Ga naar inhoud

Zwelling tussen de borsten


Liara

Aanbevolen berichten

Ik ben nu ongeveer 2 weken geopereerd , deze zwelling is er gekomen een week geleden. Heeft iemand hiermee ervaring ? Zie foto .

Bij vorige consultatie zei pc dat is een blauwe plek maar dit is nie zomaar dat!! Dit is een zwellling en dit vermindert niet. Overmorgen trg nr PC

Ook sedert deze morgen uit andere borst gele vloeistof die uit wonde loopt, ik vermoed etter.

HELP!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat het een vrij slechte foto is zie je duidelijk een zwelling en het ziet ook rood, Het ziet er niet goed uit,

Heb je koorts ??

zo wat ik kan zien lijkt het een ontsteking, ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik zou kijken of je niet morgen al terug kan naar pc.

zou niet tot overmorgen wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week woensdag ben ik hiermee al trg geweest , toen beweerde hij dat er niets mis was! Ik hoop dat dit nog goed komt want ik vrees dat mijn enige optie is ze er trg uithalen. Ik ben nr de BCAS kliniek geweest , mijn zus ook . Zij is heel tevreden en alles is perfect verlopen. Ik heb tot nu toe al bijna alles gehad wat mr kon mislopen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou morgen gelijk bellen en er op staan dat je morgen gezien word door je pc, hij kan niet ontkennen dat er niets aan de hand is, want het is duidelijk te zien

wat er precies aan gedaan gaat worden durf ik je niet te zeggen, maar weet wel dat ze soms tijdens een nw ingreep de wond spoelen en dan drains achter laten zodat de zooi eruit kan, en verder word er toch wel een antibioticakuur gegeven

hou wel in de gaten dat je geen koorts gaat krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad geen hele duidelijke foto, maar het lijkt inderdaad wel rood.

Doet het zeer? heb je verhoging?

Zou zeker even bellen. Beter 1x te veel dan 1x te weinig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.