Ga naar inhoud

roseb2809 : 6 mei 2014 : Dr. Vanstraelen : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben 24 jaar, en zit al jaren met de vraag, "wel een borstvergroting, of niet?"...
Ondertussen heb ik 2 kindjes gekregen, waardoor mijn 80C van vroeger, helemaal niet meer zo volumineus is als ervoor...
Heb nog steeds een 80C in bh, maar zonder bh, hangen ze wat door..
Ik ben bij dr Vanstraelen geweest voor een consultatie, en hij had me voorgesteld om 310cc te nemen van het merk Eurosiliconen, medium-high profile, om dan terecht te komen op een volle D-cup...
Wat denken jullie, is dit genoeg?
En heeft er iemand ervaringen met deze chirurg?

Pff dilemma!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!!

Ben vrij nieuw op dit forum, alsook in het hele bv-gebeuren...

Ik ben 24 en heb 2 kindjes gehad..

Al bij al mag ik niet klagen, heb momenteel een 80c maar die is vrij volumeloos..

In bh ziet het er allemaal goed uit, maar als de bh uitgaat is er helemaal geen volume..

Graag had ik een mooie volle D gehad, die er toch ook nog een beetje natuurlijk uitziet...

Eerste dilemma, doe ik het of niet, je snijdt toch in een gezond lichaam, iemand ervaringen met een gelijkaardige situatie?

Tweede dilemma : ben al op consultatie geweest bij dr. Vanstraelen te Wilrijk, en hij had me voorgesteld om 310cc medium-high profile te nemen van het merk Eurosiliconen, om zo op die volumineuze D uit te komen

Wat denken jullie hiervan?

I'm in need of some advices!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook bij vanstraelen, maar in Overpelt, er bestaat alleen maar medium of highprofile, dus wilt zeggen dat hij dat wilt bekijken tijdens de operatie, ikzelf krijg ook 300 cc high profile( du al plane ) achter de spier, & twijfel ook of het niet te klein is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

We geven eigenlijk altijd als advies om sowieso meerdere pc's te bezoeken. Iedere pc heeft namelijk zijn eigen voorkeuren en ideeen. Je kiest dan vaak voor de pc waar jij je het prettigste bij voelt.

Als je graag wil dat je wat meer vulling boven in krijgt is high profile wel aan te raden.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey!

Ik maak me een beetje zorgen...
Ik heb vanaf dag 1 PO toch wel wat pijn gehad, heb de eerste 2 dagen amper kunnen rechtstaan en vanaf dag 3 ging het beter...
In de nacht van dag 4 op dag 5 heb ik mezelf blijkbaar omgedraaid en heb ik even op mijn buik geslapen + zij, van zodra mijn vriend het merkte heeft hij me direct omgedraaid... Sinsdien heb ik terug opnieuw pijn, stappen enz lukt erg goed, dat ging in het begin niet, maar heb zo een enorm drukkend gevoel heel de dag door... Onderaan de borst is het ook erg gevoelig, niet echt op de snede, maar echt de borst...
En ook bovenaan is het erg gevoelig, je zou kunnen zeggen alsof het een blauwe plek is, maar ééntje die je voortdurend voelt...
Zo van die branderige steken heb ik ook, maar daar maak ik me geen zorgen over, heb gelezen dat dit normaal is...
Maar ben ondertussen 6 dagen PO en voel me dus nog steeds niet goed, voel als het ware de protheses zitten als ik aan mijn borsten denk..
Ze zijn wel niet echt hard, al is mijn rechterborst ondertussen veel zachter dan de linkse, wat het dan weer moeilijk maakt om kapselvorming te herkennen...

Wat denken jullie, normaal?
Heb woensdag mijn afspraak voor de draadjes...

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks.. Ja het is natuurlijk niet fijn, en het ergste is dat er nog veel kan misgaan na zo'n bv.. Dus daar zit je mee in je hoofd...
Ik ga het nog een dagje of 2 afwachten.. Dan zijn we ook weer wat langer PO...

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal normaal, vergeet niet dat je net geopereerd bent hè, onderschat het niet! :)

Je moet het zien als 2 afzonderlijke operaties, de ene borst zal anders/sneller herstellen als de andere.

Maak je geen zorgen, over 1/2 weken zal je pijn en alles wat er bij hoort waarschijnlijk al wat minder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt heel normaal allemaal. Het duurt echt even een tijdje voor alles genezen is.

Neem dus ook echt de tijd en de pijn die je omschrijft hoort er nou eenmaal bij.

Je bent nog heel erg kort po, maar binnen een paar dagen zal het al een stuk beter gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.