Ga naar inhoud

BV met hydrogel door Dokter Kappel, voor de spier: wie heeft ervaring met genoemde zaken?


jannanas79

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

even kort over mij: ik ben een gelukkig moeder van 2 kids van 34 jaar en hoeveel ik heel gelukkig ben zou ik zou graag een mooie boezempartij willen hebben!! Want die heb ik dus niet, slechts een kleine 75 A. In de zwangerschappen en tijdens de borstvoeding heb ik er wel even aan mogen snuffelen, toen had ik een prachtige voorgevel. Maar helaas, er is niets blijven zitten na die tijd.

Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben vorige week op consult bij Dokter Kappel geweest. Want alleen een BV met hydrogel is voor mij een optie, ik ben voor siliconen erg huiverig aangezien ik ook al een auto immuun ziekte heb en de siliconen toch blijken te zweten. Dat kan goed gaan, maar ik durf het niet aan.

Dokter Kappel geeft aan dat ik genoeg weefsel ( vet) en dik genoeg vel heb voor een BV voor de spier. Ik zou dat ook graag willen, vind dat erg mooi en natuurlijk, maar ben toch ook wel bang voor rimpelvorming. Ik heb al wel mooie voorbeelden voorbij zien komen ( eBB bv!!) maar vind het toch wel eng. Ervaringen hoor ik dus heel graag! Eigenlijk is dit het enige wat me nog tegenhoudt om de knoop door te zetten. Ik zit nu te denken aan 275 cc of misschien nog iets meer, ik hoef geen enorme boobies maar gewoon mooi gevulde.

Moeilijk allemaal hoor! Maar alleen al door het proberen met de waterzakje wordt je enthousiast: alle kleding staat gelijk veel mooier!

Ik hoor graag alle ervaringen, van zowel dokter Kappel als de monobloc hydrogel als BV voor de spier met een kleine cupmaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.