Ga naar inhoud

Miss Bobbie : 12 mei 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Zoals de meeste meiden hier op dit forum droom(de) ik al jaren van een borstvergroting.

Ik had van mezelf een heel klein A-cupje. Nu heb ik me gisterenmiddag laten opereren in de Wellnesskliniek in Genk, door dokter Verdonck.

Tijdens mijn consult met Verdonck enkele maanden geleden hadden we samen afgesproken dat ik voor 280 cc zou gaan achter de spier. Toen ik weer thuis kwam kreeg ik al snel twijfels over de maat. Een ex-klasgenootje van mij had ook enkele maanden geleden haar bv laten doen in de Welnesskliniek, ook door dr Verdonck. Dat meisje is nog magerder dan mij, en zij had ook gekozen voor 280cc wat heel mooi gelukt was, maar ik toch nog wat te klein vond. Ik zou graag uitkomen op een volle c.

Daarom heb ik op de dag van de operatie aan Verdonck gevraagd of het nog mogelijk was om te veranderen van 280 naar 300cc. De dokter zei dat dat wel lukte maar dat dit iets onnatuurlijker zou ogen, maar toch ben ik bij die beslissing gebleven...

Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Indien er hier meiden zijn op het forum die in dezelfde situatie zitten als mij (300cc in aa-cup, wellnesskliniek) mogen jullie me zeker een berichtje sturen :-) zou graag eens foto's zien! :-)

*Nu dag 1PO en nog steeds een verschrikkelijke pijn, vooral die druk aan m'n borsten door de verpakking is inmens. Ook tijdens het rechtstaan voelen m'n borsten zeer zwaar aan!*

Groetjes, Jenn. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een AA cupje en krijg 275 CC ,,volgens mijn pc zou ik dan ook een volle C uitkomen, met de pasprothese in de spiegel was het toch wel een mooi vol schap :63:

volgens mij komen die CC's bij iedereen anders uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobies!!!

Er zijn hier heel wat meiden geopereerd in de Wellnesskliniek en ook de Verdonck.

Het herstellen duurt even, maar binnen een paar dagen voel je je al een stuk beter hoor.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen zodat deze gelijk is al met alle andere meiden ;)

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik heb gisterenmiddag mijn borstvergroting ondergaan bij dokter Verdonck.

Gisteren deden m'n borsten verschrikkelijk pijn door de verpakking rond m'n borsten.

Deze pijn is nu al verminderd, maar nu heb ik een inmense pijn in mijn onder- en middenrug.

Ik kom niet meer uit mijn bed, alleen nog voor naar de badkamer te gaan. Als ik mij rechtzet worden m'n borsten ineens ongelofelijk zwaar, het voelt net alsof er een mens aan mij hangt...

Heeft er hier iemand tips voor om die pijn te verzachten?

(Btw nog 1 vraag: ik lig nu enkel nog in m'n bed, en met m'n rechterhand neem ik steeds mijn gsm vast die rechtsboven m'n hoofd ligt. Mijn rechterarm optillen lukt nu heel goed, met mijn linkerarm lukt dat totaal niet.

Forceer ik mijn rechterarm nog te veel door steeds die gsm vast te nemen? Zorgt dat voor problemen voor de vorm van m'n borst ofzo? Mss een domme vraag, maar wil toch zeker zijn! :-) ).

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

De pijn in je rug gaat echt nog wel even aan houden. Ik heb daar meer last van gehad dan van m'n boobs zelf. Ik werd omringd door kussens (kussens in je knieholten kunnen ook helpen) om de pijn een beetje te verlichten en ik werd veel gemasseerd. Probeer ook een beetje te gaan lopen :) Voor de rest horen de klachten die je nu hebt allemaal bij het herstel van een borstvergroting hihi. Even doorzetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik ben vorige week maandag (05-05) geopereerd in amstelveen van een 75AA, 300CC HP en ik ben zeer tevreden ik wil ook echt op een volle C uitkomen en was bang dat 300 te weinig zou zijn maar het is precies goed!

So far vind ik het er mooi uit zien ( op wat ongelijkheden en zwellingen na, dat trek nog weg) en word alleen nog maar mooier haha!

Succes en sterkte de komende dagen! over 4 dagen ben je al lekker aan het rond hupelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallo, ik lees hier juist dat je geopereerd werd door dr verdonck

is alles goed verlopen en hoe gaat het momenteel met jouw en de boobies ;-)

ik ben namelijk aan het aftellen

nog twee weekjes en ik ben aan de beurt

300 cc heeft hij mij aangeraden

en heb ook een A'tje

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.