Ga naar inhoud

Oorcorrectie


Pat71

Aanbevolen berichten

Hey girls,

Op 20 november 2009 heb ik tegelijkertijd met mijn borstvergroting/ prothesewissel een oorcorrectie laten uitvoeren door dr. Bruno de Meyere. Ik had een beetje afstaande oortjes (wel lief eigenlijk) maar wilde ze na er vrolijk mee rond te hebben gehuppeld de afgelopen 37 jaar ze toch platter tegen mijn hoofd.

Ik wilde het niet onder plaatselijke verdoving laten doen. Vond dat een enge gedachte. Vandaar dat ik er voor gekozen heb om beide ingrepen in 1 x te laten uitvoeren. Voor de prothesewissel moest ik toh al onder narcose. De ingreep zelf zou ongeveer een uur duren, maar met mijn boobs erbij ben ik bijna 3 uur onder zeil geweest...

Toen ik wakker werd zat mijn hoofd helemaal met een verband omwikkeld. Leek wel een tulband. Ik weet nog dat ik dacht dat anderen misschien dachten dat ik een mini facelift had laten doen ofzo... IK heb niet veel pijn gehad, maar doordat ik een week lang de band moest blijven dragen was ik het wel zat.

Ik kreeg een heleboel watten in mijn oren en eromheen. Daarom heen weer heel veel verband. Ik weet nog goed dat ik na 6 dagen, ik was toen jarig, ik het niet meer vol hield en de band van mijn hoofd verwijderde. Eindelijk hoorde ik weer een beetje normaal.

In het begin was het nog wat beurs en zaten mijn oortjes plat tegen mijn koppie. Ik moest s' nachts een tulband blijven dragen en had daarvoor een verstelbare skiband gekocht. Lekker zacht en die deed ik dan vrij strak tegen mijn oortjes. Dit heb ik 8 weken vol gehouden.

Na zo'n 6 weken deden mijn oortjes geen pijn meer en ze zagen er uit zoals ze er nu nog uitzien. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Na 2 weken kwam ik op controle en heeft Bruno de knoopjes verwijderd. Nu ben ik inmiddels 3 maanden po en morgen ben ik weer bij Bruno om niet alleen mijn oortjes te laten zien, maar ook mijn boobs.

Ik ben een zeer tevreden meisje!

De operatie zelf is best gek. De arts had een half uur per oor nodig en wat hij deed was het volgende; hij ging met een scherpe naald met kleurvloeistof erin aan de voorzijde van mijn oor een aantal (8 geloof ik) hele kleine markeringen maken in het kraakbeen van de oorschelp. Erna werden daar sneetjes gemaakt. Aan de achterzijde kwam er een grotere snede waardor mijn oor naar voren kon worden getrokken. Het kraakbeen dat toen bloot lag werd opgerold en het oor weer op zijn plek terug geplaatst. Toen werd het gehecht met 8 knoopjes en klaar…

Uiteindelijk heeft deze ingreep/ het herstel me meer pijn gedaan dan mijn laatste borstvergroting, maar ik vond het t wel waard, al is het best een toestand zo een operatie aan je hoofdje. Althans dit is hoe ik het heb ervaren.

Ik weet niet of ik wel een foto kan vindenvan de voor situatie, maar ik ga mijn best doen en plaats de foto’s dan voor jullie.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het toch ook een hele stap hoor Pat.

zijn toch ook ingrepen die je best doen rillen,teminste mij dan,lijken me zo gevoelig je oortjes.

heb je trouwens voor en na foto,s van je oren?

ben best redelijk benieuwd hoe het ervoor uitzag ,maar zeker ook erna.

greetzzz knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.