Ga naar inhoud

4 daen PO, linkerborst hoger


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik ben nieuw hier :-)

Vrijdag heb ik mijn borstvergroting laten doen. Ik kom van een kleine A (na 2 kindjes), 280cc matig rond profiel achter de spier. Nu is de linkerborst vanaf dag 1 al veel meer gezwollen aan de bovenzijde. Zou dit nog bijtrekken of is deze te hoog geplaatst. Kijken jullie even mee naar de foto? Ik maak me er toch een beetje zorgen over :-( Ik weet dat het nog pril is, maar aangezien mijn moeder het de eerste dag al zag en me een beetje schrik heeft aangejaagd over een waarschijnlijke heroperatie, had ik toch graag input van kenners.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik zou me echt nog niet al te druk maken, borsten genezen afzonderlijk van elkaar en soms zit er in de ene borst meer vocht dan in de andere,dit is heel normaal en je kan er nu nog maar heel weinig over zeggen.

Ik begrijp dat je je best druk maakt maar geef het echt nog wat langer de tijd.

na ong 6 weken gaan de borsten indalen en is de zwelling ook weggetrokken, en zal je zien dat je borsten al heel veel zijn veranderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je inderdaad nog geen zorgen te maken meid. Je bent zo kort po en de komende weken zal er nog van alles veranderen. Je zal ook zien dat de ene borst misschien sneller geneest dan de andere. Niet schrikken dan, want ook dat hoort er bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee is echt normaal hoor, mijn linkerborst bijvoorbeeld was al vrij snel gedaald, terwijl die rechter nog heel hoog zat voor een langere tijd, en dat was een veel groter verschil dan nu bij jou op de foto hoor, nog steeds zit rechts wat hoger en ben 3 weken geleden geopereerd.

Komt helemaal goed joh, laat je niet gek maken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is idd heel normaal, ben nu 7wkn po en mn rechter is ook nog niet helemaal gezakt en ook nog niet zo soepel als mn linker, dit zal wel komen omdat mn rechterborst iets kleiner was dan mn linker dus die is ietz meer moete rekke....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is normaal, het moet allemaal nog gaan zetten. Ook is het zo dat je borstspier aan de kant waar je het meest mee doet (bijvoorbeeld ook links of rechtshandig) het meest ontwikkeld is! Omdat jij, net als ik, je prothese achter de spier hebt, zal dus de spier die het meest ontwikkel is, het meest op de voorgrond zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen! Dat stelt me toch al wat gerust :-) Geduld dus... (moeilijk voor mij :-))

Pffff vanmorgen gaan shoppen om kledij te zoeken die die rotbeha (met band bovenaan) toch iets kan verbergen, want ik moet eind deze week al terug gaan werken. Niet simpel hoor, ik moet echt al dikke losse truien dragen zodat je het niet meer ziet. Weet niet of ik dat 4 weken verborgen ga kunnen houden op het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.