Ga naar inhoud

Voorstellen en twijfel BV


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Sinds vorige week heb ik mij aangemeld op dit forum en heb al veel informatie op kunnen doen en vind het super leuk om jullie ervaringen/verhalen te lezen.

Ik kom uit Gelderland en zit gigantisch te twijfelen over een bv. Vanmiddag heb ik weer een afspraak om alles te laten opmeten etc., maar ik weet nog steeds niet echt of ik het wel wil.

Vind het zo knap dat sommigen van jullie gewoon gaan voor een bv, terwijl ik de engste en raarste dingen lees op internet over de implantaten. Vandaar ook mijn twijfel.

Wat mij vooral bang maakt zijn de verhalen over de vrouwen die ziek zijn geworden door de siliconen, althans dat denken ze want er is nooit iets bewezen. Je heb een meldpunt over siliconen, nou als je dat gelezen hebt wil je nooit iets van siliconen in je lijf hebben. Ik schrok mij dood van de ziekten en afwijkingen die je ervan kunt krijgen.

Hoe hebben jullie je hierover heen kunnen zetten? Hoe langer ik op het internet zit hoe negatiever ik over een bv ga denken.

Maarja, vanmiddag moet ik waarschijnlijk toch een keuze gaan maken, maar ik weet het echt niet!! Ik zou ze zo graag willen hebben, maar ik wil niet ziek worden. Ik heb al een gigantische rot geschiedenis qua gezondheid vandaar dat ik er zo mee bezig ben :23:.

Kunnen jullie mij vertellen hoe je hiermee omgaat en toch uiteindelijk hebt gekozen voor een bv ondanks de risico's?

Liefs,

Een grote twijfelaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Super Twijfelaar,

Helaas zitten aan zoveel dingen in het leven voor en nadelen. Ik heb een jaar geleden mijn protheses laten verwijderen na 12 jaar. O.a omdat ik klachten had zoals extreme vermoeidheid, reumatische klachten enz enz. Nu moet ik zeggen dat mijn prothese Mc Ghan uiteindelijk hebben gezweet, ik kan je vertellen dat ELKE prothese dat uiteindelijk gaat doen. Ik ben nu bijna een jaar verder zonder protheses en ik heb nog steeds dezelfde lichamelijke klachten EN voel ik me er nog eens "ongelukkig" bij doordat ik nu ook kleine borsten heb. Daarom heb ik weer besloten om een BV te ondergaan. 1 Juli is mijn dag en ik kan niet wachten. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn ervaring, denk er gewoon nog even goed over na. En zoals ik al zei er zitten aan heel veel dingen voor en nadelen. Dus als je het graag wil, gewoon doen. En bij twijfel niet of in ieder geval nog wachten.

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik heb ook van alles gelezen over bv. en vooral negatieve dingen. ik heb op het punt gestaan om het niet te doen.

Maar ik wilde het al zoooo lang en was niet blij met mezelf met wat ik had. cupje niks. ik ben een moeder van 2 kindjes, gelukkig getrouwd, maar dit miste nog.

er zijn veel dingen in het leven wat niet goed is en waar negatieve aanvast zitten. Maar ik dacht...ik leef maar 1 keer.

Ik heb het gedaan en ben super blij!!! geen grote boobs, maar boobs die bij mij passen.

de pijn is net al bevallen voor je het weet is het weg en heb je er iets moois voor gekregen.

mijn advies: Lees niet te veel. En volg je Hart!!

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommyrocks en Jilllina,

Dank je wel voor jullie berichten. Doet mij goed!

Ik ga er nog maar eens goed over nadenken. Laat vanmiddag op mij afkomen en wie weet zie ik dan het "licht" :6:.

En wat Jilllina al zegt: lees niet te veel, denk dat ik dat idd maar ga doen. Anders word ik nog een keer gillend gek.

Dank je wel meiden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Als dit is wat je heel graag wilt dan moet je gewoon je droom werkelijkheid laten worden

Uiteraard zitten er risico's aan vast, maar niet iedereen krijgt ook daadwerkelijk klachten

en idd niet te veel negatieve verhalen lezen, maar lees ook eens de verhalen van alle vrouwen waar het wel goed bij gaat, want die zijn toch echt in de meerderheid :6:

schrijf anders gewoon nog wat vragen op en stel die vanmiddag, vraag ook naar eventuele risico's etc

nu is het natuurlijk ook zo dat de nw protheses aan de dag van vandaag echt veel minder klachten geven dan de protheses die er tig jaar geleden werden gebruikt

laat het vanmiddag een beetje op je af komen, komt echt goed

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid veel geluk vanmiddag allereerst! Verder kan ik de dames hierboven alleen maar bijtreden. Ook ik heb lang getwijfeld of ik het al dan niet zou doen. Uiteindelijk heb ik nog geen spijt van mijn beslissing. Ik heb bewust niet zoveel vooraf gelezen op het net, je leest er ook veel onwaarheden he tenslotte vergeet dat niet! Ik heb een zeer goed eerste gesprek gehad met mijn pc met de voor- en nadelen erbij opgesomd. Die heeft bij mij toen alle twijfels weggenomen. En de pijn valt echt reuze mee. Nou ja, eens je de eerste 3 dagen door bent tenminste. Toch in mijn geval. Hopelijk geraak je eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

heel herkenbaar! Daarom wil ik ook alleen voor de hydrogel prothesen kiezen. Maar dan nog...ik ben zo bang voor complicaties, of dat het toch niet zo mooi is als ik in gedachten heb ( ik vind lang niet alle BV mooi gelukt, heb heel sterk idee over hoe ik het wil hebben).

Moeilijk....mijn man staat zo wie zo achter mijn keuze dus dat is makkelijk. Eigenlijk is het wel een luxeprobleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,


Heel herkenbaar hoor... ik heb inmiddels zoveel rondgestruind hier op het forum en internet dat ik er bijna gek van werd.. de wirwar van informatie en wat is wel/niet goed.. moet verder wel eerlijk bekennen dat ik nog geen diep onderzoek heb gedaan naar de soort protheses en alles wat daar omheen hangt..

ik zou zeggen.. doe waar jij je goed bij voelt.. ander advies kan ik je nu even nog niet geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nergens overheen moest zetten. Als je op het internet gaat rondstruinen dan kun je jezelf helemaal gek maken. Als je ergens een pukkel heb dan heb je al kanker en je wil niet weten wat je van paracetamol krijgt ;)

Het is super goed om jezelf goed in te lezen in voor en tegen punten. Natuurlijk is het een hele grote beslissing die je neemt.

Ik was niet blij met mijn oma tieten en voelde me er niet happy mee. Ik had geen trauma ofzo, maar wilde het graag anders zien. Morgen kan ik onder een bus komen en dood op straat liggen. Het leven zit vol risico's en je moet natuurlijk zelf bepalen wat het risico zou zijn evt. Ik ben nu heel blij dat ik het heb laten doen en moet er ook niet aan denken dat ik terug moest naar die velletjes. Nu de zon schijnt en ik me shirtjes aan heb die 100x beter zitten zonder ze op te vullen daar krijg ik een grote glimlach van.

Ga op je gevoel af meid. Ben je te bang dat het risico te groot is dan moet je het niet doen, maar als je denkt dat je toch wat fijner in het leven staat door bijvoorbeeld meer zelfvertrouwen dan zeg ik doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB ook zoals jij twijvels.

Ik heb me wel ingelezen over protesen.

en als je een man hebt die voor je zorgen kan en je rijden ,dan ben je al bijna.

De monobloc hydrogel is veilig noemen.Deze naam. de andere hydrogels weet ik niet zeker of ze goed zijn.

deze nemen je lichamstemperatuur goed over.ze gaan meestal ietsje minder lang mee,

maar geven minder kans op allegische reacties.

en van de siliconen protesen zijn Natrelle en Mentor het meest bekend en goede naam en onderzocht.

Geruwd oppervlak geeft minder kapelvorming.

en de rest is wat je mooi vind!!

hoog of laag profiel

anatomisch of rond.de hoeveelheid cc.s

en de plaats kn zijn: tussen of achter of voor de spier. Dat is afhankelijk van je vet weefsel en voorkeur van je pc en voorkeur van je zelf.

het litteken is bij de meesten onder de borst.maar kan ook in je oksel of rondom je tepels.(die laatste zou ik niet doen)

ik ben benieuwd wat je doet.

groetjes fws

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ik ben het helemaal met Esmiralda eens.

Het is mijn beste beslissing ooit geweest. Voel me zoveel gelukkiger met deze mooie borsten.

Ik had het jaaaaren eerder moeten doen.

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Dank je wel voor al jullie reacties. Ik ben er nog steeds niet over uit dus ik laat het maar even zo.

Plastisch chirurg zei ook: bij zeer grote twijfel niet doen en wat ik ook netjes vond is dat hij direct begon over implantaten en zieke vrouwen. Echt heel eerlijk. Hij zei dat er nu een onderzoek loopt om te kijken of de vrouwen echt allergisch zijn voor de implantaten of dat er een andere reden is.

Voel me in ieder geval wel erg fijn bij deze plastisch chirurg.

Nogmaals dank allemaal.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is idd een heel net antwoord van je pc, maar ook dat hij je vertelde over de risico's etc, dat hoor je niet vaak

Maar wat hij zegt, bij zeer grote twijfel moet je het gewoon niet doen,daar heeft hij gelijk in, je moet er echt zelf voor 100 % achter staan, het is niet zomaar even een pakje boter wat je koopt, het is een behoorlijke beslissing die je neemt.

denk dan ook dat je er goed aan doet om het even voor jezelf zo te laten

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.