Ga naar inhoud

marissaa : 12 mei 2014 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Gast Maris

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb 12 mei een bv bij frans straten. Ik heb een smal postuur en ben ongeveer 1,66 lang. Ik heb nu een a cup.

Ik had eerst gekozen voor rond mentor 325 cc. Daarna heb ik besloten om toch iets minder te nemen en heb 275 doorgegeven. Ik ben bang dat het anders misschien te groot wordt aangezien ik maar klein en smal ben. Nu lees ik hier al een paar keer dat het vaak kleiner uitvalt dan je verwacht dus nu twijfel ik of ik dan toch 325 cc zal doen of het op 275 zal laten. Kan iemand mij advies geven of een ervaring delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik weeg 46 kg nu.. Het komt er maar niet aan bij mij helaas.

Het word dual plane gezet en over de projectie heb ik nog niks gehoord, daar zat ik ookal aan te denken de laatste dagen waarom ik dat niet weet.

Ik zou graag een normale c willen. ik zou alleen niet weten hoe dat eruit ziet bij mijn lichaam.

Ook ben ik bang voor rimpeling omdat ik een dunne huid heb, dat zei frans ook al. Als ik een grotere maat neem heb ik daar dan meer kans op?

Kan ik de cohesief nog veranderen of niet? en brengt dit extra kosten met zich mee?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee,

jaaa aankomen is echt een drama.Anderen zeggen altijd o wat een mooi lijntje maar er mogen best wel wat kilos bij hoor haha.

Frans heeft het met mij niet gehad over cohesief. wel heeft hij mij een ronde prothese aanbevolen. Hier heb ik dan ook voor gekozen. Hij heeft het hier bij niet gehad over cohesie 1 of 2.

Ik zal wel even zoeken naar rimpeling enzo ja!

liefs xxxxx dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.

Vandaag ben ik geopereerd in kliniek heyendael door Frans Straten. Ik moest om 07:15 aanwezig zijn. Om 9 uur werd ik klaargemaakt door de operatieassistenten voor de OK. Frans kwam nog even aftekenen en controle vragen stellen en rond kwart voor 10 lag ik op de OK. Rond kwart voor 11/11 uur was ik alweer wakker. Ik voelde me goed wakker maar nam tegen de druk wel even twee PCM. Ik was meteen emotioneel toen ik mijn nieuwe borsten zag. Ik had een a cup en heb 275cc mentor rond HP dual plane gekregen. Ik vond ze meteen al super mooi. Mijn tepels staan niet naar buiten maar mooi in het midden. Op de uitslaapkamer kreeg ik mijn sportbh aan nadat ik goed naar mijn nieuwe borsten heb mogen kijken. Ze voelden wel wat hard aan door de zwelling maar dat gaat allemaal nog goed komen. Ik voel nog geen randen en daar ben ik nu wel blij mee. Ik ben 1.66 en 47 kilo.

Ik mocht om half 12 weer terug naar mijn eigen kamer. Daar kreeg ik een beschuitje en thee. Ik kon lekker uitrusten en tv kijken en soms kwam de verpleegkundige langs om even te vragen hoe het ging.

De pijn werd toch wel erger en ik kreeg een Tramadol. Deze viel niet echt goed en ik werd helemaal niet lekker. Toen heb ik even geslapen zover dat lukte op mijn rug en met de pijn. Ik kon de beschuit niet zo goed wegkrijgen dus kreeg ik yoghurt. Ik was wel erg moe dus heb nog even geslapen. Rond 5 uur kwam Frans bij me langs en toen mocht ik naar huis.

De zorg vond ik erg goed en ik ben echt super tevreden met het resultaat! De foto's volgen nog.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ! Fijn dat alles goed is gegaan.

Ik mag volgende week maandag bij zelfde dokter en kliniek. Mooi om jou ervaring te mogen lezen , thanks! Geeft dan een goed gevoel !

Sterkte en een voorspoedig herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marissa,

Wauw die zijn nu al echt heel erg mooi! Gefeliciteerd!!

Hoe voel je je verder? Is het erg pijnlijk?

Mijn twijfels over rond of anatomisch zijn weg nu ik deze foto's zie! Jij hebt ze precies zoals ik ze ook wil ;) heel mooi!!

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee rose

Tot nu toe is de pijn wel te doen. Ik vind het eerder irritant dan pijnlijk. En vervelend dat ik weinig zelf kan doen. Maar dat heeft even tijd nodig.

Verder voel ik me goed :).

Ronde protheses geven ook echt eel een mooie borst. Je ziet bij mij ook wel dat ze nog wat hoog zitten maar ii ben pas 1 dag PO dus dat gaat allemaal nog zákken.

Welke pc heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

@rose. Ja ik zie eigelijk alleen maar goede resultaten van zijn werk. Natuurlijk bepaald jou eigen borstvorm ook wel de uiteindelijke borstvorm die je gaat krijgen. Maar frans is een goede pc vind ik.

Ik hoop voor je dat je gauw een ok datum krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij dat het goed is gegaan :D en ze zien er moooooi uit !! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.