijg van specifieke plekken. Gister was het gewoon het hele geheel, nu voel ik echt de plekken van mijn borst aan de zijkant en aan de rechterkant de wond! Maar ik houd het makkelijk vol met de pijnstilling moet ik zeggen!

Jij ook heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke verslagje dan hier:

Om half 10 waren mijn moeder, mijn vriend en ik aanwezig in de kliniek in eindhoven. Even wachten en toen mocht ik meekomen, werd niet verteld waarvoor maar in het hokje zag ik 2 cameratoestellen staan dus we gingen foto's maken. Duurde 20 minuten ofzo want de camera deed het niet. Samen met die mevrouw geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen in mn blote, nog kleine boobies haha maar lukte niet. Iemand anders erbij gehaald, lukte nog niet. Uiteindelijk via een andere camera gedaan. Mijn moeder en vriend waren nog steeds aan het wachten want wij wisten ook niet precies wat nou de bedoeling was. Toen mocht ik weer meelopen, maar mn moeder riep nog "zien we je dan nog?!" Dus ik vroeg zie ik ze dan nog wel? "ja na de operatie" zei ze. Nou, als we dat niet even hadden gevraagd had ik niet eens even normaal afscheid kunnen nemen!

Toen mocht ik meelopen en werd ik bij de deur van de herstelkamer afgezet waar ik eerst die lelijke blauwe slofjes voor over mijn schoenen kreeg en zo'n blauw mutsje. Maar toen dacht ik shit ik heb net betaald en heb getekend voor 2 verschillende maten omdat ik deze dag nog zou gaan kijken welke ik wilde. 295 cc of 335 cc. De consulente had het laatste gesprek namelijk gezegd dat ze dan allebei de proteses zou bestellen dan kon ik nog kijken. Wat ik dus dacht, dat ik vandaag nog moest gaan passen. Een andere vrouw deed de deur open en zei dat ik mee mocht komen maar ik begon meteen paniekerig te zeggen dat ik nog moest passen! Passen? zei ze.. Dus toen werd ik weer teruggestuurd naar de balie. Daar gewacht. Toen kwam mijn consulente die zei nee je hoeft niet meer te passen je gaat dalijk samen met dr. van Rappard kijken welke maat je neemt. Dus ik weer terug, waar die vrouw zei ja ze hoefde helemaal niet te passen, ja dat zei zei zegt de andere vrouw. En ik stond er maar een beetje bij.. :22: Nou, slofjes en mutsje weer aan. En daarna mocht ik me omkleden en kreeg ik zo'n blauw pakkie. Nog best lang gewacht want kreeg te horen dat dr. van Rappard uitliep. Toen hij kwam vroeg hij me welke maat ik wilde.. Ik had helemaal niet verwacht dat ik dat zo moest zeggen.. ik dacht echt dat hij mij nog advies zou gaan geven of dat ik nog moest passen. Uiteindelijk voor de grootste gekozen omdat dat mijn eerste keus was bij mijn eerste gesprek.

Toen mocht ik om 11 uur naar de OK. Vond die operatietafel opvallend smal haha. Ze zeiden denk maar aan iets leuks en ik dacht aan mijn aankomende vakante met mn vriend naar marokko :D toen voelde ik me heel snel wegzakken dat was zo'n gek moment. Na een klein uurtje werd ik weer wakker en werd ik terug naar die andere kamer gereden. Ze vonden allemaal dat ik opvallend wakker was na de narcose. Ik lag met open ogen om me heen te kijken en keek na 10 min volgens die mensen al alsof ik dacht hallooooo mag ik nog naar huis?!

Toen bleek de omtrek van mijn sport bh te klein (75C terwijl ik toch echt wel 85 als omtrek heb) dus die moest nog geregeld worden. Een hoop gebel en gesmiespel, volgens mij hebben ze hem uiteindelijk ergens anders via via kunnen fixen omdat ze hem niet in huis hadden.

Toen mocht ik eeeeeeindelijk terug naar mijn vriend en moeder en toen ik met begeleiding terugliep en ze zag begon ik meteen te huilen haha.

Heb nog steeds niet naar mn boobs gekeken nu! Mocht vandaag al douchen maar had ik nog niet zo'n behoefte aan..

Heb wel het idee dat ik meer last heb dan gister.. Nu meer op specifieke plekken zoals aan de zijkanten en aan mijn rechter borst bij de wond veel pijn.

Maar al met al valt het me heel erg mee!

En ga over een aantal dagen pas zeggen of ik blij ben met mn boobs haha want durf er nog niet echt van te genieten op een of andere manier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag hoor!

Ik denk dat je er goed aan gedaan heb om voor de grootste maat te gaan. Met een paar dagen gaat het een stuk beter met de pijn. Als je gaat douchen zorg er dan wel voor dat je iemand bij je heb. Je kan die hulp wel gebruiken. Ik merkte bijvoorbeeld zelf dat ik snel moe en licht in mijn hoofd werd met douchen de eerste dagen en had echt manlief nodig. Neem lekker de tijd met herstellen en je heb vast prachtige boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.